Propunerea TAROM pentru Ministerul Transporturilor: o divizie LOW-COST. Ce ar presupune insa un bilet de avion mai ieftin

×
Codul embed a fost copiat

Tarom se gandeste sa infiinteze o divizie Low Cost. Ideea a fost discutata de ministrul Transporturilor cu directorul general al companiei, iar acesta trebuie sa demonstreze ca noua structura ar fi profitabila.

Tarom ar pasi astfel pe urmele marilor operatori europeni. Pasagerii care vor opta pentru bilete mai ieftine vor renunta la servicii cum ar fi mancarea si bagajele de cala.

Diviziile low cost ale companiilor clasice ofera un mare avantaj, bilete ieftine. Exista insa si capcane pentru buzunarele pasagerilor. Check-in-ul in aeroport, bagajele de cala, chiar si imbarcarea rapida va costa in plus. Mai mult, companiile low cost aleg sa aterizeze pe aeroporturi mici, departe de oras. As ca ar fi bine sa puneti bani deoparte pentru taxi.

De exemplu, in Londra, in loc sa aterizati pe Heathrow, veti ateriza pe Luton, la cel putin 50 de kilometri distanta. La Paris, in loc de Charles De Gaulle, o sa popositi pe Beauvais, adica la 80 de kilometri distanta.

Pana sa ajungeti insa la destinatie, mare atentie la detalii. Un pasager, de exemplu, a aflat ca bagajul sau de mana este prea mare si trebuie sa plateasca pentru cala.

Citește și
greva Tarom
900 de pasageri afectati dupa a doua zi de greva de la TAROM. Cum vor sindicatele sa-si convinga angajatii sa revina la munca
„Al treilea război mondial a început”. Valeri Zalujnîi, ambasadorul Ucrainei în Marea Britanie și fostul comandant al armatei, declarații

"- Il fac si asa, sa intre, ii rup rotile si il fac.
- Trebuie sa fie pana la bara roz. Cand va calmati va primiti cartea de imbarcare inapoi."

Un altul a platit o taxa speciala pentru ca tichetul de imbarcare ar fi fost completat gresit online.

"O sa trebuiasca sa platesc 35 de euro cu japca."

Cu toate aceste dezavantaje, companiile low-cost au succes, iar marii operatori din Europa au deja divizii. Ministrul Transporturilor spune ca directorul general al Tarom i-a facut o astfel de propunere.

"- V-a zis de Tarom Low-Cost, divizia Low-Cost?
- Da, mi-a zis.
- Si s-a ajuns la vreo etapa?
- Toata discutia privitor la aceasta companie se va desfasura intr-o luna de zile pe seama planului de management. Daca e plus un leu care intra in buzunar, nu pleaca din buzunar, e perfecta ideea"
, a comentat Ioan Rus, ministrul Transporturilor.

Pana atunci, ministrul de resort spune ca Tarom trebuie sa rezolve o problema de eficienta. Daca o companie low cost are un salariat la 7 mii de calatori, ai nostri au un salariat la 1500 de calatori. Cu alte cuvinte, costurile cu personalul sunt de 6 ori mai mari.

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Citește și...
Ce salariu are un pilot de la Tarom si cat castiga o stewardesa
Ce salariu are un pilot de la Tarom si cat castiga o stewardesa

Protestul pilotilor Tarom de luni si marti a fost declansat din cauza nemultumirilor privind salariile si noul contract colectiv de munca, inregistrat fara sa se tina cont de revendicarile lor, au declarat pentru MEDIAFAX surse din randul pilotilor.

900 de pasageri afectati dupa a doua zi de greva de la TAROM. Cum vor sindicatele sa-si convinga angajatii sa revina la munca
900 de pasageri afectati dupa a doua zi de greva de la TAROM. Cum vor sindicatele sa-si convinga angajatii sa revina la munca

A fost a doua zi de haos la Tarom. O parte dintre insotitorii de zbor s-au alaturat protestelor spontane declansate de piloti. S-au declarat inapti de cursa si nu s-au prezentat la bordul aeronavelor.

Greva la Tarom cu 10 curse anulate. De ce au refuzat pilotii de pe cursele interne sa se ridice de la sol
Greva la Tarom cu 10 curse anulate. De ce au refuzat pilotii de pe cursele interne sa se ridice de la sol

Saptamana a inceput extrem de prost pentru sute de calatori, care si-au cumparat bilete la Tarom. Toate cursele interne ale companiei au fost anulate pentru ca pilotii, intrati in greva spontana din cauza salariilor, au refuzat sa mai zboare.

Recomandări
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii

În vreme ce la nivel european se vorbește tot mai des despre mari dificultăți pentru economie, iar recesiunea este o realitate pentru Franța și Germania, candidații la Cotroceni promit venituri mai mari, cel puțin pentru o parte din populație, dar și redu

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”
Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”

Marcel Ciolacu spune că va prezenta actele pentru a dovedi că și-a plătit zborul cu un avion privat la Nisa, însă va face acest lucru atunci când va dori el.