Jafurile pe drumurile Romaniei se masoara de acum in kilometri
Numai in ultimul an, de pe autostrazile si asa putine, dar si de pe sosele au disparut gardurile de protectie, dar si stalpii, cu tot cu panouri. Paguba depaseste 5 milioane de euro.
Cel mai pradat drum din Romania: Autostrada Bucuresti-Pitesti.
Hotii fac praf gardurile si stalpii mai repede decat pot drumarii sa repare sau sa inlocuiasca ceva.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Numai anul trecut au disparut cu totul 25 de km de garduri. Nu toti stalpii au ajuns departe. Un agricultor i-a folosit ca sa isi inconjoare proprietatea.
Alta autostrada, acelasi tablou. De pe A2 dispar anual mii de panouri antiorbire. Hotii le-au saltat pana acum pentru suporturile din aluminiu usor de valorificat. Zidul de beton de la Sarulesti a fost ridicat oficial pentru a bloca zgomotul, neoficial ca sa ii opreasca pe hotii de panouri antiorbire.
Dupa patru ani in care si-a demonstrat inutilitatea, drumarii au gasit o solutie mai simpla si mai eficace. Au scos aluminiul din panouri care altfel ar fi ajuns la fier vechi.
Din paguba de ordinul milioanelor, o mica parte va fi recuperata de pe urma firmelor care au avut drumurile in grija pana in luna februarie. Compania de autostrazi pregateste acum un contract prin care o singura societate va intretine, pazi si curata autostrazile.