18 sfaturi esentiale pentru a-ti dezvolta musculatura pe decursul intregii zile

Dată publicare: 23-10-2013 16:57
Dată actualizare: 26-10-2013 06:45


fitness

Cei care-si doresc umeri mai lati, un abdomen de fier si bicepsi care sa atraga atentia trebuie sa stie ca dezvoltarea generala a musculaturii nu tine doar de sala de forta.

La fel de important ca si sesiunile de antrenament la sala este si stilul de viata de zi cu zi, pentru o dezvoltare cat mai armonioasa si eficienta, potrivit ABC News.

Pentru a-i ajuta pe cei aflati pe drumul fitness-ului, specialistii au venit cu 18 sfaturi esentiale, raportate la anumite ore ale zilei.

Ora 07:00 - primul lucru pe care trebuie sa-l faci cand te trezesti este sa bei circa jumatate de litru de apa, ajutand astfel la cresterea metabolismului.

Ora 07:30 - cerealele s-ar putea sa nu fie cea mai buna optiune la micul dejun. In schimb, este recomandat un mix de cereale, iaur degresat si fructe de padure.

Ora 08:00 - in cazul in care nu stai foarte departe de locul de munca, este recomandat sa mergi pe jos sau pe bicicleta.

Ora 09:00 - specialistii recomanda cafeaua neagra, tinand cont ca frisca sau zaharul contribuie la nivelul de calorii.

Ora 10:00 - mobilizarea umerilor si statul intr-o pozitie cat mai corecta, cu spatele drept.

Ora 11:00 - sesiunile de antrenament la sala trebuie programate cu o alarma. Specialistii spun ca cei care primesc alarme ca trebuie sa mearga la antrenament tind sa faca mai multe exercitii.

Ora 12:00 - consumul de proteine. In principal este recomandat pieptul de pui si friptura.

Ora 13:00 - reducerea aerului conditionat la serviciu. Lucrul intr-un la o temperatura medie nu te oboseste atat de mult si este mai putin probabil sa sari peste antrenamentul zilnic.

Ora 14:00 - un pui de somn. Un somn chiar si de 15 minute ajuta la cresterea hormonilor care stimuleaza dezvoltarea muschilor.

Ora 15:00 - misca-ti picioarele. Daca te duci amortit la sala nu vei putea sa-ti lucrezi musculatura picioarelor.

Ora 16:00 - mai bea o cafea neagra. Cafeina blocheaza amelioreaza durerea si oboseala, ducand la un antrenament mai intens.

Ora 17:00 - sari peste analgezice. Ibuprofenul luat inainte de antrenament blocheaza dezvoltarea muschilor, desi ajuta cu febra musculara.

Ora 18:00 - du-te la un masaj dupa antrenament. Doar zece minute de masaj pot ajuta masiv recuperarea.

Ora 19:00 - mesteca mai mult. Mestecatul indelungat poate reduce pofta de mancare.

Ora 20:00 - mai multa Vitamina D. Aceasta actioneaza ca un hormon si creste productia de testosteron.

Ora 21:00 - inregistreaza-ti progresul.

Ora 22:00 - bea un shake cu proteine. Acest lucru ajuta la cu 23% in ceea ce priveste dezvoltarea muschilor in timpul somnului.

Ora 23:00 - mergi la somn. Somnul la aceeasi ora in fiecare zi este cruciala in privinta mentinerii greutatii corporale.

 

 

 

 

 

Sursa: ABC News