Salonul Auto de la Geneva. Bugatti Chiron, vedeta evenimentului, ajunge in cateva secunde la viteza de 420 km/ora
Un Bugatti demn de Cartea Recordurilor, un Lamborghini aniversar si un Rolls Royce mai "tineresc". Iata doar cateva dintre atractiile Salonului Auto de la Geneva, care si-a deschis marti portile pentru presa.
Constructorii au creat - in editie limitata - masini care se pot deplasa la viteze uluitoare. Dar, si preturile sunt... spectaculoase!
Vedeta salonul de la Geneva este, de departe, Bugatti Chiron. Bolidul, botezat dupa un faimos pilot de curse, este urmasul lui Bugatti Veyron, care - in 2013 - a primit titlul de cea mai rapida masina din lume. Noul Chiron ajunge la 100 de km pe ora in doar doua secunde si jumatate, si atinge cu usurinta viteza de 420 de km pe ora.
Wolfgang Durheimer, director executiv Bugatti: "In momentul de fata, nu exista o optiune mai potrivita pentru clientul care isi doreste ce este mai bun pe piata."
Cei care ravnesc la acest spectaculos Bugatti trebuie sa stie insa ca are un pret fabulos: 2,6 milioane de dolari. Cu toate acestea, exista clienti care au platit deja pentru o treime din cele 500 de exemplare care vor fi produse.
Lui Bugatti Chiron ii face o concurenta puternica Regera - noul bolid al suedezilor de la Koenigsegg. Vorbim despre un hibrid, dotat cu doua motoare electrice si unul pe benzina. Masina este si extrem de usoara - cantareste mai putin de o tona si jumatate. Regera atinge 400 de km pe ora in doar 20 de secunde, si are viteza maxima de 410 km pe ora.
La salonul auto de la Geneva a "parcat" si noul Ferrari Lusso, dotat cu un motor V12, ce genereaza 680 de cai putere.
Lamborghini a sarbatorit un secol de la infiintare cu noul Centenario. Bolidul ii este dedicat lui Ferruccio Laborghini, fondatorul companiei, si imbina perfect traditia si inovatia. Centenario este creat din fibra de carbon si ascunde sub capota un motor V12. Compania nu a dezvaluit pretul, insa doritorii trebuie sa stie ca productia este limitata la doar 20 de bucati.
Roll Royce incearca sa atraga cumparatori mai tineri cu noul "Black Badge", in editie limitata. Iar Porsche a dezvaluit doua modele noi: o decapotabila super-rapida si un bolid inspirat din vehiculele de curse.