Reacția directorului CFR când vede un vagon proaspăt reabilitat. ”Arată jalnic”

×
Codul embed a fost copiat

CFR Călători angajează echipe de bodyguarzi pe cursele de navetişti, ca să păzească vagoanele de vandali şi să ajute la creşterea încasărilor.

Ca să fie mai convingători, reprezentanţii companiei ne-au invitat să vizităm un vagon proaspăt reabilitat. Aşa am descoperit şi noi, dar şi directorul general, că reparaţiile din interior au fost mai mult pe hârtie.

Angajat CFR: ”Tapiţerie schimbată şi reparaţii completare, grătare, reparaţii prize."

Angajaţii CFR povestesc cum ar fi trebuit să arate vagonul după ce a fost reparat. În realitate, lucrurile stau total diferit.

Angajat CFR: "Aici a fost o cameră de supraveghere.”
Reporter: ”Unde e?”
Angajat CFR: ”Asa a venit din uzină.”
Reporter: ”E normal să vină aşa?"

Citește și
Aglomeratie gara
Întârzieri de sute de minute, din cauza vremii. CFR va anula marți 11 trenuri
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO

Reporter: "Îmi spuneţi că s-a schimbat tapiţeria?”
Angajat CFR: ”Nu s-a schimbat aia.”
Reporter: ”Păi, de ce?”
Angajat CFR: ”Nu ştiu ce s-a întâmplat."

Iar prizele au fost schimbate în bătaie de joc. În jurul lor, murdăria a rămas neatinsă, iar unele abia se ţin. Şi nu sunt singurele probleme. O uşă este defectă, iar toaletele sunt mizerabile.

Înainte de prezentarea la faţa locului, directorul Companiei anunţa că va angaja bodyguarzi. O firmă folosită deja pe cursele de navetişti dintre Bucureşti şi Constanța are rezultate bune. Au crescut încasările şi s-au redus pagubele.

Iosif Szentes, directorul CFR Călători: "Suma cheltuită în urma remedierii acelor cazuri de vandalizări s-a redus cu 70 la sută. Din 2 în 2 ani, suntem obligaţi să ducem vagoanele la diferite reparaţii, reparaţii periodice care includ anumite lucrări în ceea ce priveşte, pe lângă condiţiile de siguranţă a circulaţiei care sunt impuse, şi anumite condiţii de confort."

Din păcate, cuvântul ”conform” nu se potriveşte cu situaţia din teren.

Iosif Szentes, directorul CFR Călători: "Arată jalnic, nu aşa trebuie să arate un vagon care timp de 2 ani şi jumătate a trebuit să circule şi să ofere condiţii decente pentru călători. Nu sunt mulţumit, i-am chemat pe toţi directorii mei din central."

Iosif Szentes spune că de reparaţia exterioară a vagonului a fost responsabilă uzina din Paşcani. De interior, a fost responsabilă revizia de vagoane din Basarab. Directorul CFR Călători susţine că după scandalul de marți va externaliza şi lucrările din interior.

Articol recomandat de sport.ro
Fostul star al fotbalului englez, de nerecunoscut | FOTO
Fostul star al fotbalului englez, de nerecunoscut | FOTO
Citește și...
11 trenuri anulate din cauza vremii. CFR dă vina pe chiciura de pe liniile de tensiune
11 trenuri anulate din cauza vremii. CFR dă vina pe chiciura de pe liniile de tensiune

Iarna târzie a făcut probleme şi pe calea ferată. CFR Călători a anunţat că marți vor fi anulate 11 trenuri din cauza condiţiilor meteo nefavorabile.

Întârzieri de sute de minute, din cauza vremii. CFR va anula marți 11 trenuri
Întârzieri de sute de minute, din cauza vremii. CFR va anula marți 11 trenuri

Iarna târzie a încurcat rău planurile oamenilor, dar şi circulaţia trenurilor din sudul şi estul ţării. De pildă, garniturile care urmau să ajungă duminică seara în Bucureşti de la Constanța au avut întârzieri de cinci ore.

Mai multe trenuri înregistrează întârzieri în Gara de Nord
Mai multe trenuri înregistrează întârzieri în Gara de Nord

Mai multe trenuri înregistrează în prezent întârzieri în Gara de Nord din Capitală, unele şi de câteva ore, potrivit informaţiilor afişate pe site-ul companiei de stat CFR Călători.

Tren deraiat în Bistriţa-Năsăud. Circulația a fost reluată după 15 ore
Tren deraiat în Bistriţa-Năsăud. Circulația a fost reluată după 15 ore

Circulaţia feroviară intre Bistriţa Năsăud şi Maramureş a fost reluată după mai bine de 15 ore de când un marfar a deraiat.

Recomandări
Economia Rusiei este „atât de afectată de războiul din Ucraina, încât nu-și poate permite nici să câștige și nici să piardă”
Economia Rusiei este „atât de afectată de războiul din Ucraina, încât nu-și poate permite nici să câștige și nici să piardă”

Economia Rusiei nu își poate permite să câștige sau să piardă războiul din Ucraina, spune un specialist în domeniu. Asta pentru că Rusia nu poate să suporte costurile de reconstrucție și securizare a Ucrainei.

Gabriel Liiceanu: Politicienii au furat sume “înspăimântătoare” - cât 400 de spitale, 600 de școli și 1.700 km de autostradă
Gabriel Liiceanu: Politicienii au furat sume “înspăimântătoare” - cât 400 de spitale, 600 de școli și 1.700 km de autostradă

Clasa politică din România, „care ne-a adus pe primul loc în clasamentele de corupție ale Europei”, a furat în ultimii 34 de ani sume “înspăimântătoare”, cu care am fi putut construi 400 de spitale de top, 600 de școli și 1700 km de autostradă.

România, evitată de transportul de arme americane către Ucraina. Traseul-surpriză ales în detaliu de SUA prin Europa
România, evitată de transportul de arme americane către Ucraina. Traseul-surpriză ales în detaliu de SUA prin Europa

Pentagonul pregătește mult timp livrările de muniție către Ucraina, iar armele americane au un traseu bine stabilit prin Europa pentru a ajunge în posesia trupelor ucrainene.