Clipe de groază într-un avion Wizz Air. Un pasager se apucase să scrie mesaje de adio
Pasagerii unei curse aeriene a companiei Wizz Air au trăit clipe de groază înainte să aterizeze pe aeroportul din Catania.
Avionul care plecase din București a fost nevoit să rămână în aer din cauza unor probleme tehnice la sol, pe aeroportul din Catania.
În timp ce piloții încercau să mențină aeronava la altitudine, aparatul de zbor a intrat în turbulențe, astfel că pasagerii ... s-au speriat foarte tare.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Pasagerii susţin că, în timp ce survola aeroportul din Catania, avionul ar fi intrat în picaj de mai multe ori. Pierderea rapidă în înălţime cu botul aeronavei spre sol i-a speriat îngrozitor. Turbulenţele în care a fost prinsă aeronava a amplificat şocul oamenilor.
Două persoane au leşinat, în timp ce altele plângeau în hohote. Unul dintre pasageri îşi aminteşte cum vecinul lui scria, pe telefon, mesaje de adio către cei dragi.
Reprezentanţii companiei Wizz Air au explicat ceea ce s-a întâmplat, într-un comunicat transmis Stirilor ProTV.
”Zborului Wizz Air W3251 de la Otopeni la Catania, din 20 septembrie, i s-a solicitat de turnul de control să menţină altitudinea deasupra Aeroportului Catania înainte de aterizare, în condiţiile în care pista era inspectată din cauza unui posibil impact cu o pasăre a unei alte aeronave.
În timpul aşteptării, zborul a experimentat turbulenţe, iar doi pasageri au avut atac de panică. După ce aeronava a aterizat în siguranţă, echipajul a solicitat asistenţa personalului medical pentru pasagerii afectaţi.
Debarcarea a continuat normal după ce a fost acordată asistenţă medicală şi echipajul a urmat procedurile standard pentru a asigura binele tuturor pasagerilor.
Deşi cauzele situaţiei au fost independente de companie, echipajul a făcut eforturi pentru a se asigura că întârzierea şi impactul asupra pasagerilor să fie minime.”