Cine va construi tronsonul de 69 de milioane de euro din autostrada Nadlac - Arad

autostrada Arad - Nadlac

CNADNR a atribuit saptamana trecuta asocierii italo - germane Astaldi - Max Boegl un contract de 308 milioane de lei (69 milioane de euro), cu TVA, pentru finalizarea primului tronson al autostrazii Nadlac - Arad.

Contractul de proiectare si executie al autostrazii Nadlac - Arad si drum de legatura, Lot 1 - km 0+000 - km 22+218, a fost atribuit la 19 decembrie, in urma unei licitatii deschise, pentru pretul cel mai scazut.

CNADNR a primit sapte oferte pentru acest proiect, potrivit anuntului de atribuire.

Casa de avocatura Bostina si Asociatii, reprezentantul asocierii castigatoare, a anuntat la 13 decembrie ca instanta a respins plangerile depuse impotriva rezultatului procedurii de atribuire a lucrarilor de constructie a acestui tronson, astfel ca autoritatile pot semna contractul.

"In acest moment nu mai exista niciun impediment legal pentru ca autoritatile sa nu poata semna contractul cu asocierea Astaldi Sp.A.-MaxBoegl, desemnata castigatoare a licitatiei derulate de CNADNR", arata casa de avocatura, care a reprezentat consortiul in acest proces.

Citește și
Carambol teribil pe autostrada Sibiu-Orastie, inaugurata in urma cu cateva zile
Carambol teribil pe autostrada Sibiu-Orastie, inaugurata in urma cu cateva zile
VIDEO. Zelenski, reacție după discuția dintre Olaf Scholz și Vladimir Putin

Constructia autostrazii Nadlac-Arad a fost impartita in doua loturi, pe o distanta totala de aproape 39 de kilometri. Primul a fost adjudecat de consortiul romano - portughez Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 382,9 milioane lei, iar lotul al doilea (16,6 km) de compania germana Alpine Bau, pentru 411,4 milioane lei.
CNADNR a reziliat insa, anul trecut, contractul pentru primul tronson, motivul principal fiind intarzierea lucrarilor, iar in acest an a reziliat si contractul de proiectare si executie a lotului 2, dupa falimentul Alpine Bau.
Proprietarul Romstrade, Nelu Iordache, se afla in arest si a fost trimis in judecata in dosarul privind deturnarea fondurilor pentru acest tronson, fiind acuzat de delapidare, fals in inscrisuri, spalare de bani si inselaciune.
Lucrarile de constructie pentru cele doua tronsoane au fost deschise in octombrie 2011, termenul de executie initial fiind de un an si jumatate.

 

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Reacția lui Jake Paul după ce a fost pălmuit de Mike Tyson la cântarul oficial + Ce a zis Iron Mike
FOTO Reacția lui Jake Paul după ce a fost pălmuit de Mike Tyson la cântarul oficial + Ce a zis Iron Mike
Citește și...
Petrecere cu artificii si un tur al orasului. Autostrada Orastie-Sibiu a fost inaugurata
Petrecere cu artificii si un tur al orasului. Autostrada Orastie-Sibiu a fost inaugurata

Oamenii sunt bucurosi ca au scapat de zgomot, praf si ziduri crapate, pentru ca TIR-urile nu le mai trec, pe sub ferestrele caselor. Vestea buna, a venit odata cu inaugurarea unei bucati din autostrada Orastie-Sibiu.

Carambol teribil pe autostrada Sibiu-Orastie, inaugurata in urma cu cateva zile
Carambol teribil pe autostrada Sibiu-Orastie, inaugurata in urma cu cateva zile

4 oameni au fost raniti dintre care unul grav, iar 40 de masini implicate in mai multe accidente in lant, dupa ce s-au ciocnit ca la biliard. Politistii spun ca totul s-a petrecut din cauza vitezei soferilor, a poleiului, si a cetii.
 

CTP, la Gandul LIVE:
CTP, la Gandul LIVE: "Daca acest martafoi ajunge presedintele Romaniei, ma retrag din gazetaria politica"

CTP, la Gandul LIVE: "Daca acest martafoi ajunge presedintele Romaniei, ma retrag din gazetaria politica".

Recomandări
Prețurile din România cresc mai repede decât în orice alt stat din UE. Scumpirile, cauzate de majorările de salarii și pensii
Prețurile din România cresc mai repede decât în orice alt stat din UE. Scumpirile, cauzate de majorările de salarii și pensii

În 2024, România rămâne campioana scumpirilor în Uniunea Europeană. Conform previziunilor Comisiei Europene, țara noastră va încheia anul cu cea mai mare rată a inflației, ceea ce înseamnă că la noi prețurile cresc mai repede decât în orice alt stat UE.

Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului

Premierul Marcel Ciolacu spune că a primit răspuns scris din Ucraina privind interdicţia lui George Simion în această ţară și a făcut public documentul primit de la Kiev.

Povestea unei școli din Buzău care a reușit să reducă abandonul școlar. Cum sunt motivați elevii și părinții lor
Povestea unei școli din Buzău care a reușit să reducă abandonul școlar. Cum sunt motivați elevii și părinții lor

Campania „Deșteaptă-te, România!" ajunge vineri seară la final. În aceste două săptămâni Știrile ProTV au prezentat modele educaționale din țară și din străinătate, promovate de dascăli care susțin excelența.