Trendul anti-influenceri de pe TikTok care a adus oamenilor simpli 150 milioane de vizualizări în câteva zile
Clipurile video generate în urma unui nou trend de pe TikTok au strâns în total peste 150 de milioane de vizualizări.
Sunt postările unor utilizatori obişnuiţi, nu neaparat ale creatorilor de conţinut. Detalii chiar acum, la iLike iT.
Sunt clipuri venite din toate colțurile, realizate nu de creatori de conținut, ci de utilizatori obișnuiți, dar care au ajuns la acest număr de vizualizări în doar câteva zile.
Ce fac ei, de fapt. Prezintă în postările lor produse pe care le-au încercat, produse pe care le-au recomandat la un moment dat influencerii, dar pe care ei nu le recomandă.
Acest fenomen se numește deinfluencing; este o modalitate prin care poți menționa produse pe care le-ai încercat, dar să recomanzi alternative mult mai ieftine și poate chiar mai bune.
Trendul deinfluencing prinde amploare și pe Instagram și YouTube
A prins foarte multă amploare în zona produselor de make-up și beauty, acolo unde foarte multe tinere au reacționat la acest trend. În același timp, este și o modalitate prin care utilizatorii obișnuiți au profitat de acest trend pentru a-și crește comunități, pentru a-și dezvolta conturile de TikTok.
Și iată că au avut și rezultate, pentru că în unele cazuri vorbim de video-uri care au strâns sute de mii și chiar milioane de vizualizări.
Acest trend de deinfluencing a început să prindă amploare și pe celelalte rețele de socializare, pe Instagram și YouTube, de pildă.
Informațiile complete despre trendul deinfluencing pot fi aflate din video-ul atașat.