Dusterul "pick-up" al Dacia va fi lansat in octombrie, in Brazilia, sub sigla Renault. Cat va costa noul model

×
Codul embed a fost copiat

Dusterul, cel mai de succes model al celor de la Dacia, va aparea din toamna si in versiunea pick-up. El va fi lansat in octombrie la Sao Paolo, in Brazilia, tara unde va si intra in fabricatie, dar sub sigla Renault.

Compania franceza are acolo o uzina care, de 7 ani, produce si livreaza pe piata locala modelele Renault Logan, Renault Sandero si Renault Duster.

Dusterul pick-up va avea tractiune 4x4, atat de utila in tarile mai slab dezvoltate din America de Sud. Tractiunea integrala este tot mai cautata si la masinile pick-up din Europa, care costa in medie peste 20 de mii de euro. Asa cum ne-a obisnuit cei de la Renault, Dusterul pick-up va avea un pret mai mic, probabil in jur de 15 mii de euro.

Dusterul pickup va intra in productie de anul viitor la uzina braziliana Curitiba a celor de la Renault, sustine ziarul francez "La Tribune". Si asta pentru ca in Brazilia se vand 300 de mii de pick-upuri in fiecare an, iar Duster-ul va concura direct cu Fiat Strada sau Volkswagen Saveiro.

Modelul va fi adus si in Europa, de data aceasta sub sigla Dacia, dar nu va fi produs in Romania, ci fie in Maroc, la Tanger, fie in Turcia, la Bursa.

Citește și
General Motors
Masina low-cost cu care General Motors vrea sa "ingroape" Dacia. Brandul sub care va fi lansata, in preferintele romanilor

Oficialii de la Dacia sustin ca fabrica din Pitesti a ajuns practic la limita capacitatii de productie, de 350 de mii de masini pe an. Asa ca nici un nou model nu poate fi introdus fara sa renunti la altul, exact asa cum in 2010 productia de Logan pick-up si Logan Van a fost oprita pentru a face loc Dusterului pe liniile de fabricatie.

La uzina Dacia din Pitesti se lucreaza in 3 schimburi, iar o noua masina iese de pe liniile de montaj la fiecare 54 de secunde. Asta inseamna 1.340 de masini in fiecare zi lucratoare. Conducerea uzinei spune ca productia ar putea fi marita doar daca angajatii fabricii ar munci non-stop, 7 zile pe saptamana.
 

Citește și...
BCE: 13 banci care au picat testele de stres au primit acordul initial privind recapitalizarea
BCE: 13 banci care au picat testele de stres au primit acordul initial privind recapitalizarea

BCE: 13 banci care au picat testele de stres au primit acordul initial privind recapitalizarea.

Masina low-cost cu care General Motors vrea sa
Masina low-cost cu care General Motors vrea sa "ingroape" Dacia. Brandul sub care va fi lansata, in preferintele romanilor

"Dacia este o mare realizare. GM nu este nicidecum Dacia, dar acest intreg segment low-cost si entry level este foarte interesant. Ei trebuie admirati. Este cert ca ne uitam la acest segment", a spus Karl-Thomas Neumann, director executiv Opel.

Una din zece masini vandute in Franta este o Dacie. Peste 3.000 de proprietari se intalnesc anual la un picnic urias
Una din zece masini vandute in Franta este o Dacie. Peste 3.000 de proprietari se intalnesc anual la un picnic urias

Vanzarile de masini romanesti au crescut in Franta cu 30% de la inceputul anului, fata de aceeasi perioada a anului trecut. In plus, doua modele de la noi au ajuns in top 10 masini preferate de francezi.

Recomandări
Regele Charles s-a întreținut cu zeci de turiști la Valea Zălanului. Și-a petrecut întreaga duminică în natură
Regele Charles s-a întreținut cu zeci de turiști la Valea Zălanului. Și-a petrecut întreaga duminică în natură

Valea Zălanului, un sătuc din judeţul Covasna, a devenit, atracție turistică. Zeci de oameni de peste tot din ţară au mers acolo, doar ca să-l vadă pe Regele Charles.

Unii dascăli se întorc la catedră, chiar dacă greva continuă. Elevii care riscă să rămână un an acasă
Unii dascăli se întorc la catedră, chiar dacă greva continuă. Elevii care riscă să rămână un an acasă

Chiar dacă se termină vacanţa de Rusalii, de marți greva în educație continuă. Sindicaliștii sunt nemulțumiți de creșterile salariale anunțate de autorități.

S-a aflat cauza catastrofei feroviare din India. Lucrul banal care a provocat una dintre cele mai mari tragedii din istorie
S-a aflat cauza catastrofei feroviare din India. Lucrul banal care a provocat una dintre cele mai mari tragedii din istorie

Ministrul indian al căilor ferate a anunţat, duminică, că au fost identificate cauza şi cei responsabili pentru accidentul, care a ucis 275 de persoane, indicând o problemă de semnalizare. Mass-media evocă şi o eroare umană, scrie Le Figaro.