Romania a lansat prima autostrada pe care o parcurgi in 7 minute.Harta marilor drumuri lasate in aer

×
Codul embed a fost copiat

Vazute din spatiu, autostrazile Romaniei arata ca niste puncte de suspensie pe o teza respinsa la Bacalaureat.

Joi, la Orastie, ministrul marilor proiecte a taiat panglica unei micute autostrazi, pe care un sofer o parcurge in 7 minute, dar care se leaga de o alta bucata, de 8 minute, pana la Deva, inaugurata anul trecut.

Segmentul de Autostrada Orastie-Simeria, inaugurat joi, are doar 17 kilometri si continua tronsonul dintre Simeria si Deva, terminat in decembrie anul trecut.

Avem in total inca 32 de kilometri si jumatate care leaga Deva si Orastie, dar duc tot in drumul national.

Citește și
harta bechtel
Romania iese cu datorii din cel mai pagubos contract. Cati bani primeste Bechtel ca sa plece
Hanul cu Tei se vinde cu 1,6 milioane€. Clădirea, cumpărată de Ilie Dumitrescu în 2004
Ca sa fie gata la timp si sa se poata circula pe aceasta portiune, constructorii unui al treilea tronson au fost nevoiti sa urgenteze lucrarile la un pod. Altfel, lucrarea de joi ar fi ramas izolata, pe camp.

Oamenii au muncit de zor pentru ca inaugurarea a fost facuta chiar de ministrul marilor proiecte, Dan Sova.

"E prima inaugurare anul acesta, vor mai urma urmatoarele doua inaugurari in august. Sper sa ajungem impreuna la 142 de kilometri anul acesta. Avem o mica discutie, o mai mare discutie, din pacate, pe Orastie-Sibiu, lotul 3, acolo unde avem acea alunecare de teren de 6 kilometri", a declarat Dan Sova.

Si asta pentru ca firma constructoare a ignorat planurile proiectantului si in loc sa sape un tunel, a incercat sa taie un deal.

Cu totul, sunt 82 de kilometri in lucru inspre Sibiu. Aici este cel mai mare viaduct din tara, care traverseaza Oltul, si care poate fi gata peste o luna, mult prea repede fata de restul drumului.

Motiv pentru care constructorul italian al podului inalt cat un bloc de 20 de etaje sustine ca finisajele vor fi facute mai spre toamna.

Autostrada A1 este o parte a coridorului 4 PanEuropean pe care Romania nu se grabeste sa il termine.

Tronsonul Deva - Lugoj nu are constructor, cel de la Lugoj la Timisoara are doar un segment gata, iar celalalt e neatribuit.

Ca sa nu mai vorbim despre Autostrada Timisoara - Arad, care a fost atat de bine facuta incat dupa un an si jumatate de la deschidere s-a umplut de gropi si este in reparatii.

Articol recomandat de sport.ro
Presa din Spania a reacționat imediat după ce Simona Halep a aflat că joacă cu Paula Badosa în primul meci de la revenire
Presa din Spania a reacționat imediat după ce Simona Halep a aflat că joacă cu Paula Badosa în primul meci de la revenire
Citește și...
Dupa mai multe amanari, tronsonul de autostrada Orastie-Simeria a fost astazi inaugurat
Dupa mai multe amanari, tronsonul de autostrada Orastie-Simeria a fost astazi inaugurat

 Dupa mai multe amanari, astazi se inaugureaza sectorul de autostrada Orastie - Simeria din cadrul coridorului IV paneuropean.

Romania iese cu datorii din cel mai pagubos contract. Cati bani primeste Bechtel ca sa plece
Romania iese cu datorii din cel mai pagubos contract. Cati bani primeste Bechtel ca sa plece

Si, fara sa fi muncit prea mult, americanii de la Bechtel pleaca din Romania mai bogati cu un miliard de euro.

Recomandări
Arma NATO care va tranzita România pentru a ajunge în Ucraina. MApN îi va asigura combustibilul
Arma NATO care va tranzita România pentru a ajunge în Ucraina. MApN îi va asigura combustibilul

Între timp, apărarea Ucrainei suferă din cauza stocurilor tot mai mici de muniție. Un ajutor substanțial este pe drum din Finlanda, stat care a aderat la NATO anul trecut.

PSD și PNL s-au înțeles: Cătălin Cîrstoiu va fi candidatul comun al Coaliției la Primăria Capitalei
PSD și PNL s-au înțeles: Cătălin Cîrstoiu va fi candidatul comun al Coaliției la Primăria Capitalei

După aproape aproape ore de discuții, coliția de Guvernare a decis luni seară că medicul Cătălin Cîrstoiu este candidatul PSD-PNL pentru Primăria Capitalei.

Bani europeni pentru înființarea centrelor de colectare, refuzați de primării. Câmpurile au devenit „magnet” pentru deșeuri
Bani europeni pentru înființarea centrelor de colectare, refuzați de primării. Câmpurile au devenit „magnet” pentru deșeuri

Peste 1.900 de primării ar fi putut să ia bani europeni prin PNRR pentru înființarea așa-numitelor centre de colectare cu aport voluntar.