Oglindă care permite testarea cosmeticelor fără atingere. Cum funcționează

03-07-2020 15:53


oglinda

Un dispozitiv sub forma unei oglinzi, care funcţionează cu ajutorul realităţii augmentate (AR), a fost instalat la un magazin de cosmetice al lanţului Amorepacific deschis recent în Seul.

Acesta le permite clienţilor să probeze dacă le-ar sta bine cu o anumită nuanţă de ruj sau rimel chiar şi atunci când poartă masca facială ca mijloc de protecţie împotriva coronavirusului, informează Reuters.

Dispozitivul realizează o fotografie a feţei clientului şi o analizează recomandând, în funcţie de felul tenului, diverse produse care să acopere imperfecţiunile, ridurile şi cercurile negre de sub ochi.

Clienţii văd apoi o imagine generată de calculator cu chipul lor purtând diferite fonduri de ten, fard de obraji, farduri pentru ochi sau rujuri.

''Din cauza coronavirusului, a devenit neplăcut să testezi cosmetice după ce au fost folosite de altcineva'', a spus Cho Yu-lim (24 de ani), una dintre cliente, în timp ce se privea în oglinda pe care este scris mesajul ''Găseşte machiajul potrivit pentru chipul tău!''.

''Este foarte util, pentru că pot vedea cum arată faţa mea cu o anumită culoare, chiar fără a-mi atinge chipul''.

În plus faţă de distanţarea socială, recomandările guvernului de la Seul îndeamnă cumpărătorii să testeze cosmeticele pe mână, şi nu pe faţă.

''A fost frustrant să nu pot testa cosmetice pe faţă, dar a fost distractiv să pot găsi produsul care mi se potriveşte cel mai bine cu ajutorul dispozitivului de realitatea augmentată'', a precizat Song Da-hye, un student în vârstă de 20 de ani, după ce timp de mai multe ore a testat produse pe mână la alte magazine.

Coreea de Sud a fost lăudată pentru felul în care a administrat criza generată de COVID-19, dar a patra cea mai mare economie a Asiei s-a confruntat cu focare persistente în ultimele săptămâni, cele mai multe dintre acestea în capitală.

Pentru a minimaliza contactul între persoane şi a limita riscul transmiterii noului coronavirus, magazinul a aplicat de asemenea coduri QR în dreptul fiecărui produs astfel încât clienţii să poată verifica specificaţiile cu ajutorul telefonului mobil, fără să mai fie nevoiţi să interacţioneze cu vânzătorii.

''A durat foarte puţin şi nu a fost nevoie să vorbesc cu nimeni pentru a face achiziţia'', a spus Cho.

Sursa: Agerpres