(P) Fairy România: Acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin

spălat vase
Shutterstock

Pentru 51% dintre români, împărțirea sarcinilor în casă reprezintă un motiv de dispută în familie – aceasta este una dintre concluziile studiului național realizat în primăvara acestui an de Cult Research.

Din aceeași cercetare aflăm și că, pentru 80 la sută dintre noi, femeia este cea care ar trebui să se ocupe de treburile casnice - clasica gospodină. Asta în timp ce gospodarul este perceput de 65 la sută dintre noi ca fiind stăpânul unei case îngrijite.

"Deși, teoretic, gospodarul este corespondentul masculin al gospodinei, iată că, în practică, ne raportăm la cei doi termeni diferit. Iar acest lucru contribuie la împărțirea inegală a treburilor în gospodărie, lucru demonstrat și în sociologie, știință care ne arată că limbajul este deosebit de relevant pentru calitatea omului de ființă socială, tot limbajul fiind cel care le-a permis oamenilor să creeze cultura, să o acumuleze, să o transmită și să interacționeze în cadrul societății, influențându-le, în cele din urmă, comportamentul", spune Paul Acatrini, cercetător Cult Research.

Fairy, un brand P&G care răspunde constant celor mai complexe nevoi ale consumatorilor, susținând, în același timp, o viață armonioasă de familie, lansează o campanie locală prin care își propune să ne ajute să privim lucrurile dintr-o nouă perspectivă – acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin. Prin aducerea in prim-plan a termenului “gospodin”, Fairy vine să inspire o schimbare în modul în care ne raportăm la împărțirea treburilor casnice, încurajând egalitatea de sexe în gospodărie.

"Gospodin e acea picătură care poate face diferența - poate să schimbe preconcepții, poate să ne aducă aminte că treburile casnice sunt o responsabilitate comună și, nu în ultimul rând, să îi celebreze pe toți cei care își împart munca de acasă deja. Obiceiurile familiei sunt cele care ne ghidează și în lume, iar cercetările noastre arată că atunci când creăm mai multă egalitate acasă, există un mare impact pozitiv: relațiile se îmbunătățesc, copiii învață ce înseamnă responsabilitatea, respectul și empatia, iar familiile se simt mai conectate. Campania noastră își propune să motiveze fiecare membru al familiei să își facă partea, pentru că mai multă egalitate acasă contribuie la mai multă egalitate în lume“, declară Răzvan Resmeriță, Communications Director Fabric, Home, Baby and Fem Care SEE.

Citește și
O celebră jurnalistă din Kosovo i-a înfuriat pe români cu postarea de după meciul dintre România și Kosovo

Video manifesto-ul campaniei aduce laolaltă mai multe cupluri cunoscute din România și prezintă o zi obișnuită din viața unei familii FAIRYcite, în care sarcinile casnice devin o responsabilitate comună.

"Fiecare familie are secretul ei pentru fericire. Pentru a noastră, unul din secrete este că împărțim totul, la bine și la rău, așa cum ne-am promis cândva. Cine are chef să se bucure de o masă gustoasă, pune mâna și o și strânge! Nu există roluri deja distribuite, ci doar roluri asumate, ne-a spus Andra Măruță. La noi e foarte simplu: înainte de orice, eu și Adela facem planul de bătaie și apoi ne punem amândoi pe treabă", susține Radu Vâlcan.

De mai bine de 100 de ani, P&G a stat aproape de familii, lucrând constant la proiectarea unor produse care să facă din curățenie o sarcină mai ușoară, mai veselă și, cel mai important, o responsabilitate care să poată fi împărtășită de toată lumea. Prin această campanie, Fairy continuă misiunea brandului de a susține viața de familie, invitând consumatorii să împartă treburile casnice în mod egal. Pentru că o familie FAIRYcită e o familie în care gospodina și gospodinul se completează și se ajută reciproc.

 

Articol recomandat de sport.ro
Ce scriu maghiarii după scandalul de pe Arena Națională: ”Toată lumea se aștepta la asta din partea românilor”
Ce scriu maghiarii după scandalul de pe Arena Națională: ”Toată lumea se aștepta la asta din partea românilor”

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Woomie.ro aduce în România peste 17 milioane de piese auto second-hand la prețuri avantajoase
(P) Woomie.ro aduce în România peste 17 milioane de piese auto second-hand la prețuri avantajoase

Woomie.ro, platformă online specializată în vânzarea de piese auto second-hand

 

(P) HostRiver se impune din nou în industria găzduirii web
(P) HostRiver se impune din nou în industria găzduirii web

HostRiver, compania românească care redefinește standardele găzduirii web, își consolidează poziția de lider pe piață prin investiții de peste 70.000 de euro în infrastructură de ultimă generație.

(P) Reduceri de Sărbători la Garmin Romania: peste 80 produse cu discounturi de până la 46%
(P) Reduceri de Sărbători la Garmin Romania: peste 80 produse cu discounturi de până la 46%

Între 15 noiembrie și 27 decembrie, Garmin susține shopping-ul de cadouri smart cu o campanie de Reduceri de Sărbători.

Recomandări
Efectul „pervers” denunțat de Cristian Pîrvulescu în privința alegerilor parlamentare: „Va premia partidele”
Efectul „pervers” denunțat de Cristian Pîrvulescu în privința alegerilor parlamentare: „Va premia partidele”

Analistul politic Cristian Pîrvulescu afirmă că e foarte probabil ca prezenţa la vot la alegerile legislative să fie destul de mare, datorită plasării scrutinului parlamentar între cele două tururi ale alegerilor prezidenţiale.

Kremlinul a dezvăluit ce ultimatumuri i-a dat Putin lui Scholz. „Noile realități” impuse de liderul Rusiei
Kremlinul a dezvăluit ce ultimatumuri i-a dat Putin lui Scholz. „Noile realități” impuse de liderul Rusiei

Kremlinul a dezvăluit o parte din conversația purtată de cancelarul german Olaf Scholz cu președintele rus Vladimir Putin.

Este oficial. Ce măsuri au fost dispuse după meciul tensionat dintre România și Kosovo
Este oficial. Ce măsuri au fost dispuse după meciul tensionat dintre România și Kosovo

Meciul România - Kosovo, din Liga Națiunilor, a fost abandonat de oaspeți în prelungiri, cu doar un minut înainte de final. După scandalul de pe „Arena Națională”, au fost luate și primele măsuri.