Rareş Năstase, despre diferenţele dintre staţiile de metrou de la noi şi cele din Tokyo. FOTO

Ultimul update: Vineri 26 Ianuarie 2018 17:50
Data publicarii: Joi 14 Decembrie 2017 14:54
Categorie: Romania, te iubesc!
metrou Tokyo

Se pune acum şi la noi problema unor măsuri de protecţie la metrou. O tânără a murit, după ce o femeie a împins-o pe șine, fiind ulterior călcată de tren, în staţia Dristor 1, din Capitală.

La metroul din Tokyo găseşti fie staţii cu perete de sticlă până sus, fie un soi de parapet de peste un metru înălţime. Nu sunt în toate staţiile, ci doar în zonele campusurilor universitare, în locuri cu trafic intens de călători ( care la japonezi înseamnă mai mulţi decât mulţi), sau în zone unde există risc sporit de suicid.

Asta coincidea în unele locuri cu sediile de afaceri, clădiri de birouri cu mulţi angajaţi.

Dar mai au ceva în acele staţii, pe lângă respectivii parapeţi. Au angajaţi de la metrou, care ies pe peron, la supraveghere, şi sunt prezenţi acolo până când garnitura părăseşte zona.

Nu mai spun că, la orele de vârf, îi împing elegant pe călători, în interior, ajuta la înghesuială, ca să se închidă uşile. Şi folosesc mănuşi, când fac asta.

Se întâmplă inclusiv la tren.

Mă gândesc la staţiile centrale de la noi, Victoriei, Romana, Unirii, Universitate, unde, la ore de vârf, sta lumea buluc, până în buza peronului, iar un accident poate avea loc oricând.

Rareş Năstase,

România, te iubesc!

metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Romania, te iubesc

MAREA DEFRIŞARE
România, te iubesc: ”MAREA DEFRIŞARE”. Emisiunea integrală din 11 noiembrie 2018
Cum trec miile de camioane încărcate cu lemn tăiat ilegal prin sate și oraşe fără ca autorităţile să ia măsuri
Politicienii, principalii responsabili pentru tăierile masive din păduri: Furturile de lemne sunt girate de autorități
Aplicaţia "Inspectorul pădurii", care a reprezentat pentru pădurile noastre o adevărată gură de oxigen, blocată de guvernanţi
Sunt organizați în rețele și câștigă milioane de euro. Hoţii care taie pădurile României s-au adaptat
Jaf pe zeci de mii de hectare de pădure. Zona în care munți întregi au rămas fără copaci
romania te iubesc, paduri, arges
Jaful de care știe toată lumea, dar sancțiunile sunt inexistente: ”Arborii au fost atacați de insecte”