Calea ferata din Romania e transformata in cazane de tuica. Oricand se poate produce o catastrofa
Mii de oameni care circula in fiecare zi cu trenul sunt in pericol de moarte. Furturile de componente au devenit sport national, iar stoparea lor pare o lupta cu morile de vant.
Se fura orice, de la suruburi de sine si macazuri, pana la conductori electrici, care coordoneaza circulatia. Asta s-a tradus pana acum in zile intregi de intarzieri, insa cu totii suntem constienti ca doar o farama de noroc a impiedicat o catastrofa.
In ultimele 24 de ore, furturile au avut loc la Sarulesti, Baneasa si Dor Marunt.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Cat vezi cu ochii in jurul garii Sarulesti, toate cutiile in care sunt protejate circuitele electrice pentru liniile de cale ferata sunt distruse. Bobinele contin cabluri de cupru si contacte de argint. Hotii le vand circuit cu circuit. Paguba produsa este mare.
La Remat, nimeni nu stie nimic. In Romania, furturile de pe calea ferata sunt de neoprit. Infractorii iau orice de la cabluri si semafoare pana la sine.
Intr-un numar covarsitor de cazuri, suspectii nu sunt arestati pentru ca faptele lor nu sunt grave, potrivit magistratilor. Nimeni nu isi pune insa problema ca lipsa unei singure piese ar putea produce un dezastru.