Posesorii de carduri ING Romania au avut din nou probleme. Sistemul online HomeBank nu a putut fi accesat
Posesorii de carduri ING din Romania s-au confruntat luni cu o noua problema: ei nu si-au putut accesa online conturile personale, deoarece platforma speciala a bancii, HomeBank, a fost nefunctionala.
HomeBank ING este serviciul online prin care clientii ING Romania isi pot accesa conturile si pot efectua tranzactii.
Luni dimineata, aplicatia de mobil HomeBank, precum si versiunea de desktop nu permiteau clientilor sa se logheze in conturile personale.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
De asemenea, pe pagina oficiala de Facebook ING Romania, clientii se plangeau de nefunctionalitatea acestui serviciu inca din jurul orei 10.00.
Pana la aceasta ora, reprezentantii ING Romania nu au putut fi contactati pentru a explica aceste disfunctionalitati, insa, intr-un comentariu pe Twitter, acestia au afirmat ca este vorba doar de "intarzieri la logare".
@cristianmatei13 Sunt intr-adevar intarzieri la logare pt o parte dintre utilizatori. Lucram la remedierea problemei, pt a fi up & running.
— ING Bank Romania (@ing_ro) October 17, 2016
UPDATE: In jurul orei 13.00, dupa aproximativ 3 ore de serviciu indisponibil, HomeBank ING era functional.
UPDATE ora 14.00: Reprezentantii ING Romania sustin ca "o parte dintre utilizatorii serviciului Home’Bank intampina dificultati la conectare. Lucram la remedierea problemei. Restul serviciilor ING functioneaza."
Recent, ING Groep, cel mai mare grup olandez de servicii financiare, a anuntat ca intentioneaza sa concedieze 7.000 de angajati, in special in Belgia si Olanda, si sa investeasca masiv in platformele sale digitale. Decizia a fost luata pentru a economisi anual 900 milioane de euro (un miliard de dolari), pana in 2021.
Cititi mai multe detalii pe www.incont.ro.
De asemenea, in septembrie 2016, posesorii de carduri ING nu au putut scoate bani sau plati cu cardul timp de aproximativ 10 ore - intr-un incident considerat "exceptional si fara precedent in istoria ING Romania".
La acea vreme, oficialii bancii au afirmat ca acest incident s-a produs in timpul unui test planificat in centrul de date pentru sistemul de stingere a incendiilor. "Procedura de eliberare a gazului Inergen a afectat in mod sever si neasteptat mai multe servere si sistemul de stocare a datelor" - s-a aratat intr-un comunicat de presa al ING Bank.