Un drum-pilot, inaugurat fără tăieri de panglică, spre Vama Giurgiu. De ce este special
Ieșirea din țară spre Bulgaria are de azi un nou drum de legatură. Este vorba de drumul expres care leagă DN5 de Vama Giurgiu.
Șoseaua are în jur de 6 kilometri și îi ajută pe șoferi să ajungă mai repede la graniță, fără să fie nevoiți să treacă prin oraș.
Drumul a fost inaugurat fără fast și festivisme, fără să fie tăiată panglica. Șoferii pot circula pe acest drum, care are 5,7 kilometri.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Drumul este unul pilot, aici s-a turnat beton și nu asfalt ca la alte drumuri pentru că, spun cei care l-au construit, urmează să treacă foarte multe camioane și, prin urmare, trebuie să reziste la greutate.
Este un drum cu două benzi pe sens; pe mijloc există și un separator din beton. Utilajele care au lucrat aici au fost aduse din Germania, iar firma de construcții care l-a făcut a construit și piste pentru aeroport, deci are experiență în turnarea betonului.
Ar trebui să reziste la trafic greu, a costat 22 de milioane de euro și a fost terminat mai devreme; trebuia să fie dat în exploatare anul viitor, prin luna aprilie, iată că deja se poate circula pe aici.
Viteza de circulație este de 90 km/h, prin urmare este clasificat la categoria de drum național, însă, dacă s-ar schimba legislația, ar putea fi numit drum expres și s-ar putea circula cu 120 km/h.