Reacția Carrefour la cireşele a căror coajă ”nu se recomandă pentru consum”
Carrefour a anunțat că a retras cireșele importate din Turcia după ce pe etichetă se preciza că fructele trebuie consumate fără ”coajă”, fiind vorba despre o eroare de etichetare.
Un client a postat pe Facebook eticheta de pe o caserolă de cireșe, cumpărată dintr-un supermarket din capitală.
Conform indicațiilor, cireșele ar trebui decojite pentru a fi consumate în siguranță, fructele fiind tratate cu Thiabendazol şi Imazilil. Carrefour susține că informațiile de pe etichetele produsului erau greșite.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
”Doar ce le-am cumpărat de la Carrefour România Mega Mall. Ştie cineva dacă există şi cuţit special pentru această operaţiune de îndepărtare a cojilor la cireşe? Pentru mine e prima oară când văd aşa ceva. Carrefour România aveţi şi un instrument special pentru aşa ceva?”, a scris un client pe Facebook.
Reacția Carrefour România
”Mulțumim celor care ne-au alertat cu privire la etichetarea articolului „cireșe casoleta 500 gr”.
Dorim să vă comunicam faptul că produsul respectiv a fost retras de la raft.
Ne-am adresat furnizorului pentru informații suplimentare care ne-a transmis următoarele: din cauza unei regretabile erori umane, informațiile de pe etichetele produsului erau greșite, operatorul furnizorului însărcinat cu tiparirea lor folosind un alt șablon de etichete, destinat unui produs de citrice.
Vă asigurăm că produsul nu reprezintă niciun pericol pentru consumul uman și respectă în totalitate standardele de calitate prevăzute de lege, conform declarației de conformitate provenită de la furnizor.
Ne cerem scuze pentru incident și vă asigurăm că acesta este un caz izolat, importanța pe care o acordăm afișării corecte a etichetelor aplicate pe produse fiind foarte mare.
Vă asigurăm că pentru noi siguranța clienților noștri și respectarea standardelor de calitate pentru produsele comercializate sunt prioritare și reprezintă preocupările noastre permanente.
Mulțumim mult pentru intelegere!”, este mesajul publicat pe Facebook de Carrefour România.