Cine ajuta industria auto sa nu se prabuseasca?
Industria auto din intreaga lume are nevoie de ajutoare de zeci de miliarde de euro din banii publici, pentru a iesi din impas.
Deja se discuta despre un plan european de salvare pentru marii constructori, dupa o idee luata in calcul si in America. In Germania, cei de la Opel se tem de faliment, din cauza gravelor probleme aparute la compania-mama, General Motors.
Ramasi fara solutii, cei de la Opel si-au parcat limuzinele intr-un loc unde spera sa gaseasca ajutor. La sediul guvernului, unde li s-au promis imprumuturi care sa ii ajute pe muncitori sa isi pastreze locurile de munca.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Numai ca Opel are nevoie de un imprumut imediat, garantat de stat, de cel putin un miliard de euro.
De o viitoare decizie a autoritatilor depind 25.000 de locuri de munca.
Guvernul a strans randurile in fata furtunii financiare, dar se teme ca daca accepta un plan de salvare pentru Opel, va fi nevoit sa procedeze la fel si cu ceilalti constructori auto din Germania. Si asta ar insemna zeci de miliarde.
Toata industria auto este ... "naucita" de criza. Ford a anuntat ca vinde 20% din capitalul firmei nipone Mazda, din care detine o treime. Parlamentarii americani dezbat un plan de salvare pentru principalii constructori auto din Statele Unite, care ar insemna o injectie de 50 de miliarde de dolari.