Cat dureaza sa-ti iei un bilet de tren de pe mobil prin site-ul CFR Calatori. Surprizele nu se termina insa dupa ce ai platit
Incurcaturi pe banda rulanta la CFR Calatori. Peste 7000 de pasageri circula in fiecare an la alta clasa decat cea pentru care au platit sau pur si simplu nu-si mai gasesc locul in tren.
Este statistica oficiala a companiei, care spune insa ca returneaza diferenta de bani celor care o cer. Dar nu este singura problema a pasagerilor: rezervarea online a biletelor este complicata si se face foarte greu de pe mobil.
O femeie, de exemplu, a platit 50 de lei pentru un bilet Bucuresti-Busteni. "Am platit pret de clasa intai si mi s-a dat un vagon de clasa a doua."
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Adica o diferenta de 10 lei. Intr-o luna patesc la fel 600 de calatori, cam 7000 intr-un an.
"Asa ceva nu am vazut, am venit dupa 5 ani in Romania ca noi suntem in Italia. Biletul ni s-a spus ca e de clasa intai si era de clasa a doua", comenteaza o familie.
CFR Calatori isi asuma vina si spune ca astfel de situatii apar pentru ca in ultimul moment unele vagoane se strica sau pur si simplu apare o incurcatura.
"Discutam de o situatie aparuta la doua-trei zile. Pentru noi este mult si luptam sa nu se intample asa ceva", explica situatia Aurel Vlaicu, director relatii externe CFR Calatori.
Ca sa primeasca diferenta de bani, calatorii trebuie sa-i ceara controlorului sa mentioneze greseala pe bilet, apoi sa se prezinte la destinatie, la casa din gara.
De altfel, calatorii se plang ca aparatele automate de rezervare a biletelor nu iti permit sa iti alegi un loc in tren, iar sistemul online de rezervare este prea complicat.
"Site-ul CFR Calatori nu a fost optimizat si pentru telefonul mobil. Va dura foarte mult pana cand imi voi introduce datele si voi alege destinatia. In plus, trebuie sa astept un user name si o parola. Astfel, cu multa noroc si cu ceva indemanare totul dureaza o jumatate de ora", relateaza Vitalie Cojocari, corespondent ProTV.
"Trebuie sa tinem cont ca este un soft nou, conceptie romaneasca. Tine si de fondurile pe care societatea le are la dispozitie", mai spune directorul de relatii externe al CFR Calatori.
Reprezentantii companiei spun ca studiaza simplificarea platformei, insa nu pot renunta deocamdata la securitatea si siguranta tranzactiilor.