Reacția directorului CFR când vede un vagon proaspăt reabilitat. ”Arată jalnic”
CFR Călători angajează echipe de bodyguarzi pe cursele de navetişti, ca să păzească vagoanele de vandali şi să ajute la creşterea încasărilor.
Ca să fie mai convingători, reprezentanţii companiei ne-au invitat să vizităm un vagon proaspăt reabilitat. Aşa am descoperit şi noi, dar şi directorul general, că reparaţiile din interior au fost mai mult pe hârtie.
Angajat CFR: ”Tapiţerie schimbată şi reparaţii completare, grătare, reparaţii prize."
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Angajaţii CFR povestesc cum ar fi trebuit să arate vagonul după ce a fost reparat. În realitate, lucrurile stau total diferit.
Angajat CFR: "Aici a fost o cameră de supraveghere.”
Reporter: ”Unde e?”
Angajat CFR: ”Asa a venit din uzină.”
Reporter: ”E normal să vină aşa?"
Reporter: "Îmi spuneţi că s-a schimbat tapiţeria?”
Angajat CFR: ”Nu s-a schimbat aia.”
Reporter: ”Păi, de ce?”
Angajat CFR: ”Nu ştiu ce s-a întâmplat."
Iar prizele au fost schimbate în bătaie de joc. În jurul lor, murdăria a rămas neatinsă, iar unele abia se ţin. Şi nu sunt singurele probleme. O uşă este defectă, iar toaletele sunt mizerabile.
Înainte de prezentarea la faţa locului, directorul Companiei anunţa că va angaja bodyguarzi. O firmă folosită deja pe cursele de navetişti dintre Bucureşti şi Constanța are rezultate bune. Au crescut încasările şi s-au redus pagubele.
Iosif Szentes, directorul CFR Călători: "Suma cheltuită în urma remedierii acelor cazuri de vandalizări s-a redus cu 70 la sută. Din 2 în 2 ani, suntem obligaţi să ducem vagoanele la diferite reparaţii, reparaţii periodice care includ anumite lucrări în ceea ce priveşte, pe lângă condiţiile de siguranţă a circulaţiei care sunt impuse, şi anumite condiţii de confort."
Din păcate, cuvântul ”conform” nu se potriveşte cu situaţia din teren.
Iosif Szentes, directorul CFR Călători: "Arată jalnic, nu aşa trebuie să arate un vagon care timp de 2 ani şi jumătate a trebuit să circule şi să ofere condiţii decente pentru călători. Nu sunt mulţumit, i-am chemat pe toţi directorii mei din central."
Iosif Szentes spune că de reparaţia exterioară a vagonului a fost responsabilă uzina din Paşcani. De interior, a fost responsabilă revizia de vagoane din Basarab. Directorul CFR Călători susţine că după scandalul de marți va externaliza şi lucrările din interior.