Drumul unde 16.000 de soferi isi risca zilnic viata a devenit si mai periculos. Harta punctelor negre de pe "soseaua mortii"

×
Codul embed a fost copiat

Cel mai aglomerat drum din Romania ramane in continuare si cel mai periculos. Este vorba despre DN1, cu tristul renume de “soseaua mortii”.

Compania de drumuri nu va moderniza nici in acest an, infrastructura sigurantei rutiere. Nu a cheltuit banii in timp util, asa ca guvernul i-a taiat la rectificarea bugetara. Cu alte cuvinte, uitati de separatoarele de drumuri, sensuri giratorii, sau pasarelele pentru pietoni.

DN1, ora 14-intrarea in Bucuresti. Pe cel mai aglomerat si periculos drum national din Romania, a avut loc si astazi un accident. Putin a lipsit ca aceasta masina, lovita din spate de o alta, sa sara peste trotuarul micut si sa ajunga pe contrasens.

Cauza principala, lipsa unei infrastructuri gandite sa protejeze soferii in conditii de trafic aglomerat. Cu alte cuvinte, 16 mii de soferi isi pun viata in pericol in fiecare zi.

Citește și
autostrada Lugoj-Deva
Lucrarile la autostrada Lugoj-Deva au fost suspendate. Problemele intampinate: un cimitir ilegal si o pestera cu lilieci
De ce Rusia va pierde în războiul din Ucraina. Un expert chinez în geopolitică explică care sunt cei patru factori principali

"Astfel de zone periculoase exista cu zecile pe DN1. Soferii se pun in pericol si forteaza acceleratia ca sa reuseasca sa treaca. Desi aici exista suficient spatiu pentru amenajarea unui sens giratoriu, din pacate nu se face nimic”, a relatat Vitalie Cojocari, correspondent ProTV.

Si nu doar sensuri giratorii. Montarea de separatoare intre benzi poate fi o solutie acolo unde exista multi soferi iresponsabili sau neatenti, care fie intorc, fie depasesc pe linie dubla continua.

"Autoritatile ar putea reduce numarul de accidente si, respectiv, ar putea salva vieti daca ar monta separatoare intre sensuri aici pe DN1. Din pacate, acest lucru nu se intampla, desi, culmea, bani in buget exista”, a relatat Vitalie Cojocari, correspondent ProTV.

Proiectul destinat constructiei de separatoare, sensuri giratorii, pasarele, treceri de pietoni pe DN1 are un buget de aproape 15 milioane de euro. Banii nu au fost cheltuiti, asa ca sumele alocate pentru acest an, un sfert din total, au fost taiate de Guvern. Surse din CNADNR sustin ca modernizarea infrastructurii pentru siguranta circulatiei rutiere de pe DN 1 nu a fost posibila in 2015 pentru ca firmele care au castigat licitatiile au dat faliment.

Ramanem asadar cu punctele negre din trafic, extrem de periculoase. De pilda, intre Bucuresti si Ploiesti politia a stabilit 5 zone de cate un kilometru, unde in cinci ani au loc minimum10 accidente cu cel putin 10 morti.
 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Zinedine Zidane revine! S-a înțeles cu noua sa echipă
NEWS ALERT Zinedine Zidane revine! S-a înțeles cu noua sa echipă
Citește și...
Cimitirul si liliecii care n-au mai ajuns in studiu. Ce urmeaza pe segmentul de 11km de autostrada unde s-a intrat in pauza
Cimitirul si liliecii care n-au mai ajuns in studiu. Ce urmeaza pe segmentul de 11km de autostrada unde s-a intrat in pauza

Inspectoratul de stat in constructii a oprit lucrarile pe 11 kilometri din autostrada Bucuresti - Sibiu - Nadlac pentru lipsa autorizatiei de constructie.

Lucrarile la autostrada Lugoj-Deva au fost suspendate. Problemele intampinate: un cimitir ilegal si o pestera cu lilieci
Lucrarile la autostrada Lugoj-Deva au fost suspendate. Problemele intampinate: un cimitir ilegal si o pestera cu lilieci

Inspectoratul de stat in constructii a dispus suspendarea lucrarilor pe un tronson de 11 kilometri din autostrada Lugoj-Deva, deoarece constructorul nu avea autorizatie de constructie, a anuntat in marti seara Compania de Autostrazi si Drumuri Nationale.

Ponta:
Ponta: "Sper sa repare din banii lor". Cine plateste factura marii rusini de pe segmentul de autostrada ce a fost demolat

Compania care a facut autostrada Orastie-Sibiu trebuie sa reconstruiasca portiunea afectata de fisuri, pe banii sai. O spun premierul Victor Ponta, Ministrul Transporturilor, dar si directorul CNADNR.

Recomandări
Analiștii militari, despre răspunsul Israelului la atacul cu drone de sâmbătă: „Limitat și strict simbolic”
Analiștii militari, despre răspunsul Israelului la atacul cu drone de sâmbătă: „Limitat și strict simbolic”

Limitat și strict simbolic, așa califică experții răspunsul Israelului la atacul iranian de sâmbătă. Acțiunea a vizat o bază militară de lângă Isfahan. în vecinătatea unor instalații nucleare.

Cîrstoiu, întrebat dacă Ciolacu şi Ciucă i-au cerut să se retragă: Nici vorbă. Probabil că va fi o discuţie luni
Cîrstoiu, întrebat dacă Ciolacu şi Ciucă i-au cerut să se retragă: Nici vorbă. Probabil că va fi o discuţie luni

Candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei, Cătălin Cîrstoiu, a negat informaţiile că liderii coaliţiei, Marcel Ciolacu şi Nicolae Ciucă, i-au cerut să se retragă din cursă, dar a precizat că va avea o discuţie cu aceştia, probabil luni.

Furtuna Renata continuă să facă ravagii în România. În nordul țării a nins viscolit și se circulă în condiții de iarnă
Furtuna Renata continuă să facă ravagii în România. În nordul țării a nins viscolit și se circulă în condiții de iarnă

Un nou episod de vreme rea, cu grindină și polei, îi pune în dificultate pe șoferi. Un bărbat și-a pierdut viața într-un accident produs în județul Sibiu.