Ce daca nu avem autostrazi destule. O sa punem taxe si pe cele existente, cu ordin clar de la Uniune
Este o conditie ca sa inauguram primele sosele rapide facute din fonduri europene. De marti se deschid trei santiere de o jumatate de miliard.
Promisiunea unor lefuri de la 1500 la 4500 de lei i-a adus la primarie pe localnicii din Belint, judetul Timis. Firma care va construi Autostrada Lugoj -Timisoara are nevoie de oameni.
"Vor fi in jur de 800 de locuri de munca", a declarat Flavius Craciunescu, reprezentant firma.
Alegeri 2024
11:05
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
10:04
De ce relațiile României cu Ucraina și Rep. Moldova s-ar putea înrăutăți după alegeri. Semnalul de alarmă tras de Politico
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
06:56
Țările în care s-au deschis cele mai multe secții de votare la alegerile prezidențiale din 2024
Pe Coridorul IV sunt acum santiere de la Arad la Timisoara si de la Deva la Orastie, iar pana la sfarsitul anului se vor deschide si altele.
Compania de autostrazi a semnat marti trei contracte de o jumatate de miliard de euro pentru tronsonul de la Orastie la Sibiu.
"Vom angaja inca 1.000 de oameni", spune Pierro Canino, director Astaldi.
Dupa ce ne-a dat doua miliarde pentru Coridorul IV, Uniunea ne cere solutii pentru intretinere. Vom primi un tichet la intrarea pe autostrada si vom achita la iesire.
"Vom trimite o propunere la Bruxelles. Inca nu stim cu cat se taxeaza", a declarat Daniel Draghia, director CNADNR.
O varianta in discutie ar fi cinci euro pentru suta de kilometri. Atat platesc italienii sau francezii, care au totusi retele de autostrazi de zeci de ori mai mari.
Pana in 2012 nu vom termina decat Arad Timisoara si Cernavoda Constanta. Pe Autostrada Transilvania americanii de la Bechtel inca se sicaneaza cu Guvernul.