Povestea unei prietenii neobisnuite dintre un pui de Labrador si un cal. Reclama care a cucerit 28 de milioane de oameni
Legatura speciala dintre un pui de Labrador si un cal Clydesdale, ilustrata intr-o reclama facuta de Budweiser pentru Super Bowl, a devenit una din povestile preferate in lume zilele acestea.
Reclama a fost vizualizata de peste 28 de milioane de ori pe YouTube, in numai doua zile. Potrivit Viral Video Chart, aceasta este cea mai vizionata reclama Super Bowl de anul acesta. “Puppy Love” este continuarea unei reclame a companiei de anul trecut. “Brotherhood” spune povestea unui cal Clydesdale care s-a atasat de antrenorul sau, interpretat de actorul Don Jeanes, relateaza Washington Post.
Anul acesta, Jeanes se intoarce la ferma de cai, unde un pui de Labrador se tot strecoara pe sub gard ca sa ii tina companie prietenului sau, un Clydesdale. Cand catelusul este adoptat si trebuie sa paraseasca adapostul, lasandu-si prietenul cu inima franta, calul are o interventie dramatica.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Reclama a fost apreciata de specialistii in domeniu si de la public, in egala masura.