Simularea grafica a accidentului din Pasajul Lujerului. Viteza si comunicarea, principalele probleme

×
Codul embed a fost copiat

Incep sa se lamureasca lucrurile in cazul ciocnirii celor trei tramvaie, accident petrecut joi dimineata, in pasajul Lujerului din Bucuresti.

In declaratia data la politie, vatmanul celui de-al treilea tramvai a recunoscut ca ar fi putut evita accidentul, daca nu intra cu viteza mare in pasaj.

Iar ancheta interna a RATB incearca sa stabileasca si de ce a functionat defectuos comunicarea intre cele doua tramvaie oprite pe sina si cel care le-a izbit.

In total, 92 de oameni au fost raniti in cel mai grav accident de acest gen din istoria Bucurestiului si multi dintre ei se gandesc deja sa ceara regiei de transport despagubiri.

La vestea accidentului din Pasajul Lujerului s-a pus in miscare o intreaga retea de ajutor de urgenta. Doua spitale mobile au pornit imediat intr-acolo, plus 15 ambulante, pregatite sa duca ranitii in stare mai grava la spital.

Citește și
Pasaj Lujerului
Conducatorii celor trei tramvaie au vechime intre 13 si 20 de ani, nu au avut accidente majore
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

In pasaj, medicii au gasit o scena de cosmar, cu zeci de oameni in stare de soc, unii plini de sange. Erau printre ei copii care mergeau la scoala, adulti in drum spre serviciu, dar si varstnici.

Unii si-au sunat rudele sa vina sa-i salveze din infern.

Cosmarul a inceput dupa ce un tramvai s-a defectat in pasajul Lujerului. Vatmanul care venea din urma a oprit la timp. Insa un al treilea s-a infipt in tramvaiul din fata sa si l-a impins in primul ramas pe sine.

Cel care a provocat coliziunea in lant nu a vrut sa explice cum s-au petrecut lucrurile. La politie, insa, a recunoscut ca avea viteza, fapt sustinut si de unii calatori.

60 de oameni au ajuns la trei spitale din capitala. Cei mai multi au primit ingrijiri medicale si au fost lasati sa plece. 9 insa au suferit interventii chirurgicale, si vor mai ramane internati.

Pe langa stabilirea vinovatului, anchetatorii incearca sa afle si daca accidentul - putea fi prevenit.

Deocamdata, vatmanul care a provocat accidentul este cercetat pentru vatamare corporala din culpa.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
Tanar de 14 ani spulberat de tramvai in Capitala. Asculta muzica la casti
Tanar de 14 ani spulberat de tramvai in Capitala. Asculta muzica la casti

Neatentia si teribilismul de a traversa printr-un loc nepermis l-a transformat pe un tanar de 14 ani din Capitala in victima sigura.

Conducatorii celor trei tramvaie au vechime intre 13 si 20 de ani, nu au avut accidente majore
Conducatorii celor trei tramvaie au vechime intre 13 si 20 de ani, nu au avut accidente majore

Conducatorii tramvaielor implicate in accidentul din Pasajul Lujerului au o vechime in Regia Autonoma de Transport Bucuresti cuprinsa intre 13 si 20 de ani, iar in aceasta perioada nu au avut evenimente majore, ci doar accidente usoare.

Situatia victimelor din Pasajul Lujerului. 86 de persoane la spital, sapte sunt internate
Situatia victimelor din Pasajul Lujerului. 86 de persoane la spital, sapte sunt internate

La numarul de telefon 021 601 26 37 oamenii pot afla daca rude sau cunoscuti se aflau in tramvaiele implicate in accidentul din Pasajul Lujerului si la ce spitale se afla.

Recomandări
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână

Unul din cele mai bune licee din București, Colegiul Național Gheorghe Lazăr, a simțit că trebuie să se reinventeze. În urmă cu patru ani directoarea a gândit un proiect pilot îndrăzneț, mai apropiat de cerințele actuale ale învățământului.  

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.