(P) Fairy România: Acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin

spălat vase
Shutterstock

Pentru 51% dintre români, împărțirea sarcinilor în casă reprezintă un motiv de dispută în familie – aceasta este una dintre concluziile studiului național realizat în primăvara acestui an de Cult Research.

Din aceeași cercetare aflăm și că, pentru 80 la sută dintre noi, femeia este cea care ar trebui să se ocupe de treburile casnice - clasica gospodină. Asta în timp ce gospodarul este perceput de 65 la sută dintre noi ca fiind stăpânul unei case îngrijite.

"Deși, teoretic, gospodarul este corespondentul masculin al gospodinei, iată că, în practică, ne raportăm la cei doi termeni diferit. Iar acest lucru contribuie la împărțirea inegală a treburilor în gospodărie, lucru demonstrat și în sociologie, știință care ne arată că limbajul este deosebit de relevant pentru calitatea omului de ființă socială, tot limbajul fiind cel care le-a permis oamenilor să creeze cultura, să o acumuleze, să o transmită și să interacționeze în cadrul societății, influențându-le, în cele din urmă, comportamentul", spune Paul Acatrini, cercetător Cult Research.

Fairy, un brand P&G care răspunde constant celor mai complexe nevoi ale consumatorilor, susținând, în același timp, o viață armonioasă de familie, lansează o campanie locală prin care își propune să ne ajute să privim lucrurile dintr-o nouă perspectivă – acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin. Prin aducerea in prim-plan a termenului “gospodin”, Fairy vine să inspire o schimbare în modul în care ne raportăm la împărțirea treburilor casnice, încurajând egalitatea de sexe în gospodărie.

"Gospodin e acea picătură care poate face diferența - poate să schimbe preconcepții, poate să ne aducă aminte că treburile casnice sunt o responsabilitate comună și, nu în ultimul rând, să îi celebreze pe toți cei care își împart munca de acasă deja. Obiceiurile familiei sunt cele care ne ghidează și în lume, iar cercetările noastre arată că atunci când creăm mai multă egalitate acasă, există un mare impact pozitiv: relațiile se îmbunătățesc, copiii învață ce înseamnă responsabilitatea, respectul și empatia, iar familiile se simt mai conectate. Campania noastră își propune să motiveze fiecare membru al familiei să își facă partea, pentru că mai multă egalitate acasă contribuie la mai multă egalitate în lume“, declară Răzvan Resmeriță, Communications Director Fabric, Home, Baby and Fem Care SEE.

Citește și
De ce „urăște” Donald Trump Ucraina. În 2019 i-a spui lui Zelenski: „Ucraina știe multe despre asta”

Video manifesto-ul campaniei aduce laolaltă mai multe cupluri cunoscute din România și prezintă o zi obișnuită din viața unei familii FAIRYcite, în care sarcinile casnice devin o responsabilitate comună.

"Fiecare familie are secretul ei pentru fericire. Pentru a noastră, unul din secrete este că împărțim totul, la bine și la rău, așa cum ne-am promis cândva. Cine are chef să se bucure de o masă gustoasă, pune mâna și o și strânge! Nu există roluri deja distribuite, ci doar roluri asumate, ne-a spus Andra Măruță. La noi e foarte simplu: înainte de orice, eu și Adela facem planul de bătaie și apoi ne punem amândoi pe treabă", susține Radu Vâlcan.

De mai bine de 100 de ani, P&G a stat aproape de familii, lucrând constant la proiectarea unor produse care să facă din curățenie o sarcină mai ușoară, mai veselă și, cel mai important, o responsabilitate care să poată fi împărtășită de toată lumea. Prin această campanie, Fairy continuă misiunea brandului de a susține viața de familie, invitând consumatorii să împartă treburile casnice în mod egal. Pentru că o familie FAIRYcită e o familie în care gospodina și gospodinul se completează și se ajută reciproc.

 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!
NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) 5 motive pentru care să te înscrii la un curs profesional de microblading pentru sprâncene
(P) 5 motive pentru care să te înscrii la un curs profesional de microblading pentru sprâncene

Microbladingul a devenit una dintre cele mai solicitate proceduri în industria frumuseții, oferind soluții semi-permanente pentru sprâncenele subțiri, neregulate sau lipsite de formă.

(P) Ce trebuie să știi înainte de a trece mașina pe GPL
(P) Ce trebuie să știi înainte de a trece mașina pe GPL

O simplă conversie la GPL te poate ajuta să economisești până la 50% din costurile de combustibil.

(P) 3 motive pentru care ar trebui să alegi firma de închirieri auto Carnova
(P) 3 motive pentru care ar trebui să alegi firma de închirieri auto Carnova

Într-un oraș plin de viață cum este Bucureștiul ai nevoie de serviciile profesionale ale unei firme de închirieri auto. Carnova este partenerul tău în materie de rent a car și se asigură că ai parte de servicii de top.

Recomandări
Întâlnire de taină la Damasc. Presa din Siria: Șeful Serviciului Secret din România, față în față cu Bashar al-Assad
Întâlnire de taină la Damasc. Presa din Siria: Șeful Serviciului Secret din România, față în față cu Bashar al-Assad

Un diplomat european a dezvăluit, miercuri, pentru Syria TV, că Serviciului Secret din România a vizitat Siria și s-a întâlnit cu președintele Bashar al-Assad și cu directorul serviciilor de informații siriene, Hossam Luke.

Tehnologia care poate apăra România în cazul unui atac cu rachete balistice. A fost testată cu succes de Israel și SUA
Tehnologia care poate apăra România în cazul unui atac cu rachete balistice. A fost testată cu succes de Israel și SUA

Israelul și Statele Unite au folosit pentru prima oară într-o situație reală interceptoarele de rachete balistice împotriva proiectilelor lansate de Iran.

România, mamă vitregă pentru elevi. „Masa caldă” e, de fapt, rece în peste 60% din cazuri. Nu toți copiii o primesc
România, mamă vitregă pentru elevi. „Masa caldă” e, de fapt, rece în peste 60% din cazuri. Nu toți copiii o primesc

"Masa caldă" în școli este în peste 60% din cazuri un sendviș sau un pachet cu hrană rece. Programul național funcționează doar într-o treime dintre școlile alese de Ministerul Educației, care dă vina pe incompetența autorităților locale.