Probleme pentru posesorii de carduri ING. Timp de 10 ore, nu au putut scoate bani sau plati cu cardul
Clientii ING au reclamat pe pagina oficiala de Facebook a bancii ca nu mai pot retrage bani si nici nu mai pot plati cu cardul. Abia aproape de miezul noptii, banca a anuntat ca lucrurile au revenit la normal.
UPDATE 23:45 Compania a anuntat pe Facebook ca toate problemele au fost rezolvate iar lucrurile au revenit la normal:
Serviciile ING sunt functionale. Acum si tranzactiile cu cardul la comercianti si la bancomat sunt disponibile.
Ne cerem scuze inca o data pentru toate neplacerile create. Am tratat situatia cu maxima prioritate si am lucrat cu toate resursele necesare pentru a rezolva problemele tehnice cat mai repede posibil.
Continuam sa monitorizam stabilitatea serviciilor.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
UPDATE 22:00 ING anunta "prima veste buna": serviciul Home'Bank a fost remediat si este disponibil.
UPDATE 21:30 Pe pagina de Facebook, banca anunta ca problema inca nu s-a remediat, insa s-a avansat in ceea ce priveste gasirea unor solutii.
UPDATE 19:50 ING Bank precizeaza, intr-o nota transmisa presei, ca problema care afecteaza clientii a fost generata de sistemul de stocare a datelor, care a inceput sa dea erori in operare.
Banca mai precizeaza ca datele si banii clientilor nu sunt in pericol, insa nu pot preciza cand se va remedia problema.
"Va informam ca astazi, 10 septembrie, orele 13.00, sistemul de stocare a datelor a inceput sa genereze erori in operare. Ca urmare a acestei situatii tehnice neprevazute, atat reteaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cat si serviciul Home’Bank au devenit indisponibile.
Lucram impreuna cu furnizorii sistemului afectat in regim de maxima urgenta pentru remedierea acestei situatii in cel mai scurt timp posibil. Aceasta problema tehnica nu a pus niciun moment in pericol datele si disponibilitatile banesti ale clientilor ING, care sunt in deplina siguranta.
Vom informa periodic clientii cu privire la stadiul remedierii acestei situatii neplacute.
Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si va asiguram ca, impreuna cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratam rezolvarea acestei problema in regim de maxima prioritate.", transmite banca intr-un comunicat.
Oamenii s-au plans ca nici nu isi pot accesa conturile online.
Reprezentantii ING au postat pe Facebook un mesaj in care anunta ca se lucreaza la remedierea defectiunii:
"Pentru moment sistemele ING sunt nefunctionale. Lucram cu viteza pentru remedierea lor. Ne cerem tuturor scuze pentru neplacerile create!
Va tinem la curent pe masura ce restabilim functionalitatile."