Reacția directorului CFR când vede un vagon proaspăt reabilitat. ”Arată jalnic”

20-03-2018 20:09


CFR Călători angajează echipe de bodyguarzi pe cursele de navetişti, ca să păzească vagoanele de vandali şi să ajute la creşterea încasărilor.

Ca să fie mai convingători, reprezentanţii companiei ne-au invitat să vizităm un vagon proaspăt reabilitat. Aşa am descoperit şi noi, dar şi directorul general, că reparaţiile din interior au fost mai mult pe hârtie.

Angajat CFR: ”Tapiţerie schimbată şi reparaţii completare, grătare, reparaţii prize."

Angajaţii CFR povestesc cum ar fi trebuit să arate vagonul după ce a fost reparat. În realitate, lucrurile stau total diferit.

Angajat CFR: "Aici a fost o cameră de supraveghere.”
Reporter: ”Unde e?”
Angajat CFR: ”Asa a venit din uzină.”
Reporter: ”E normal să vină aşa?"

Reporter: "Îmi spuneţi că s-a schimbat tapiţeria?”
Angajat CFR: ”Nu s-a schimbat aia.”
Reporter: ”Păi, de ce?”
Angajat CFR: ”Nu ştiu ce s-a întâmplat."

Iar prizele au fost schimbate în bătaie de joc. În jurul lor, murdăria a rămas neatinsă, iar unele abia se ţin. Şi nu sunt singurele probleme. O uşă este defectă, iar toaletele sunt mizerabile.

Înainte de prezentarea la faţa locului, directorul Companiei anunţa că va angaja bodyguarzi. O firmă folosită deja pe cursele de navetişti dintre Bucureşti şi Constanța are rezultate bune. Au crescut încasările şi s-au redus pagubele.

Iosif Szentes, directorul CFR Călători: "Suma cheltuită în urma remedierii acelor cazuri de vandalizări s-a redus cu 70 la sută. Din 2 în 2 ani, suntem obligaţi să ducem vagoanele la diferite reparaţii, reparaţii periodice care includ anumite lucrări în ceea ce priveşte, pe lângă condiţiile de siguranţă a circulaţiei care sunt impuse, şi anumite condiţii de confort."

Din păcate, cuvântul ”conform” nu se potriveşte cu situaţia din teren.

Iosif Szentes, directorul CFR Călători: "Arată jalnic, nu aşa trebuie să arate un vagon care timp de 2 ani şi jumătate a trebuit să circule şi să ofere condiţii decente pentru călători. Nu sunt mulţumit, i-am chemat pe toţi directorii mei din central."

Iosif Szentes spune că de reparaţia exterioară a vagonului a fost responsabilă uzina din Paşcani. De interior, a fost responsabilă revizia de vagoane din Basarab. Directorul CFR Călători susţine că după scandalul de marți va externaliza şi lucrările din interior.

Tags: cfr, paznici, vandali,

VIDEO PROTVPLUS.RO