Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing are loc în format hibird. Ce ne-a pregătit anul acesta GPeC SUMMIT

gpec
StirilePROTV

GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing – se va desfășura în format hibird (online și offline cu locuri limitate) în București, în zilele de 1 și 2 Noiembrie.

Karl Gilis, Rebecca Hugo și Els Aerts sunt primii 3 speakeri internaționali anunțați care vor urca fizic pe scena GPeC din București, iar lor li se alătură unii dintre cei mai buni specialiști în E-Commerce și Marketing Online din România. Înscrierile la eveniment au început pe website-ul GPeC, iar până pe 8 octombrie biletele pot fi achiziționate cu reduceri semnificative de preț prin intermediul Ofertei Early Bird.

5 Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing x 8 ore fiecare | 1 Noiembrie

GPeC SUMMIT debutează cu Ziua Cursurilor Intensive care se va desfășura exclusiv online pe Zoom, în data de 1 Noiembrie. Organizatorii au pregătit 5 Cursuri x 8 ore fiecare, axate pe cele mai importante subiecte de E-Commerce și Marketing Online pentru creșterea unui business online:

 Strategia de Marketing în Social Media pentru E-Commerce – Alexandru Negrea (Social Smarts)
 Google Analytics pentru E-Commerce – Eugen Potlog (UX Studio)
 Marketing Online pentru E-Commerce de la A la Z – Raluca Radu & Robert Dumitru (MTH Digital)
 Cum să ai un Magazin Online cu Reale Șanse de Succes – Andrei Radu (GPeC), Cosmin Dărăban (Gomag) & Bogdan Manolea (TRUSTED.ro)
 Ghid Practic SEO pentru E-Commerce – Mihai Vînătoru, Sorin Drăghici, Liviu Taloi & Mihai Pahom (DWF)

Citește și
eplan
Când ajung comenzile de Black Friday de la eMAG. Ofertele speciale pentru clienții Genius


Cursurile se desfășoară în paralel, pe tot parcursul zilei, participanții putând opta pentru un singur curs din cele 5 disponibile. Acestea se adresează nivelului Începător / Intermediar, iar prețul fiecărui curs este de 99 EUR + TVA/persoană - redus cu 50 EUR până pe 8 octombrie, prin Oferta Early Bird.

Conferința GPeC & Gala Premiilor eCommerce | 2 Noiembrie

Ziua de 2 Noiembrie este dedicată Conferinței GPeC care se va desfășura în format hibrid (online și offline cu locuri limitate), dintr-o locație centrală din București ce urmează a fi anunțată foarte curând.

Organizatorii au pus în vânzare un număr limitat de bilete cu acces fizic, potrivit reglementărilor în vigoare privind situația sanitară, precum și bilete ONLINE pentru cei care își doresc să urmărească evenimentul în aplicația de streaming GPeC.

3 speakeri internaționali au fost deja confirmați și vor fi prezenți, în persoană, pe scena GPeC din București:

 Karl Gilis – unul din Top 3 Experți în Optimizarea Ratei de Conversie la nivel mondial
 Rebecca Hugo – Senior UX Auditor la Baymard Institute, cea mai importantă companie de User Experience Reseach din Europa
 Els Aerts – User Testing & Usability Evangelist la AGConsult, companie de User Research & Optimizarea Conversiilor din Belgia

„În foarte scurt timp urmează să anunțăm alți speakeri internaționali legendari, iar alături de aceștia vor urca pe scena GPeC SUMMIT numele sonore din peisajul autohton de E-Commerce și Marketing Online”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC. „Prin subiectele abordate și conținutul practic transmis, GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie este un eveniment ‘must-attend’ de către oricine activează deja în domeniu sau dorește să pornească la drum în E-Commerce”, adaugă Radu.

Conferința GPeC din 2 Noiembrie se va încheia cu cea de a XVI-a ediție anuală a Galei Premiilor eCommerce – festivitatea de premiere a magazinelor online înscrise în Competiția GPeC 2021 și a celor mai importante companii din Comerțul Online Românesc. Gazda Festivității va fi Andi Moisescu, iar decernarea premiilor va putea fi urmărită atât de la fața locului (exclusiv pe bază de invitație), cât și online, fiind transmisă LIVE gratuit pe canalele GPeC & Pro TV.

