Salonul auto de la Paris, ocazia perfecta pentru introducerea modelelor electrice. Pretul unor astfel de masini
Salonul auto de la Paris este ocazia perfecta pentru companiile de profil sa isi testeze ideile. Drept urmare, constructorii auto s-au intrecut in modele bizare, ori futuriste, majoritatea dotate exclusiv cu motor electric.
La Paris au ajuns si anvelopele inteligente, care nu trebuie umflate.
Un constructor din estul Frantei a prezentat poate cea mai ciudata masina de la Salonul auto de la Paris. Botezat simplu, 4H, autovehiculul concept uimeste prin imbinarea de modern si clasic. Masina are doua locuri, unul in fata celuilalt si este dotata cu un motor electric.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
"Deocamdata, testam reactia publicului. Daca vehiculul va primi aprecieri, atunci ne vom gandi sa trecem la o productie in regim limitat", a spus Thomas Maitre, reprezentantul 4H Automobiles.
La Paris a ajuns si "America", un crossover cu design bizar, produs de francezii de la Venturi. Masina care parca ispiteste la plimbari in aer liber are o propulsie exclusiv electrica.
"Ajungi la 10 de km pe ora in 4.5 secunde si la 200 de km pe ora in 14 secunde, ceea ce nu este chiar atat de rau", a spus Nicolas Mauduit, reprezentantul Venturi. Cei care vor sa plece acasa cu "America" trebuie sa scoata din cont 370 de mii de dolari, fara TVA.
Japonezii de la Toyota au prezentat la Paris o varianta imbunatatita a micului i-Road: un vehicul electric cu trei roti, jumatate masina, jumatate scuter. I-Road te poate purta pe o distanta de 50 de km, la o viteza de 45 de km pe ora, dupa care bateria trebuie sa stea la incarcat trei ore.
Micutele i-Road vor putea fi zarite cat de curand pe soselele din Grenoble. Compania a incheiat un acord cu primaria orasului francez pentru ca vehiculele sale sa fie testate ca parte a sistemului de transport in comun.
Un i-Road a parcat si la standul unei mari companii producatoare de anvelope, care a prezentat cauciucul viitorului: fara aer in interior si cu o tehnologie menita sa reduca emisiile de carbon. Anvelopele sunt, de asemenea, mult mai sigure si mai usor de intretinut.