(P) Fairy România: Acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin

spălat vase
Shutterstock

Pentru 51% dintre români, împărțirea sarcinilor în casă reprezintă un motiv de dispută în familie – aceasta este una dintre concluziile studiului național realizat în primăvara acestui an de Cult Research.

Din aceeași cercetare aflăm și că, pentru 80 la sută dintre noi, femeia este cea care ar trebui să se ocupe de treburile casnice - clasica gospodină. Asta în timp ce gospodarul este perceput de 65 la sută dintre noi ca fiind stăpânul unei case îngrijite.

"Deși, teoretic, gospodarul este corespondentul masculin al gospodinei, iată că, în practică, ne raportăm la cei doi termeni diferit. Iar acest lucru contribuie la împărțirea inegală a treburilor în gospodărie, lucru demonstrat și în sociologie, știință care ne arată că limbajul este deosebit de relevant pentru calitatea omului de ființă socială, tot limbajul fiind cel care le-a permis oamenilor să creeze cultura, să o acumuleze, să o transmită și să interacționeze în cadrul societății, influențându-le, în cele din urmă, comportamentul", spune Paul Acatrini, cercetător Cult Research.

Fairy, un brand P&G care răspunde constant celor mai complexe nevoi ale consumatorilor, susținând, în același timp, o viață armonioasă de familie, lansează o campanie locală prin care își propune să ne ajute să privim lucrurile dintr-o nouă perspectivă – acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin. Prin aducerea in prim-plan a termenului “gospodin”, Fairy vine să inspire o schimbare în modul în care ne raportăm la împărțirea treburilor casnice, încurajând egalitatea de sexe în gospodărie.

"Gospodin e acea picătură care poate face diferența - poate să schimbe preconcepții, poate să ne aducă aminte că treburile casnice sunt o responsabilitate comună și, nu în ultimul rând, să îi celebreze pe toți cei care își împart munca de acasă deja. Obiceiurile familiei sunt cele care ne ghidează și în lume, iar cercetările noastre arată că atunci când creăm mai multă egalitate acasă, există un mare impact pozitiv: relațiile se îmbunătățesc, copiii învață ce înseamnă responsabilitatea, respectul și empatia, iar familiile se simt mai conectate. Campania noastră își propune să motiveze fiecare membru al familiei să își facă partea, pentru că mai multă egalitate acasă contribuie la mai multă egalitate în lume“, declară Răzvan Resmeriță, Communications Director Fabric, Home, Baby and Fem Care SEE.

Citește și
Românii vor plăti mai mult dacă dispar aceste produse. Ce a spus ministrul Agriculturii

Video manifesto-ul campaniei aduce laolaltă mai multe cupluri cunoscute din România și prezintă o zi obișnuită din viața unei familii FAIRYcite, în care sarcinile casnice devin o responsabilitate comună.

"Fiecare familie are secretul ei pentru fericire. Pentru a noastră, unul din secrete este că împărțim totul, la bine și la rău, așa cum ne-am promis cândva. Cine are chef să se bucure de o masă gustoasă, pune mâna și o și strânge! Nu există roluri deja distribuite, ci doar roluri asumate, ne-a spus Andra Măruță. La noi e foarte simplu: înainte de orice, eu și Adela facem planul de bătaie și apoi ne punem amândoi pe treabă", susține Radu Vâlcan.

De mai bine de 100 de ani, P&G a stat aproape de familii, lucrând constant la proiectarea unor produse care să facă din curățenie o sarcină mai ușoară, mai veselă și, cel mai important, o responsabilitate care să poată fi împărtășită de toată lumea. Prin această campanie, Fairy continuă misiunea brandului de a susține viața de familie, invitând consumatorii să împartă treburile casnice în mod egal. Pentru că o familie FAIRYcită e o familie în care gospodina și gospodinul se completează și se ajută reciproc.

 

Articol recomandat de sport.ro
Presa din Spania a reacționat imediat după ce Simona Halep a aflat că joacă cu Paula Badosa în primul meci de la revenire
Presa din Spania a reacționat imediat după ce Simona Halep a aflat că joacă cu Paula Badosa în primul meci de la revenire

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum pregătim mărfurile pentru transporturi voluminoase
(P) Cum pregătim mărfurile pentru transporturi voluminoase

Felul în care pregătim mărfurile pentru transporturi voluminoase internaționale este foarte important și va decide, în cele din urmă, starea în care acestea vor ajunge la destinație.

 

Primii speakeri anunțați la GPeC SUMMIT 20-21 Mai & start la înscrieri în programul GPeC Proficiency
Primii speakeri anunțați la GPeC SUMMIT 20-21 Mai & start la înscrieri în programul GPeC Proficiency

Au început înscrierile pentru GPeC SUMMIT 20-21 Mai, București și pentru programul GPeC Proficiency dedicat magazinelor online.

(P) Destinații de primăvară din împrejurimile Turdei
(P) Destinații de primăvară din împrejurimile Turdei

Cum luna lui Mărțișor și-a făcut debutul, iar vremea dă semne de încălzire, dorul de călătorie își face simțită prezența, iar destinațiile autohtone potrivite pentru acest anotimp își așteaptă vizitatorii de toate vârstele.

Recomandări
Șeful Consiliului European avertizează: Pentru a avea pace, Europa trebuie să se pregătească de război
Șeful Consiliului European avertizează: Pentru a avea pace, Europa trebuie să se pregătească de război

Europa trebuie să-şi consolideze capacităţile de apărare şi să treacă la o abordare de tipul "economie de război" ca răspuns la ameninţarea reprezentată de Rusia, a declarat luni preşedintele Consiliului European, Charles Michel, citat de Reuters.

Putin, despre alegerile din Rusia: „O campanie electorală civilizată și în deplină concordanță cu legile”
Putin, despre alegerile din Rusia: „O campanie electorală civilizată și în deplină concordanță cu legile”

Vladimir Putin și-a sărbătorit luni seară victoria electorală în Piața Roșie, înțesată de ruși. Liderul de la Kremlin a marcat cu o baie de mulțime și împlinirea a zece ani de la anexarea ilegală a Crimeei.

Bani europeni pentru înființarea centrelor de colectare, refuzați de primării. Câmpurile au devenit „magnet” pentru deșeuri
Bani europeni pentru înființarea centrelor de colectare, refuzați de primării. Câmpurile au devenit „magnet” pentru deșeuri

Peste 1.900 de primării ar fi putut să ia bani europeni prin PNRR pentru înființarea așa-numitelor centre de colectare cu aport voluntar.