(P) Fairy România: Acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin

spălat vase
Shutterstock

Pentru 51% dintre români, împărțirea sarcinilor în casă reprezintă un motiv de dispută în familie – aceasta este una dintre concluziile studiului național realizat în primăvara acestui an de Cult Research.

Din aceeași cercetare aflăm și că, pentru 80 la sută dintre noi, femeia este cea care ar trebui să se ocupe de treburile casnice - clasica gospodină. Asta în timp ce gospodarul este perceput de 65 la sută dintre noi ca fiind stăpânul unei case îngrijite.

"Deși, teoretic, gospodarul este corespondentul masculin al gospodinei, iată că, în practică, ne raportăm la cei doi termeni diferit. Iar acest lucru contribuie la împărțirea inegală a treburilor în gospodărie, lucru demonstrat și în sociologie, știință care ne arată că limbajul este deosebit de relevant pentru calitatea omului de ființă socială, tot limbajul fiind cel care le-a permis oamenilor să creeze cultura, să o acumuleze, să o transmită și să interacționeze în cadrul societății, influențându-le, în cele din urmă, comportamentul", spune Paul Acatrini, cercetător Cult Research.

Fairy, un brand P&G care răspunde constant celor mai complexe nevoi ale consumatorilor, susținând, în același timp, o viață armonioasă de familie, lansează o campanie locală prin care își propune să ne ajute să privim lucrurile dintr-o nouă perspectivă – acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin. Prin aducerea in prim-plan a termenului “gospodin”, Fairy vine să inspire o schimbare în modul în care ne raportăm la împărțirea treburilor casnice, încurajând egalitatea de sexe în gospodărie.

"Gospodin e acea picătură care poate face diferența - poate să schimbe preconcepții, poate să ne aducă aminte că treburile casnice sunt o responsabilitate comună și, nu în ultimul rând, să îi celebreze pe toți cei care își împart munca de acasă deja. Obiceiurile familiei sunt cele care ne ghidează și în lume, iar cercetările noastre arată că atunci când creăm mai multă egalitate acasă, există un mare impact pozitiv: relațiile se îmbunătățesc, copiii învață ce înseamnă responsabilitatea, respectul și empatia, iar familiile se simt mai conectate. Campania noastră își propune să motiveze fiecare membru al familiei să își facă partea, pentru că mai multă egalitate acasă contribuie la mai multă egalitate în lume“, declară Răzvan Resmeriță, Communications Director Fabric, Home, Baby and Fem Care SEE.

Video manifesto-ul campaniei aduce laolaltă mai multe cupluri cunoscute din România și prezintă o zi obișnuită din viața unei familii FAIRYcite, în care sarcinile casnice devin o responsabilitate comună.

"Fiecare familie are secretul ei pentru fericire. Pentru a noastră, unul din secrete este că împărțim totul, la bine și la rău, așa cum ne-am promis cândva. Cine are chef să se bucure de o masă gustoasă, pune mâna și o și strânge! Nu există roluri deja distribuite, ci doar roluri asumate, ne-a spus Andra Măruță. La noi e foarte simplu: înainte de orice, eu și Adela facem planul de bătaie și apoi ne punem amândoi pe treabă", susține Radu Vâlcan.

De mai bine de 100 de ani, P&G a stat aproape de familii, lucrând constant la proiectarea unor produse care să facă din curățenie o sarcină mai ușoară, mai veselă și, cel mai important, o responsabilitate care să poată fi împărtășită de toată lumea. Prin această campanie, Fairy continuă misiunea brandului de a susține viața de familie, invitând consumatorii să împartă treburile casnice în mod egal. Pentru că o familie FAIRYcită e o familie în care gospodina și gospodinul se completează și se ajută reciproc.

 

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) 6 motive pentru care să investești într-o conservă bună pentru câinele tău
(P) 6 motive pentru care să investești într-o conservă bună pentru câinele tău

Ai un prieten de companie necuvântător, pentru care cauți cea mai bună alimentație adecvată vârstei sale, dar și rasei din care face parte?

(P) Consumul de droguri in randul tinerilor a luat amploare in Romania! Cum putem preveni?
(P) Consumul de droguri in randul tinerilor a luat amploare in Romania! Cum putem preveni?

Consumul de droguri a explodat in ultima vreme in randul tinerilor si din ce in ce mai multi parinti sunt ingrijorati, cum putem preveni acest lucru si care sunt metodele pentru a preveni acest lucru.

(P) Parcare în Otopeni. Cele mai mari beneficii chiar lângă aeroport
(P) Parcare în Otopeni. Cele mai mari beneficii chiar lângă aeroport

Fluxul mare de pasageri pe aeroportul București Henri Coandă, după pandemie, a contribuit la creșterea cererii de locuri de parcare în OTP Parking.

Recomandări
Catastrofă umanitară de proporții. Filmul evenimentelor din ziua marelui cutremur care a lovit Turcia și Siria
Catastrofă umanitară de proporții. Filmul evenimentelor din ziua marelui cutremur care a lovit Turcia și Siria

Turcia a fost lovită năprasnic de un cutremur devastator, cu magnitudinea 7,8 pe scara Richter. Seismul a provocat peste 2.300 de decese și o catastrofă umanitară de proporții.  

Meteorologul CNN Chad Myers vorbește despre „epi-linie” în loc de epicentru. Replicile în Turcia ar putea dura luni
Meteorologul CNN Chad Myers vorbește despre „epi-linie” în loc de epicentru. Replicile în Turcia ar putea dura luni

Cutremurul din Turcia a fost neobișnuit, pentru că a fost urmat de peste 100 de replici și de un al doilea seism, aproape la fel de mare.

De ce blocurile înalte din Japonia nu cad la cutremure. Clădirile pot fi consolidate și fără a le transforma în șantier
De ce blocurile înalte din Japonia nu cad la cutremure. Clădirile pot fi consolidate și fără a le transforma în șantier

Specialiștii români în construcții recunosc că pe șantierele noastre nu avem încă acele coduri și standarde care să ne protejeze de cutremure cu magnitudine mare. Ne lipsesc și controalele, care în Japonia, de pildă, sunt extrem de riguroase.