Vrei să îți cumperi o Tesla? Iată ce trebuie sa știi înainte să achiziționezi mașina. Principalele probleme

tesla
Shutterstock

Uneori nu este ușor să fii utilizatorul unei noi tehnologii, mai ales când vine vorba de mașini electrice, scrie Insider.

Peste zece proprietari de Tesla au detaliat unele dintre cele mai mari probleme sau cheltuieli surpriză cu care s-au confruntat atunci când au trecut la Tesla.

Ei și-au împărtășit experiențele într-o serie de conversații cu Insider. Deși multe dintre probleme s-ar putea aplica oricărei mașini electrice, unele dintre ele indică potențiale provocări ale modelului de afaceri al Tesla.

Iată câteva dintre problemele pe care proprietarii de Tesla spun că le-au întâlnit atunci când au renunțat la vehiculul pe benzină pentru unul electric:

Unii proprietari de Tesla au spus că au fost surprinși când au fost nevoiți să-și schimbe anvelopele mult mai devreme decât erau obișnuiți cu mașinile anterioare.

Citește și
dacia noile modele 2020
Premieră pentru Dacia: Sandero a fost cea mai bine vândută mașină în Europa, în 2024

Vehiculele electrice uzează anvelopele mai repede cu aproximativ 30% față de vehiculele tradiționale cu motor cu combustie, deoarece sunt mai grele datorită bateriei lor masive cu litiu-ion, potrivit Bridgestone.

De obicei, anvelopele pentru mașini electrice se uzează între 16.000 și 25.000 de kilometri. Cu toate acestea, editorul Auto Trader, Brian Moody, a declarat pentru Insider că viteza și frânarea puternică accelerează problema.

Proprietarii de vehicule electrice se pot confrunta, de asemenea, cu rate de asigurare mai mari

 

Unii proprietari de Tesla au spus că au fost surprinși când tarifele lor de asigurări au crescut după ce și-au cumpărat mașina electrică.

Alexa St. John, de la Insider, a raportat anterior că proprietarii de vehicule electrice se confruntă de obicei cu facturi de asigurări mai mari, pentru că multe mașini electrice sunt în general mai scumpe decât vehiculele pe benzină.

Companiile de asigurări trebuie, de asemenea, să pondereze costurile mai mari ale potențialelor daune aduse bateriei scumpe cu litiu-ion a vehiculului, precum și lipsa atelierelor de reparații care să fie autorizate să lucreze la mașini.

Unii proprietari de Tesla au povești de groază despre centrele de service ale companiei

 

De-a lungul anilor, unii proprietari de Tesla s-au plâns de probleme cu centrele de service ale producătorului auto, inclusiv timpi lungi de așteptare, reparații slabe și prețuri exorbitante.

Anul trecut, Vox a raportat că proprietarii Tesla au depus mii de plângeri cu privire la centrele de service ale companiei.

Mânerele ușilor Tesla pot fi capricioase

 

Mânerele elegante ale ușilor Tesla pot fi uneori o bătaie de cap, au declarat câțiva proprietari pentru Insider.

De la probleme legate de deschiderea ușilor la temperaturi de îngheț până la ruperea mânerelor ușilor - unii proprietari de Tesla au spus că mânerele elegante ale ușilor de pe vehiculele electrice pot fi o sursă de frustrare.

Unii proprietari de Tesla spun că au observat probleme al calității de-a lungul anilor

 

Pentru proprietarii de Tesla, se pare că nu este neobișnuit ca vehiculele noi să fie returnate la centrele de service locale pentru mici remedieri la livrare, iar proprietarii Tesla au raportat probleme minore de construcție cu vehiculele electrice de-a lungul anilor, inclusiv lucrări de vopsea slabe și alinierea panourilor.

John Brusniak a spus că, atunci când și-a primit Modelul S în 2020, una dintre uși nu se va închidea corect.

„Sunt doar lucruri minore și au rezolvat totul gratuit, dar arată doar o lipsă de atenție la detalii la care nu te-ai aștepta pentru banii pe care i-ai cheltuit pe mașină”, a spus el.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO "Sunt naturali?" Noua prezentatoare de la Real Madrid îi pune pe jar pe spanioli: "Cât de sexy ești!"
FOTO "Sunt naturali?" Noua prezentatoare de la Real Madrid îi pune pe jar pe spanioli: "Cât de sexy ești!"
Citește și...
Premieră pentru Dacia: Sandero a fost cea mai bine vândută mașină în Europa, în 2024
Premieră pentru Dacia: Sandero a fost cea mai bine vândută mașină în Europa, în 2024

Dacia Sandero a fost cel mai vândut automobil din Europa în anul 2024, arată primele date transmise de Data Force, potrivit Profit.ro.  

Dacia Bigster, lansată oficial în România. Echipări și prețuri pentru modelul produs exclusiv la Mioveni
Dacia Bigster, lansată oficial în România. Echipări și prețuri pentru modelul produs exclusiv la Mioveni

Dacia Bigster este disponibilă de pe 9 ianuarie și în România și poate fi cumpărat cu un preț de pornire de 23.000 de euro. Modelul produs exclusiv la Mioveni a fost prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris din octombrie 2024.  

Un an plin de provocări pentru sectorul auto european. De la costuri ridicate la concurența acerbă din China
Un an plin de provocări pentru sectorul auto european. De la costuri ridicate la concurența acerbă din China

Sectorul auto european s-a confruntat cu numeroase probleme în 2024, începând cu scăderea vânzărilor din cauza cererii reduse şi costuri ridicate de producţie, până la concurenţa acerbă a rivalilor chinezi. 

Recomandări
Victor Ponta, întrebat dacă nu îi este rușine să candideze la Președinția României: ”Sunt foarte mândru să candidez”
Victor Ponta, întrebat dacă nu îi este rușine să candideze la Președinția României: ”Sunt foarte mândru să candidez”

Mai este doar o săptămână până la startul campaniei electorale, însă lupta devine tot mai acerbă, de la zi la zi.

Crin Antonescu a dezvăluit lucrurile pe care le are în comun cu fostul președinte Iohannis. Ce minister i-ar da lui Simion
Crin Antonescu a dezvăluit lucrurile pe care le are în comun cu fostul președinte Iohannis. Ce minister i-ar da lui Simion

Candidatul la alegerile prezidenţiale susţinut de coaliţia aflată la guvernare, Crin Antonescu, a răspuns la toate întrebările picante în emisiunea ”La Măruță” de la PRO TV și a dezvăluit ce lucruri are în comun cu fostul președinte Iohannis.  

MApN, despre dezinformările privind mobilizarea tinerilor români: Nu am luat în calcul serviciul militar obligatoriu
MApN, despre dezinformările privind mobilizarea tinerilor români: Nu am luat în calcul serviciul militar obligatoriu

MApN semnalează pe platforma Inforadar dezinformări privind presupuse mobilizări ale rezerviștilor și pregătirea populației pentru apărare, în contextul războiului din Ucraina, subliniind că aceste narațiuni nu au temei legal și sunt false.