CFR a introdus primul vagon special pentru cei care practica sporturile de iarna. Cat costa un bilet Bucuresti - Brasov
Pentru amatorii de trasee de munte pentru biciclete, avem o veste buna: CFR Calatori are de marti primul vagon gandit special pentru cei care practica sporturile de iarna.
Dar cum zapada intarzie sa apara, vagonul destinat schiorilor sau saritorilor cu placa poate fi folosit si de ciclisti. Prima cursa a vagonului a fost pe ruta Bucuresti-Brasov, marti dimineata
Vagonul numit BBS, adica Biciclete-Bistro-Schi, a fost aglomerat. Pentru ca ninsorile au ocolit Romania, cei mai multi au preferat sa-si ia cu ei bicicletele.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
La prima calatorie a vagonului pe ruta Bucuresti-Brasov, s-au adunat 15 biciclete si... o placa, semn ca acest vagon are succes in randul calatorilor.
Biciclistii recunosc ca asteapta de ceva vreme aparitia unui astfel de vagon, iar faptul ca a ajuns la timp, pe sine, este o bucurie de Craciun.
Tanar: "Stiam de la inceputul lui decembrie ca va fi acest vagon, chiar de la un reportaj de la dvs am vazut stirea. Nu ma asteptam sa termine repede, termenele nu sunt respectate in Romania."
Tanar: "E nevoie de vagoanele acestea speciale. Tinerii, oamenii de toate varstele au inceput sa practice sporturile sa se plimba prin tara si avem nevoie de vagoane."
Ciclistii s-au plans intotdeauna de faptul ca o calatorie in tren era un continuu scandal cu ceilalti pasageri.
Tanar: "Ceilalti pasageri se certau cu noi. Ca erau bicicletele voluminoase. Ce cautati cu bicicletele aici, de ce mergeti cu bicicletele cu trenul, se legau de orice. Stati in drum, am bagaje."
Vagonul este unul de tip restaurant, astfel ca biciclistii sau schiorii vor putea sa dea si o mica petrecere pana la destinatie, mai ales daca trenurile vor avea intarzieri.
Iosif Szentes, director CFR Calatori: "Am mentinut si utilitatea compartimentului Bar Bistro, dar in acelasi timp am creat 20 de locuri pentru biciclete si iarna mai multe locuri pentru schiuri. Vagonul va circula numai in situatia in care este special comandat."
Un bilet dus-intors pentru o bicicleta si un pasager dintr-un grup de 20 persoane Bucuresti - Brasov costa 60 lei. Pentru ruta Bucuresti - Constanta, un bilet dus-intors va costa 120 lei.