„Îmi venea să-l împing cu mâna”. Sute de oameni, revoltați după ce au așteptat și 400 de minute să ajungă la destinație

×
Codul embed a fost copiat

Sute de oameni au așteptat, vineri seară, șase ore pe peronul gării din Timișoara, trenul care să-i ducă spre Capitală, ori spre mare. Garnitura, care venea de la Budapesta, a rămas în câmp, după ce s-au rupt firele de contact.

Avaria a afectat și alte trenuri, timp în care oamenii au așteptat nedumeriți, fără apă sau mâncare, și leșinați de căldură.

Așa arăta, vineri spre sâmbătă noapte, unul dintre peroanele Gării de Nord din Timișoara. Oamenii voiau să plece spre litoral. Obosiți și fără vreo veste, unii au adormit pe unde au apucat.

Călător: Cu un bebeluș de șapte luni de zile stăm de trei ore și, din păcate, nimeni nu ne spune nimic”.

Călător:Am terminat proviziile. La ora acesta trebuiau să doarmă copiii. Stau pe jos, pe betoane”.

Citește și
Portul Constanța e în continuare blocat. Operatorii preiau cu prioritate barjele și trenurile
Portul Constanța e în continuare blocat. Operatorii preiau cu prioritate barjele și trenurile
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO

Garnitura a venit abia după șase ore.

Călător:Nu știu cât mai avem până la București. Puțin zice toată lumea, dar stăm aici de vreo 20 de minute. Și ne-am fiert aici. E o căldură de mori. Așa că, nu știu ce ghinion am avut în noaptea asta de a putut să se întâmple așa ceva!”.

Sleiți de puteri, călătorii au ajuns în Capitală după aproape 400 de minute întârziere.

Călător: Mai rămâne să ne facă hotel pe fiecare gară din orașe”.

Călători: Fără aer condiționat, fără nimic! Saună! Au dat acum, cu jumătate de oră înaintea intrării în București. Care e motivul pentru care n-au dat drumul mai demult?”.

Călător: Acum, pe ultima sută de metri ce-a dat, dar puțin. Adică, cu el sau fără el era aceeași chestie”.

Întârzierile de pe tabela din Gara de Nord însumează aproape 12 ore, adică jumătate de zi. Conform CFR Infrastructură, circulația feroviară a fost blocată de ruperea pantografului unei locomotive private, care venea de la Arad. Asta a dus la o avarie la sistemul de alimentare cu energie electrică, iar preț de câteva ore, mai multe trenuri nu au putut circula. Mai mult, de-a lungul zilei au fost impuse restricții de circulație, din cauza temperaturilor ridicate.

Ca într-un efect de domino, un tren CFR Călători a ajuns la destinație cu 360 de minute întârziere. Oamenii s-au descurcat cu ce-au avut prin bagaje.

Călător:Groaznic! Groaznic!”.

Călător: Îmi venea să-l împing cu mâna. Nu-i infrastructură, nu merge! Nu se lucră! Nervos la maxim!”.

Călător: Mâncare n-am avut că nu ne-am așteptat, și e coaptă de foame. Înfometată! O să mănânc acasă de două ori!”.

Călător: Foarte! Cu diabet, cardiacă, foarte greu!”.

Călător:Ne-au oprit în câmp de câte ori s-a putut. De vreo trei, patru ori, deci nu numai o dată. Nu ne-a băgat nimeni în seamă, n-au avut timp de noi!”.

Probleme au fost și pe ruta Craiova-Sibiu. La scurt timp după ce a plecat din stație, trenul s-a oprit. În stația Piatra Olt nu s-a mai urnit și a fost tras de o altă locomotivă până la Sibiu.

Cuplu:Ce să primim, domnule, aici, în România, ce aveți? Cei mai neserioși oameni”.

Trenul a ajuns la Sibiu cu o oră și jumătate întârziere.

