Cum vor marile companii americane să își convingă angajații să se vaccineze împotriva noului coronavirus
Mulți dintre patronii americani vor să respecte alegerea și „libertățile individuale” ale angajaților care refuză vaccinul, scrie Wall Street Journal.
Însă există metode de convingere: salariații vaccinați împotriva COVID ar putea primi unele beneficii financiare și zile libere, în vreme ce angajații care aleg să nu li se administreze serul nu vor mai participa la reuniunile companiei sau nu vor mai pleca în călătorii în interes de serviciu, spre exemplu.
Campania de vaccinare împotriva COVID este în plină desfășurare în SUA, unde peste două milioane de americani au primit deja serul. La jumătatea anului viitor, autoritățile cred că vaccinurile împotriva coronavirusului vor deveni disponibile pentru toți americanii, așa că angajatorii au început deja să facă planuri pentru felul în care vor aborda relația cu angajații care refuză să se vaccineze.
Unele dintre cele mai mari companii americane au anunțat că își vor încuraja angajații să se vaccineze, dar că nu îi vor obliga totuși să facă acest pas, scrie Wall Street Journal.
Facebook, Mariott International și Discover Financial Services sunt câțiva dintre marii angajatori care intenționează să își convingă salariații să își administreze serul, fără să le impună însă acest lucru. Abordările sunt nuanțate.
Unii patroni intenționează să le ofere angajaților vaccinați diverse stimulente financiare sau să interzică accesul persoanelor nevaccinate la unele activități.
Sursa: Wall Street Journal
Etichete: vaccin, coronavirus, companii, angajati, america, stimulare,
Dată publicare:
28-12-2020 17:12