Biletele cu acces fizic la eveniment presupun verificarea Certificatului Digital al UE privind COVID și purtarea corespunzătoare a măștii sanitare pe tot parcursul desfășurării evenimentului.

Prețul biletelor de acces cu prezență fizică pornește de la 199 EUR + TVA/persoană și beneficiază de discount-uri semnificative prin Oferta Early Bird, valabilă până pe 8 octombrie. Fiind un număr limitat de locuri, biletele cu prezență fizică pot fi epuizate înainte de încheierea perioadei de înscrieri.

Înscrieri cu cele mai mici prețuri până pe 8 octombrie

Indiferent de modalitatea de participare aleasă (online sau cu prezență fizică la eveniment), până pe 8 octombrie 2021, toate biletele de acces la GPeC SUMMIT beneficiază de reduceri de preț considerabile prin Oferta Early Bird.

Detaliile despre eveniment și înscrierile la GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie se pot face pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/

 

Articol recomandat de sport.ro
Panică în România! Un stadion a luat foc, iar pompierii se luptă cu flăcările. Care e cauza incidentului
Panică în România! Un stadion a luat foc, iar pompierii se luptă cu flăcările. Care e cauza incidentului
Citește și...
Când ajung comenzile de Black Friday de la eMAG. Ofertele speciale pentru clienții Genius
Când ajung comenzile de Black Friday de la eMAG. Ofertele speciale pentru clienții Genius

Doar câteva zile ne mai despart de Black Friday, evenimentul cu cele mai multe reduceri din an, în care comenzile online cresc considerabil, depășind chiar offline-ul.

Cele mai mari distincții din Comerțul Online Românesc s-au acordat în cadrul ediției de 20 ani a Galei Premiilor eCommerce
Cele mai mari distincții din Comerțul Online Românesc s-au acordat în cadrul ediției de 20 ani a Galei Premiilor eCommerce

PARTENERIAT. eMAG, FAN Courier, Cupio, Zodiacool, Otter, Carrefour, Cărturești, Vegis, Noriel, Farmacia Tei, Glovo și alți jucători importanți ai industriei — printre câștigătorii GPeC 2025.

20 de ani de comerț online în România. Evoluție rapidă, provocări noi și consumatori tot mai exigenți
20 de ani de comerț online în România. Evoluție rapidă, provocări noi și consumatori tot mai exigenți

Comerțul online din România a parcurs un drum spectaculos în ultimele două decenii, de la achiziții făcute „din curiozitate” la o piață aflată într-o continuă transformare, susținută de inovații în logistică, plăți digitale și strategii de fidelizare.

Recomandări
Rogobete, despre clinica stomatologică unde a murit o fetiţă de 2 ani: Funcţiona improvizat şi nu respecta normative
Rogobete, despre clinica stomatologică unde a murit o fetiţă de 2 ani: Funcţiona improvizat şi nu respecta normative

Ministrul Sănătăţii a declarat, vineri, că din informaţiile preliminare pe care le are de la echipa sa care face verificări la clinica stomatologică din Bucureşti unde a murit o fetiţă de doi ani reiese că autorizaţiile nu au fost emise corespunzător.

Isărescu explică motivele creșterii inflației: energie mai scumpă, taxe majorate și costuri ridicate cu forța de muncă
Isărescu explică motivele creșterii inflației: energie mai scumpă, taxe majorate și costuri ridicate cu forța de muncă

Guvernatorul Băncii Naţionale a României (BNR), Mugur Isărescu, a afirmat că rata anuală a inflaţiei în trimestrul 3 al anului a accelerat pentru că s-au eliminat plafoanele pentru tarifele la energie electrică şi pentru că au crescut cotele de TVA. 

Primele declarații făcute de părinții fetiței de 2 ani care a murit sub anestezie, la stomatolog, în București: „Au omorât-o”
Primele declarații făcute de părinții fetiței de 2 ani care a murit sub anestezie, la stomatolog, în București: „Au omorât-o”

O fetiță de doar 2 ani și-a pierdut viața, joi seară, la o clinică dentară din centrul Capitalei, în urma unei intervenții stomatologice care s-a făcut sub anestezie generală.