(P) Campania “Gustă adevărul şi vei fi răsplătit”, organizată de ETi, a ajuns la final. Cine a câștigat marele premiu

ETI

ETi a organizat în această perioadă o campanie cu premii importante, pentru clienții care le-au achiziționat produsele.

Campania, intitulată “Gustă adevărul şi vei fi răsplătit”, s-a desfăşurat pe parcursul a 10 săptămâni, începând la 13 septembrie, iar înscrierea s-a făcut pe baza unui bon de cumpărături cu batoanele WANTED, valabil din orice reţea de magazine.

Premiile au fost gândite în așa fel încât să fie pe placul întregului target, compania oferind cât mai multe şanse de câştig.

Astfel, premiile zilnice erau reprezentate de câte 2 carduri de cumpărături online, cele săptămânale au constat în câte un aparat de fotografiat instant Polaroid, iar premiul cel mare a fost o maşină Audi Q2.

Extragerea marelui premiu a avut loc pe data de 23 Noiembrie.

Citește și
REPORTAJ. Ce nu spune ministrul Sorin Grindeanu despre Autostrada Sibiu – Pitești. Statul român n-a plătit încă nici un leu despăgubiri cetățenilor expropriați: „Ne trombonesc!”

 

Cine este câștigătoarea marelui premiu

 

În urma tragerii la sorți a premiului cel mare, norocoasa câştigătoare a fost Liliana Ana Maria Nască, din Târgu Mureş.

"Sunt foarte emoţionată, nu m-am aşteptat niciodată să câştig un astfel de premiu. Era în plan să ne schimbăm maşina însă nu atât de repede. Mulţumesc companiei ETi şi brandului WANTED pentru acest premiu şi pentru că au insistat să mă sune pentru a-mi revendica premiul”, au fost cuvintele acesteia.

Beatrice Chiş, director de marketing al ETi: “Ne-am propus să fim constant alături de consumatorii noştri prin produsele şi campaniile desfăşurate, pentru a îndeplini misiunea de a fi un generator de zâmbete în fiecare zi. Cu aceasta campanie am încercat să ajungem la cât mai mulţi consumatori, pentru a-i bucura cu premii atrăgătoare, pe de o parte, iar pe de altă parte, pentru a-i convinge de calitatea înaltă a batoanelor de ciocolată Wanted. Suntem recunoscători tuturor celor care s-au înscris în campania 'Gustă adevărul și vei fi răsplătit!' și suntem încântați că am reușit să aducem bucurie în sufletele câștigătorilor”.

ETI este o prezență puternică pe segmentul dulciurilor la nivel global, cu un portofoliu diversificat de 45 de branduri și aproximativ 300 de produse. Cu un business de un miliard de dolari, ETi Gida se concentrează în prezent pe piețele din Europa Centrală și de Est, mai exact România, Polonia și țările din Balcani.

 

Cele mai populare produse ale ETi

 

Grupul ETi deține, în total, opt fabrici, dintre care cea mai nouă se află în România la Craiova, aceasta fiind, de altfel, singura unitate de producție a grupului ce este situată în afara țării de origine.

În România, grupul este activ în cinci categorii principale: ciocolată cu branduri precum Dare, Wanted; napolitane cu Dare, biscuiți cu ETi Puf, Petit Beurre; prăjituri – Adicto, Milk Burger și snack-uri sărate: Crax, ETi Mek.

Wanted este un baton delicios și crocant de ciocolată, apreciat în mod special pentru arahidele întregi şi pentru de învelişul de cereale crocant îmbrăcat în ciocolată.

Designul inovator și atrăgător, împreună cu texturile doverse și combinații de ingrediente reușesc să diferențieze brandul WANTED și să îl plaseze în top-ul preferințelor consumatorilor, atunci când vine vorba de segmentul batoanelor de ciocolată.

Articol recomandat de sport.ro
Rusia lui Putin, ca URSS! Decizia luată de televiziunea de stat rusă cu privire la Jocurile Olimpice de la Paris
Rusia lui Putin, ca URSS! Decizia luată de televiziunea de stat rusă cu privire la Jocurile Olimpice de la Paris

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Tricourile personalizate: Moda unică care reflectă personalitatea ta
(P) Tricourile personalizate: Moda unică care reflectă personalitatea ta

Moda și stilul personal joacă un rol esențial în exprimarea identității individuale, iar tricourile personalizate devin din ce în ce mai populare.  

(P) Asociația „Jidvei - Viitor prin Educație” este, de 5 ani, sponsor COSR, iar Jidvei, vinul oficial al evenimentelor
(P) Asociația „Jidvei - Viitor prin Educație” este, de 5 ani, sponsor COSR, iar Jidvei, vinul oficial al evenimentelor

Spiritul Olimpic însumează o serie de atribute pe care Jidvei le apreciază și admiră: competiție, muncă, fair-play, calitate a jocului.

(P) Swimming Team: Cursurile de Înot - Cheia Siguranței și Sănătății
(P) Swimming Team: Cursurile de Înot - Cheia Siguranței și Sănătății

Sunt Cătălin Miron și astăzi vreau să discutăm despre importanța cursurilor de înot și cum acestea pot preveni înecurile, mai ales în perioada concediilor. Înotul nu este doar un sport, ci și o abilitate esențială care poate salva vieți.

Recomandări
Ciolacu anunță că
Ciolacu anunță că "nu se măreşte TVA, nu se măreşte impozitarea". Când vor fi prezentate măsurile fiscale

Premierul României, Marcel Ciolacu, a anunțat, vineri, că pe 1 septembrie va fi prezentat un plan de reducere a cheltuielilor fiscale care nu va presupune şi mărirea TVA sau creşterea contribuţiilor sociale.

Viktor Orban se implică în problema aderării complete a României la Schengen. Promisiunea făcută de liderul de la Budapesta
Viktor Orban se implică în problema aderării complete a României la Schengen. Promisiunea făcută de liderul de la Budapesta

Tema întrării României în spațiul Schengen, pe cale terestră, a fost reluată, cu prilejul vizitei premierului maghiar, Viktor Orban, în România.

Atmosferă de poveste la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Paris. Show total pe Sena | GALERIE FOTO
Atmosferă de poveste la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Paris. Show total pe Sena | GALERIE FOTO

A sosit ziua cea mare. Ziua pentru care Franţa se pregăteşte de ani buni, pentru ca Parisul să găzduiască ceea ce se vrea a fi cea mai grandioasă ceremonie de deschidere a Jocurilor Olimpice.