Colectia impresionanta din garajul acestor romani "vanatori" de masini de epoca
Sunt de mult trecute de prima tinerete, dar elegante si extrem de valoroase.
Vorbim despre masinile de epoca - preferatele multor romani, care fie le cumpara la preturi exorbitante, fie le recupereaza pe cele abandonate, si le repara.
Unii le scot din garaje doar pentru parade si expozitii, dar altii se aventureaza cu ele in excursii pe distante mari.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Bancheta se poate transforma in pat, aici mai vine un burete care este la nivel si se poate dormi si jos si sus."
Pasionat de masinile vechi, Ver Istvan si-a cumparat-o pe prima in urma cu 16 ani: un Volkswagen din 1978, echipat cu tot ce trebuie pentru drumurile lungi.
"Aici este aragazul pe care gateam la mare sau si acum in fiecare an ma duc la munte de obicei cu masina asta."
Piesa de rezistenta a colectiei lui este un Austin Martin Vanden Place. Modelul a fost fabricat in 200 de bucati, iar primele 4 au fost comandate chiar de regina Angliei. Pana acum, proprietarul a investit peste 5 mii de euro in reconditionarea masinii, doar cu piese originale.
"Le caut pe internet, de multe ori si 6 luni caut o masina, iar cand gasesc un pret bun masina se vinde in ziua aceea…trebuie urmarite anunturile."
Si Dan Popescu este pasionat de masini inca din copilarie. Daca atunci se multumea doar sa le admire in reviste, acum si-a umplut curtea cu ele.
"Am 4 masini de epoca, acest BMW 318 din '78, un Fiat din 1967, un Renault 10 care momentan este plecat de la domiciliu si, in sfarsit, oarecare piesa de rezistenta, un Citroen DSV Palace din 1973."
"Pentru a fi vehicule istorice, trebuie sa indeplineasca niste conditii…30 de ani de la anul de fabricatie, sa fie in perfecta conditie tehnica, estetica si nu se admit modificari nici la caroserie, nici la partea mecanica."
In Romania sunt aproximativ 1500 de vehicule cu valoare istorica, iar 16 din ele se afla in Cluj.