Netflix România susține că ”testează” abonamente la preţuri ”ușor diferite”
Reprezentanţii platformei Netflix au spus pentru www.stirileprotv.ro că este vorba de un test în urma căruia se va lua decizia dacă vor fi sau nu scumpite abonamentele.
Într-o reacție pentru www.stirileprotv.ro, Netflix susține că: „Testăm categorii de preț ușor diferite pentru a înțelege mai bine care este valoarea Netflix pentru utilizatori. Acest test nu va fi văzut de toată lumea și am putea să nu implementăm niciodată aceste prețuri în afara acestui test. Obiectivul nostru este să ne asigurăm că Netflix are întotdeana un raport excelent calitate.”
Anterior, news.ro a scris că Netflix a crescut preţurile pentru conturile noi create în ţara noastră. Creşterea de preţ este una graduală pentru cele trei planuri, tarifele fiind cu 1 euro, 2 euro respectiv 3 euro mai mare decât cele anterioare
Astfel:
Planul Basic costă acum 9 euro (în loc de 8 euro)
Planul Standard costă 12 euro (de la 10 euro)
Planul Premium costă 15 euro (de la 12 euro)
Beneficiile celor trei planuri tarifare, precum calitatea imaginii sau numărul de device-uri care au acces simultan la un cont, nu s-au modificat.
Netflix nu a anunţat până acum o scumpire a abonamentelor pentru utilizatorii actuali, astfel că modificarea de preţuri este deocamdată valabilă doar pentru conturile care se activează după afişarea noilor preţuri.
Scumpirea nu este neapărat o surpriză, după ce compania americană a făcut acelaşi lucru la începutul anului pentru cei aproape 60 de milioane de abonaţi din Statele Unite.
Şi în Europa Netflix a testat până acum diverse planuri tarifare pentru a vedea reacţia utilizatorilor faţă de noile preţuri. Astfel de teste au fost descoperite până acum în Italia şi Germania.
Scumpirea abonamentelor Netflix vine şi după ce compania americană a investit masiv în conţinut original în ultimii doi ani şi va face acelaşi lucru şi în continuare.
Conform analiştilor de pe Wall Street, Netflix ar urma să investească doar anul acest peste 15 miliarde de dolari în conţinut original. Netflix a investit 9 miliarde de dolari în 2017 şi 12 miliarde de dolari în 2018 în conţinut original.
În acelaşi timp, Netflix a crescut şi cheltuielile pentru promovarea filmelor şi serialelor sale originale. Cheltuielile de marketing au crescut cu 65% în 2018, ajungând la 2,37 de miliarde de dolari.
Pentru 2019, costurile de promovare sunt estimate să ajungă la aproximativ 2,9 miliarde de dolari, în creştere cu 22% faţă de anul trecut.
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!