Cine va construi tronsonul de 69 de milioane de euro din autostrada Nadlac - Arad
CNADNR a atribuit saptamana trecuta asocierii italo - germane Astaldi - Max Boegl un contract de 308 milioane de lei (69 milioane de euro), cu TVA, pentru finalizarea primului tronson al autostrazii Nadlac - Arad.
Contractul de proiectare si executie al autostrazii Nadlac - Arad si drum de legatura, Lot 1 - km 0+000 - km 22+218, a fost atribuit la 19 decembrie, in urma unei licitatii deschise, pentru pretul cel mai scazut.
CNADNR a primit sapte oferte pentru acest proiect, potrivit anuntului de atribuire.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
Casa de avocatura Bostina si Asociatii, reprezentantul asocierii castigatoare, a anuntat la 13 decembrie ca instanta a respins plangerile depuse impotriva rezultatului procedurii de atribuire a lucrarilor de constructie a acestui tronson, astfel ca autoritatile pot semna contractul.
"In acest moment nu mai exista niciun impediment legal pentru ca autoritatile sa nu poata semna contractul cu asocierea Astaldi Sp.A.-MaxBoegl, desemnata castigatoare a licitatiei derulate de CNADNR", arata casa de avocatura, care a reprezentat consortiul in acest proces.
Constructia autostrazii Nadlac-Arad a fost impartita in doua loturi, pe o distanta totala de aproape 39 de kilometri. Primul a fost adjudecat de consortiul romano - portughez Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 382,9 milioane lei, iar lotul al doilea (16,6 km) de compania germana Alpine Bau, pentru 411,4 milioane lei.
CNADNR a reziliat insa, anul trecut, contractul pentru primul tronson, motivul principal fiind intarzierea lucrarilor, iar in acest an a reziliat si contractul de proiectare si executie a lotului 2, dupa falimentul Alpine Bau.
Proprietarul Romstrade, Nelu Iordache, se afla in arest si a fost trimis in judecata in dosarul privind deturnarea fondurilor pentru acest tronson, fiind acuzat de delapidare, fals in inscrisuri, spalare de bani si inselaciune.
Lucrarile de constructie pentru cele doua tronsoane au fost deschise in octombrie 2011, termenul de executie initial fiind de un an si jumatate.