Tom Fishburne, despre puterea creativității și storytelling-ului în marketing: Autenticitatea mesajului va face diferența

×
Codul embed a fost copiat

Tom Fishburne, cunoscut autor și ilustrator de benzi desenate pe teme de marketing, a discutat cu Andrei Radu despre importanța creativității în afaceri și despre cum poate storytelling-ul să facă diferența în comunicarea de brand.

Andrei Radu, gazda emisiunii ePlan, a avut plăcerea de a-l intervieva pe Tom Fishburne, unul dintre cei mai apreciați experți în marketing și autorul cunoscut sub pseudonimul „The Marketoonist”. Fishburne este recunoscut pentru stilul său unic de a comunica concepte complexe de marketing prin intermediul benzilor desenate, oferind astfel o perspectivă nouă și captivantă asupra publicității. În cadrul interviului, invitatul a vorbit despre parcursul său profesional, despre cartea recent publicată și despre modul în care umorul și creativitatea pot redefini comunicarea de brand, dar și despre participarea la evenimentul GPeC, unde va susține mâine un discurs despre creativitate și adaptabilitate în strategiile de marketing.

Tom Fishburne a abordat multiple subiecte legate de marketingul modern și modul în care acesta evoluează. „Creativitatea nu este un lux, ci o necesitate în orice strategie de succes”, a declarat Fishburne, subliniind importanța de a ieși din tipare pentru a atrage atenția consumatorilor din ce în ce mai greu de impresionat.

Fishburne și-a prezentat și noua carte, „Your Ad Ignored Here”, o lucrare care explorează relația dintre companii și consumatori în era digitală. Cartea sa pune accentul pe provocările cu care se confruntă brandurile pentru a capta atenția publicului și oferă soluții inovatoare prin intermediul storytelling-ului. Ilustratorul a explicat cum, prin intermediul desenelor sale, a reușit să comunice idei complexe într-un mod accesibil, atrăgând astfel interesul și aprecierea celor din industrie.

În cadrul interviului, Fishburne a discutat și despre importanța adaptării în marketing: „Într-o lume în continuă schimbare, dacă nu reușești să te reinventezi, riști să devii irelevant.” Acesta a oferit exemple concrete din cariera sa și a explicat cum a reușit să îmbine arta cu marketingul, creând o nișă proprie prin care și-a construit un brand personal recunoscut la nivel global.

Citește și
eplan 17 decembrie
Nobl, prima chitară smart „Made in Romania”, revoluționează muzica

Andrei Radu l-a întrebat pe Tom Fishburne despre perspectivele sale asupra viitorului marketingului și despre cum pot companiile să se conecteze mai bine cu audiențele lor. Fishburne a răspuns că, în opinia sa, storytelling-ul va rămâne esențial pentru orice strategie de succes. El a sugerat că, indiferent de canalele utilizate, autenticitatea mesajului va face întotdeauna diferența.

Interviul dintre Andrei Radu și Tom Fishburne a fost un dialog inspirațional despre puterea creativității și despre modul în care aceasta poate transforma complet relația dintre un brand și publicul său. Fishburne a evidențiat faptul că, în marketing, nu este suficient să promovezi un produs; cheia este să creezi o conexiune reală și autentică cu consumatorii.

Articol recomandat de sport.ro
Decizia luată de Jordan Chiles după ce a pierdut medalia de bronz în fața Anei Bărbosu
Decizia luată de Jordan Chiles după ce a pierdut medalia de bronz în fața Anei Bărbosu
Citește și...
Nobl, prima chitară smart „Made in Romania”, revoluționează muzica
Nobl, prima chitară smart „Made in Romania”, revoluționează muzica

Tehnologia întâlnește tradiția în inima Transilvaniei. Nobl, prima chitară inteligentă creată în România, reunește expertiza Hora Reghin cu inovația digitală.

Black Friday 2024 și tendințele comerțului online. O privire detaliată asupra pieței din România
Black Friday 2024 și tendințele comerțului online. O privire detaliată asupra pieței din România

Mihai Vânător, Managing Partner al DVF, a fost invitatul lui Andrei Radu în emisiunea ePlan, difuzată exlusiv online pe www.stirileprotv.ro.

Cum să folosești algoritmii și social media pentru succesul unui magazin online
Cum să folosești algoritmii și social media pentru succesul unui magazin online

În cadrul emisiunii ePlan, Andrei Radu a discutat cu Alexandru Negrea, expert și consultant în social media, despre impactul algoritmilor, rolul conținutului de calitate și strategiile prin care magazinele online pot obține rezultate profitabile.

Recomandări
Liderii PSD, PNL și UDMR au reluat negocierile pentru formarea unui Guvern fără USR. Stănescu: ”Da, rămâne premier Ciolacu”
Liderii PSD, PNL și UDMR au reluat negocierile pentru formarea unui Guvern fără USR. Stănescu: ”Da, rămâne premier Ciolacu”

Liderii PSD, PNL și UDMR au decis să reia discuțiile, sâmbătă, fără USR. Potrivit unor surse social-democrate, duminică seara și luni vor avea loc consultări politice la Palatul Cotroceni, pentru rezolvarea crizei guvernamentale.

VIDEO. Momentul în care atacatorul de la târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania, este arestat de poliție
VIDEO. Momentul în care atacatorul de la târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania, este arestat de poliție

Imaginile difuzate de postul german de televiziune MDR au arătat momentul în care presupusul atacator de la târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania, este arestat de poliția germană.

INTERVIU cu Aura Șova, câștigătoarea ”Vocea României 2024”: ”M-am făcut arhitect ca să pot să fac un azil de bătrâni”
INTERVIU cu Aura Șova, câștigătoarea ”Vocea României 2024”: ”M-am făcut arhitect ca să pot să fac un azil de bătrâni”

Aura Șova a câștigat Vocea României 2024. După săptămâni în care vocea ei a răsunat în toate etapele show-ului, telespectatorii au decis ca trofeul și premiul în valoare de 100.000 de euro să ajungă la concurenta din echipa lui Tudor Chirilă..