Surprize la Salonul Auto de la Geneva. 2019 e anul maşinii electrice
Mai multe maşini electrice şi de lux. 2019 aduce mai multe vehicule prietenoase cu mediul, în timp ce bolizii de milioane de dolari îşi păstrează popularitatea în ciuda condiţiilor economice mai vitrege.
Vom vedea cele mai noi modele la Salonul Auto de la Geneva, care îşi deschide marţi porţile pentru presă.
Constructorii de maşini de lux au anunţat că pregătesc lansări surpriză la ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Geneva. Vorbim de automobile cu preţuri între jumătate de milion de dolari şi două milioane de dolari. Analiştii au ajuns la concluzia că suişurile şi coborâşurile de pe piaţa auto influenţează prea puţin segmentul exclusivist al bolizilor.
Alegeri 2024
10:11
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
10:04
De ce relațiile României cu Ucraina și Rep. Moldova s-ar putea înrăutăți după alegeri. Semnalul de alarmă tras de Politico
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
Jim Holder, jurnalist Autocar: "Constructorii de maşini de lux îşi anunţă participarea, fac modele noi şi sunt sigur că le vor vinde. Oricare ar fi problemele în lume, un grup de oameni foarte bogaţi continuă să se îmbogăţească şi să-şi cheltuiască banii pe maşini."
Companiile auto lucrează de zor la noi modele de maşini electrice sau hibride. Asta în condiţiile în care peste doi ani, în Uniunea Europeană, vor intra în vigoare norme de poluare mai drastice.
Jim Holder, jurnalist Autocar:"Cred că 2019 e anul maşinii electrice. Constructorii şi-au dat seama că acum există cerere, în corelare şi cu noile reglementări privind emisiile, aşa că, până la finele anului, fiecare companie auto va avea în portofoliu un anumit tip de vehicul electric."
Târgul de anul acesta nu se desfăşoară într-un context prielnic. China, cea mai mare piaţă auto din lume, şi-a redus apetitul pentru maşini. La asta se adaugă pericolul unui Brexit fără acord - adică impunerea de taxe vamale şi oprirea temporară a investiţiilor.
Jim Holder, jurnalist Autocar: "Nu e niciun dubiu că industria auto europeană aşteaptă cu răsuflarea tăiată să vadă ce se întâmplă cu Brexitul. Cred că cel mai mult se tem de un Brexit dur, fiindcă în lipsa unui acord nu e clar dacă vor mai putea vinde maşini în Marea Britanie. Întreaga industrie britanică stă ca pe ghimpi, fiindcă nu are niciun fel de siguranţă."
Incertitudinea şi scăderea vânzărilor au deja efecte. Jaguar Land Rover, cel mai mare constructor britanic, a anunţat că va tăia 4500 de slujbe şi că nu va participa la ediţia de anul acesta a salonului auto de la Geneva.
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!