Galeriile Lafayette pot reveni in Micul Paris dupa 65 de ani. Francezii investesc in luxul romanesc
Macar in materie de moda, Bucurestiul trage tare sa redevina "Micul Paris". Francezii vor sa investeasca la noi, in special, in brandurile de lux. Chiar daca majoritatea oamenilor se uita si la ultimul leu, exista un sector care infloreste.
Doamnele si domnii care tin la eticheta vor avea de unde sa isi cumpere cele mai sofisticate haine, ceasuri, parfumuri si bijuterii, fara sa mai plece in strainatate.
In urma cu mai bine de o jumatate de secol doamnele instarite ale micului Paris isi afisau tinutele de marca pe Calea Victoriei. Le achizitionau din Galeriile Lafayette care isi aveau sediul in locul acestei cladiri.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Dupa 65 de ani, doamnele zilelor noastre si-ar putea cumpara gentile scumpe, hainele, parfumurile si ceasurile tot de aici. Galeriile Lafayette ar putea reveni in acelasi loc.
Si alte firme de renume vor sa isi faca loc pe piata noastra. De pilda LVMH. Acest grup, care cuprinde si brandul Louis Vuitton a avut in 2011 o cifra de afaceri de peste 23 de miliarde de euro. La noi vor sa investeasca in imobiliare. Un alt nume celebru care ar putea ajunge in Romania este Dessange International.
Iar cererea e mare. Acesti importatori de marfuri fine s-au vazut nevoiti chiar sa-si schimbe sediul cu unul de doua ori mai mare.
"Romanii sunt foarte bine informati, acest lucru ne impinge in fiecare sezon sa aducem branduri noi. Franta este o destinatie preferata pentru romani" povesteste Andreea Altay, importator branduri de lux.
"In continuare toate magazinele de lux frantuzesti ar dori sa deschida in Romania si ma intalnesc cu ei si pe aceasta tema" crede si Amalia Nastase.
Suna straniu dar segmentul exclusivist nu a intregistrat scaderi oricat de rau ar fi in rest.
Exista o piata si exista un segment de clienti care indiferent de situatia economica vor avea bani ca sa-si cumpere produse premium.
Pe langa haine si parfumuri, francezii vor sa aduca in Romania si lanturi de restaurante, servicii auto si magazine specializate in produse de panificatie.