Articol recomandat de sport.ro
"Eu sunt victima!" Trimis în judecată de Anamaria Prodan, Rechecampf o acuză pe impresară că l-a abuzat | FOTO
"Eu sunt victima!" Trimis în judecată de Anamaria Prodan, Rechecampf o acuză pe impresară că l-a abuzat | FOTO
Citește și...
VIDEO: Pericol pentru pasageri. Ce a ascuns Metrorex: Două trenuri de metrou pleacă cu ușile deschise
VIDEO: Pericol pentru pasageri. Ce a ascuns Metrorex: Două trenuri de metrou pleacă cu ușile deschise

Într-un interval de două luni, două trenuri de metrou au plecat din stație, cu pasageri la bord, având uși deschise. Incidentele nu au fost făcute publice de conducerea Metrorex.

Portul Constanța e în continuare blocat. Operatorii preiau cu prioritate barjele și trenurile
Portul Constanța e în continuare blocat. Operatorii preiau cu prioritate barjele și trenurile

Portul Constanța este și acum blocat. Cozile de camioane cu cereale românești, care așteaptă să meargă la export, se măresc de la o oră la alta. Operatorii privați din port preiau cu prioritate barje și trenuri, ca să nu fie penalizați.

Ce s-a întâmplat în Germania după ce a fost pus în vânzare un abonament ieftin pentru trenuri, autobuze și tramvaie
Ce s-a întâmplat în Germania după ce a fost pus în vânzare un abonament ieftin pentru trenuri, autobuze și tramvaie

Introducerea unei oferte de călătorie cu transportul public la preţuri accesibile i-a determinat pe germani să renunţe la autoturisme în favoarea călătoriilor cu trenul, informează agenţia de presă DPA.  

Sute de minute întârziere la mai multe trenuri care ar fi trebuit să ajungă în Gara de Nord din București
Sute de minute întârziere la mai multe trenuri care ar fi trebuit să ajungă în Gara de Nord din București

Mai multe trenuri care ar fi trebuit să ajungă în Gara de Nord au sute de minute întârziere, din cauza copacilor căzuti pe şine sau a deranjamentelor la linia de contact, ca urmare a furtunilor care au afectat mai multe zone ale ţării.

Traficul feroviar este afectat din nou de temperaturile ridicate. CFR SA a impus restricții de circulație a trenurilor
Traficul feroviar este afectat din nou de temperaturile ridicate. CFR SA a impus restricții de circulație a trenurilor

CFR Călători a anunțat, marți, că începând cu ora 14:35, din cauza temperaturilor ridicate, CFR SA a interzis temporar circulația trenurilor pe secția Videle-Rădulești, fiind linia șerpuită. În prezent nu sunt trenuri de călători afectate.

Recomandări
Economia Rusiei este „atât de afectată de războiul din Ucraina, încât nu-și poate permite nici să câștige și nici să piardă”
Economia Rusiei este „atât de afectată de războiul din Ucraina, încât nu-și poate permite nici să câștige și nici să piardă”

Economia Rusiei nu își poate permite să câștige sau să piardă războiul din Ucraina, spune un specialist în domeniu. Asta pentru că Rusia nu poate să suporte costurile de reconstrucție și securizare a Ucrainei.

Gabriel Liiceanu: Politicienii au furat sume “înspăimântătoare” - cât 400 de spitale, 600 de școli și 1.700 km de autostradă
Gabriel Liiceanu: Politicienii au furat sume “înspăimântătoare” - cât 400 de spitale, 600 de școli și 1.700 km de autostradă

Clasa politică din România, „care ne-a adus pe primul loc în clasamentele de corupție ale Europei”, a furat în ultimii 34 de ani sume “înspăimântătoare”, cu care am fi putut construi 400 de spitale de top, 600 de școli și 1700 km de autostradă.

Burduja îl provoacă pe Nicuşor Dan la o dezbatere: „Vreau să văd dacă are curajul să se lupte cu mine pe argumente”
Burduja îl provoacă pe Nicuşor Dan la o dezbatere: „Vreau să văd dacă are curajul să se lupte cu mine pe argumente”

Sebastian Burduja şi-a depus, sâmbătă, candidatura la Primăria Capitalei, şi a declarat cu acest prilej că îl provoacă pe actualul primar la o dezbatere şi a afirmat că vrea să vadă dacă “are curajul să se lupte cu mine pe argumente”.