Vrei să îți cumperi o Tesla? Iată ce trebuie sa știi înainte să achiziționezi mașina. Principalele probleme
Uneori nu este ușor să fii utilizatorul unei noi tehnologii, mai ales când vine vorba de mașini electrice, scrie Insider.
Peste zece proprietari de Tesla au detaliat unele dintre cele mai mari probleme sau cheltuieli surpriză cu care s-au confruntat atunci când au trecut la Tesla.
Ei și-au împărtășit experiențele într-o serie de conversații cu Insider. Deși multe dintre probleme s-ar putea aplica oricărei mașini electrice, unele dintre ele indică potențiale provocări ale modelului de afaceri al Tesla.
Alegeri 2024
09:05
LIVE TEXT | Alegeri prezidențiale 2024 - prezența la vot în timp real. Ce grupe de vârstă au votat la primele ore
08:56
Alegeri prezidențiale. Candidați sancționați pentru propagandă electorală. Câte amenzi a dat MAI
08:30
Ludovic Orban: Există o dezinformare în ceea ce priveşte retragerea mea din cursa pentru prezidenţiale
08:28
LIVE TEXT | Referendum București 24 noiembrie 2024. AEP: Până la ora 8:00, au votat 15.096 de cetăţeni - 0,84%
Iată câteva dintre problemele pe care proprietarii de Tesla spun că le-au întâlnit atunci când au renunțat la vehiculul pe benzină pentru unul electric:
Unii proprietari de Tesla au spus că au fost surprinși când au fost nevoiți să-și schimbe anvelopele mult mai devreme decât erau obișnuiți cu mașinile anterioare.
Vehiculele electrice uzează anvelopele mai repede cu aproximativ 30% față de vehiculele tradiționale cu motor cu combustie, deoarece sunt mai grele datorită bateriei lor masive cu litiu-ion, potrivit Bridgestone.
De obicei, anvelopele pentru mașini electrice se uzează între 16.000 și 25.000 de kilometri. Cu toate acestea, editorul Auto Trader, Brian Moody, a declarat pentru Insider că viteza și frânarea puternică accelerează problema.
Proprietarii de vehicule electrice se pot confrunta, de asemenea, cu rate de asigurare mai mari
Unii proprietari de Tesla au spus că au fost surprinși când tarifele lor de asigurări au crescut după ce și-au cumpărat mașina electrică.
Alexa St. John, de la Insider, a raportat anterior că proprietarii de vehicule electrice se confruntă de obicei cu facturi de asigurări mai mari, pentru că multe mașini electrice sunt în general mai scumpe decât vehiculele pe benzină.
Companiile de asigurări trebuie, de asemenea, să pondereze costurile mai mari ale potențialelor daune aduse bateriei scumpe cu litiu-ion a vehiculului, precum și lipsa atelierelor de reparații care să fie autorizate să lucreze la mașini.
Unii proprietari de Tesla au povești de groază despre centrele de service ale companiei
De-a lungul anilor, unii proprietari de Tesla s-au plâns de probleme cu centrele de service ale producătorului auto, inclusiv timpi lungi de așteptare, reparații slabe și prețuri exorbitante.
Anul trecut, Vox a raportat că proprietarii Tesla au depus mii de plângeri cu privire la centrele de service ale companiei.
Mânerele ușilor Tesla pot fi capricioase
Mânerele elegante ale ușilor Tesla pot fi uneori o bătaie de cap, au declarat câțiva proprietari pentru Insider.
De la probleme legate de deschiderea ușilor la temperaturi de îngheț până la ruperea mânerelor ușilor - unii proprietari de Tesla au spus că mânerele elegante ale ușilor de pe vehiculele electrice pot fi o sursă de frustrare.
Unii proprietari de Tesla spun că au observat probleme al calității de-a lungul anilor
Pentru proprietarii de Tesla, se pare că nu este neobișnuit ca vehiculele noi să fie returnate la centrele de service locale pentru mici remedieri la livrare, iar proprietarii Tesla au raportat probleme minore de construcție cu vehiculele electrice de-a lungul anilor, inclusiv lucrări de vopsea slabe și alinierea panourilor.
John Brusniak a spus că, atunci când și-a primit Modelul S în 2020, una dintre uși nu se va închidea corect.
„Sunt doar lucruri minore și au rezolvat totul gratuit, dar arată doar o lipsă de atenție la detalii la care nu te-ai aștepta pentru banii pe care i-ai cheltuit pe mașină”, a spus el.