(P) Campania “Gustă adevărul şi vei fi răsplătit”, organizată de ETi, a ajuns la final. Cine a câștigat marele premiu

ETI

ETi a organizat în această perioadă o campanie cu premii importante, pentru clienții care le-au achiziționat produsele.

Campania, intitulată “Gustă adevărul şi vei fi răsplătit”, s-a desfăşurat pe parcursul a 10 săptămâni, începând la 13 septembrie, iar înscrierea s-a făcut pe baza unui bon de cumpărături cu batoanele WANTED, valabil din orice reţea de magazine.

Premiile au fost gândite în așa fel încât să fie pe placul întregului target, compania oferind cât mai multe şanse de câştig.

Astfel, premiile zilnice erau reprezentate de câte 2 carduri de cumpărături online, cele săptămânale au constat în câte un aparat de fotografiat instant Polaroid, iar premiul cel mare a fost o maşină Audi Q2.

Extragerea marelui premiu a avut loc pe data de 23 Noiembrie.

Citește și
emag craciun promo
(P) Cum transformi casa într-un loc care respiră sărbătoare

 

Cine este câștigătoarea marelui premiu

 

În urma tragerii la sorți a premiului cel mare, norocoasa câştigătoare a fost Liliana Ana Maria Nască, din Târgu Mureş.

"Sunt foarte emoţionată, nu m-am aşteptat niciodată să câştig un astfel de premiu. Era în plan să ne schimbăm maşina însă nu atât de repede. Mulţumesc companiei ETi şi brandului WANTED pentru acest premiu şi pentru că au insistat să mă sune pentru a-mi revendica premiul”, au fost cuvintele acesteia.

Beatrice Chiş, director de marketing al ETi: “Ne-am propus să fim constant alături de consumatorii noştri prin produsele şi campaniile desfăşurate, pentru a îndeplini misiunea de a fi un generator de zâmbete în fiecare zi. Cu aceasta campanie am încercat să ajungem la cât mai mulţi consumatori, pentru a-i bucura cu premii atrăgătoare, pe de o parte, iar pe de altă parte, pentru a-i convinge de calitatea înaltă a batoanelor de ciocolată Wanted. Suntem recunoscători tuturor celor care s-au înscris în campania 'Gustă adevărul și vei fi răsplătit!' și suntem încântați că am reușit să aducem bucurie în sufletele câștigătorilor”.

ETI este o prezență puternică pe segmentul dulciurilor la nivel global, cu un portofoliu diversificat de 45 de branduri și aproximativ 300 de produse. Cu un business de un miliard de dolari, ETi Gida se concentrează în prezent pe piețele din Europa Centrală și de Est, mai exact România, Polonia și țările din Balcani.

 

Cele mai populare produse ale ETi

 

Grupul ETi deține, în total, opt fabrici, dintre care cea mai nouă se află în România la Craiova, aceasta fiind, de altfel, singura unitate de producție a grupului ce este situată în afara țării de origine.

În România, grupul este activ în cinci categorii principale: ciocolată cu branduri precum Dare, Wanted; napolitane cu Dare, biscuiți cu ETi Puf, Petit Beurre; prăjituri – Adicto, Milk Burger și snack-uri sărate: Crax, ETi Mek.

Wanted este un baton delicios și crocant de ciocolată, apreciat în mod special pentru arahidele întregi şi pentru de învelişul de cereale crocant îmbrăcat în ciocolată.

Designul inovator și atrăgător, împreună cu texturile doverse și combinații de ingrediente reușesc să diferențieze brandul WANTED și să îl plaseze în top-ul preferințelor consumatorilor, atunci când vine vorba de segmentul batoanelor de ciocolată.

Articol recomandat de sport.ro
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum transformi casa într-un loc care respiră sărbătoare
(P) Cum transformi casa într-un loc care respiră sărbătoare

Când se apropie sezonul festiv, dorința de a aduce acasă mai multă lumină și căldură devine firească. Nu este vorba doar despre decor, ci despre starea pe care o creezi pentru tine și cei dragi.

(P) 120.000 de copaci plantați în sudul României prin proiectul ”Pădurea de Miere” Nestlé
(P) 120.000 de copaci plantați în sudul României prin proiectul ”Pădurea de Miere” Nestlé

Recent, aproape 200 de voluntari, angajați și parteneri Nestlé, precum și din partea Asociației Re-Autentic, au participat voluntar la plantarea unui număr de 10.000 de puieți de salcâm pe raza Municipiului Oltenița, aproape de Dunăre.

(P) Anvelope all season vs anvelope de iarnă – ce alegi și cât de populare sunt
(P) Anvelope all season vs anvelope de iarnă – ce alegi și cât de populare sunt

Dacă ai mașină, sigur te-ai întrebat: merită să cumperi două seturi de cauciucuri sau să alegi varianta „pentru toate anotimpurile”?

Recomandări
Impozitele pe locuințe vor exploda în 2026. Unii proprietari vor plăti și de două, trei ori mai mult
Impozitele pe locuințe vor exploda în 2026. Unii proprietari vor plăti și de două, trei ori mai mult

În 2026 impozitele pe locuințe vor crește mai mult decât de obicei, a decis Guvernul. Taxele se vor mări cu aproape 80%, însă au fost eliminate reducerile în funcție de vechimea locuinței, așa că în unele cazuri, creșterea va fi dublă sau chiar triplă.

Volodimir Zelenski a anunțat că se va întâlni cu Donald Trump pentru discuții privind garanțiile de securitate pentru Ucraina
Volodimir Zelenski a anunțat că se va întâlni cu Donald Trump pentru discuții privind garanțiile de securitate pentru Ucraina

Președintele ucrainean Volodimir Zelenski a declarat vineri că se va întâlni cu președintele american Donald Trump în Florida, duminică, 28 decembrie.

Plan Roșu de Intervenție activat, în urma unui accident între 10 mașini, în județul Olt. 27 de persoane implicate
Plan Roșu de Intervenție activat, în urma unui accident între 10 mașini, în județul Olt. 27 de persoane implicate

Un accident de amploare s-a produs pe Drumul Expres 12, în zona localității Optași Măgura, județul Olt, unde 10 autoturisme au fost implicate într-o coliziune în care se aflau aproximativ 27 de persoane.