Ce motoare de căutare au câștigat o licitație pentru a fi afișate ca opțiuni pe noile dispozitive cu sistem Android
Bing, PrivacyWall şi Info.com se află între motoarele de căutare care au câştigat o licitaţie pentru a fi afişate ca opţiuni pe noile dispozitive cu sistem Android în Europa.
Bing, PrivacyWall şi Info.com se află între motoarele de căutare care au câştigat o licitaţie trimestrială organizată de Google, parte a grupului Alphabet, pentru a fi afişate ca opţiuni pe noile dispozitive cu sistem Android în 31 de ţări europene, transmite Reuters.
Google s-a oferit să permită companiilor concurente să liciteze pentru spaţiu de publicitate aflat în partea de sus a unei pagini de căutare, pe dispozitivele cu sistemul Android, după ce Uniunea Europeană a amendat compania cu miliarde de euro pentru încălcarea reglementărilor în domeniul concurenţei, transmite News.ro.
Alegeri 2024
17:04
Cum văd străinii alegerile prezidențiale din România. ”De 20 de ani trebuie să alegem răul cel mai mic”
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
15:30
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spuneau sondajele de opinie despre candidați în urmă cu 6 luni și ce arată acum
14:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
Compania a început în luna martie să publice rezultatele licitaţiei organizate trimestrial pentru a oferi utilizatorilor trei provideri de servicii de căutare, pe lângă Google.
Google şi câştigătorii licitaţiei vor fi afişaţi aleatoriu pe ecranul dispozitivului utilizatorului.
În cea mai recentă licitaţie, Bing a câştigat drepturile în 13 ţări, PrivacyWall, din Porto Rico, în 22 de ţări, iar Info.com, din Statele Unite, în toate cele 31 de ţări.
Între alţi câştigători se află motorul de căutare independent DuckDuckGo, GMX din Germania şi gigantul rus al internetului Yandex.
DuckDuckGo, care a câştigat licitaţia în opt ţări, a criticat procesul, afirmând că încurajează ofertanţii să îi exploateze pe utilizatori.
”Licitaţia Google încurajează motoarele de căutare să respecte mai puţin confidenţialitatea, să crească publicitatea şi să nu doneze unor cauze bune, pentru că, dacă fac aceste lucruri, îşi pot permite să liciteze mai mult”, a afirmat DuckDuckGo într-o postare pe blog.
Un purtător de cuvânt a Google a afirmat: ”Obiectivul este de a oferi providerilor de servicii de căutare oportunităţi egale pentru a licita, nu de a oferi un tratament special anumitor firme concurente.”
”Prin dezvoltarea ecranului cu opţiuni pentru Europa am echilibrat cu atenţie oferirea utilizatorilor a unor posibilităţi mai largi de alegere cu capacitatea de a investi în continuare în dezvoltarea şi menţinerea pe termen lung a platforme Android open-sourse”, a spus purtătorul de cuvânt.