Japonezii au creat o casă bântuită drive-in. Experiența este înfricoșătoare
Cu toții putem fi de acord că țipătul este o parte esențială a unei experiențe reușite într-o casă bântuită.
Dar, într-un moment în care expirația este descurajată din cauza pandemiei Covid-19, o companie japoneză a creat o atracție care urmează liniile directoare de distanțare socială, dar rămâne absolut îngrozitoare - o casă bântuită drive-in.
Kowagarasetai, o companie japoneză specializată în producția de evenimente horror, susține că conceptul este primul de acest fel.
„Cu virusul, știam că nu va exista nicio modalitate prin care să putem avea o casă tradițională bântuită, cu oameni ce țipă într-un spațiu restrâns”, a spus pentru CNN Travel Kenta Iwana, fondatorul Kowagarasetai.
„Când am citit că teatrele se redeschid în regim drive-in, a fost momentul când am „aha!”.
Intrarea casei bântuite, situată într-un garaj acoperit dintr-o clădire din centrul orașului Tokyo, oferă vizitatorilor o experiență panoramică, care simulează experiența de a fi blocat într-o mașină în timpul unui atac zombi.
Bilete de la 75 de dolari, cu un supliment extra-sânge pentru încă 9 dolari
Oamenii pot folosi propria mașină pentru un tarif de 75 de dolari sau un autovehicul pus la dispoziție de organizatori, pentru 80 de dolari.
Și, pentru că stai doar în garaj, nu este nevoie de permis de conducere.
Vizitatorii opresc motorul, garaj se închide și se scufundă într-un întuneric total.
Oamenii primesc un set de boxe Bluetooth și povestea înfricoșătoare începe.
"În aceste locuri, există o legendă conform căreia fantomele atacă oamenii. Claxonați de trei ori dacă vreți să auziți mai multe", spune vocea vorbitorului în japoneză.
Pentru următoarele 17 minute, zombi înmuiați de sânge se izbesc de geamuri și zguduie mașina. Nu te teme, cumva vei supraviețui.
Cum Tokyo se confruntă cu un alt val de infecții cu Covid-19, compania spune că ia toate măsurile de precauție pentru a-și proteja atât actorii, cât și clienții.
Fiecare mașină este dezinfectată cu alcool pentru a minimiza riscurile pentru actori, iar mașinile de închiriat sunt căptușite în plastic, care este schimbat pentru fiecare client.
Ulterior, mașina este ștearsă de sângele fals (și potențiali viruși din mâinile fantomelor).
Pe site-ul web există și un avertisment: "Nu putem elimina fiecare picătură de sânge. Dar va fi suficient de curată pentru a o conduce pe drum".
Există, de asemenea, un pachet extra-sângeros disponibil pentru încă 9 dolari.
Listă de așteptare de peste 1.000 de persoane
Vara este, în mod tradițional, sezonul de vârf pentru poveștile cu fantome din Japonia, o modalitate populară de relaxare într-o noapte fierbinte.
Iwana spune că filmele și jocurile înfricoșătoare au fost întotdeauna o parte a vieții sale.
„Părinții mei au închiriat filme horror și m-au lăsat să mă uit la Resident Evil de când aveam trei ani”, spune Iwana.
El a renunțat la universitate în urmă cu șase ani pentru a-și transforma pasiunea într-o afacere, organizând case bântuite și creând experiențe horror "oriunde mă cheamă cineva" - inclusiv parcuri de distracții și case private.
Experiența în casa bântuită drive-in a început în iulie ca o atracție de vară doar pentru acea lună, biletele fiind vândute în ziua în care au fost scoase la vânzare.
Acum, există o listă de așteptare de peste 1.000 de oameni, spune Iwana.