Volvo-ul chinezesc se poate "bate" oricand cu X6, Q7 sau Klasse M. GALERIE FOTO cu noua masina-star pentru piata din SUA
Volvo a crescut enorm de cand a intrat pe maini chinezesti. Asta pentru ca fabricile, designerii si inginerii au fost lasati in pace si nu au ajuns Made in China.
Participatia asiatica este legata strict de capital si de rezultate, fara interferente in zona de produs final. Suedezii si-au pastrat linia originala pe orice model lansat, au iesit din ce in ce mai mult din zona de nisa (cea "pentru cunoscatori") si au pompat in marketing pe divizia de camioane care i-a ajutat si in segmentul de masini mici.
Si bineinteles ca nu au uitat sa fie mereu brandul pentru care siguranta e decisiva in comunicare. Acest lucru si masinile bune cu motoare puternice i-au asigurat companiei o piata premium echilibrata, cu cresteri nu exagerate, dar vizibile de la an la an.
XC90 este unul din cele mai bine-vandute modele si masina-star din gama Volvo pentru americani. Primul model a aparut in 2003, apoi au mai fost diverse facelifturi care au inclus farurile cu LED-uri ori sigla redesenata. Acum, Volvo pregateste un hit si il anunta cu detalii de la interior: noul XC90 model 2015.
Vedem linii simple, putine butoane, transmisie automata, 7 locuri, insertii lacuite, lemn, aluminiu si un display foarte mare cu touch controls si cu utilitatea unei tablete, in mare.
Volvo spune despre interiorul lui XC90 ca este cel mai luxos de pana acum pe o masina Volvo. Probabil ca in cateva zile sau maximum saptmani vor aparea pe internet imagini complete cu masina. Lansarea este la Salonul de la Paris, in toamna. Atunci o sa aflam si despre o versiune plug-in hybrid (hibrid cu incarcarea la prize a bateriilor pentru motorul electric).
Pana azi, Volvo a produs aproape 600.000 de modele XC90. Pretul de plecare este 53.000 de euro in Romania (TV inclus, motor diesel, 2.4 l, 165 CP).
Primul video cu XC90 e duminica la ProMotor, pe Sport.ro de la 10.00
Autor: Dan Alexandru Banu