Capitala are un nou logo, pentru care s-au platit 50.000 de lei. Seamana insa izbitor cu alte doua embleme ale unor orase

×
Codul embed a fost copiat

Concursul pentru realizarea unui logo al Capitalei a fost castigat de un designer din Timisoara

In cateva ore de la prezentarea logo-ului, pe Facebook au aparut si reactii legate de faptul ca acesta este foarte asemanatoare cu alte doua logo-uri de oras: cel al Montreal-ului si cel steagul New Taipei City.

Concursul initiat de Primaria Capitalei pentru realizarea unui logo reprezentativ al Bucurestiului a fost castigat de un designer din Timisoara, in varsta de 32 de ani, care va primi premiul de 50.000 de lei, suma reprezentand cedarea drepturilor de autor in favoarea municipalitatii pentru utilizarea lucrarii.

"Concursul pentru realizarea unui logo reprezentativ pentru municipiul Bucuresti organizat de Primaria Capitalei a ajuns la final. Castigator a fost desemnat Narcis Teodor Lupou, un designer in varsta de 32 de ani din Timisoara, a carui lucrare a intrunit cel mai mare punctaj. Premiul este in valoare de 50.000 de lei brut, suma reprezentand cesionarea exclusiva a drepturilor de autor, nelimitata in timp si spatiu, pe orice suport material si in toate modurile, in favoarea municipiului Bucuresti, pentru utilizarea lucrarii declarata castigatoare”, a anuntat, miercuri, Primaria Capitalei.

Citește și
ilikeit, imagine din emisiune
iLikeIT. Cum sa iti faci un logo memorabil absolut gratuit. Cele mai bune aplicatii online
De ce „urăște” Donald Trump Ucraina. În 2019 i-a spui lui Zelenski: „Ucraina știe multe despre asta”

Potrivit municipalitatii, vor fi oferite si premii de consolare "celor mai reusite propuneri”, alese si in functie de parerea publicului. Logo-ul propus de castigator a fost creat tinand cont de anumite simboluri culturale reprezentantive pentru Bucuresti.

In concursul organizat de Primaria Capitalei s-au inscris 230 de persoane, 204 inscrieri fiind validate si punctate de juriu in functie de cinci criterii: relevanta pentru tema concursului, design atractiv, originalitate (imbinarea elementelor care imbina traditia istorica a Bucurestiului cu tendintele actuale), functionalitate (vizibilitate si lizibilitate, sa fie usor recognoscibil, sa poata fi imprimat si pe suprafete mici fara sa se piarda detalii esentiale) si adaptabilitate (sa permita declinarea ulterioara a unor branduri sectoriale), a precizat municipalitatea.

Juriul a fost format din primarul Capitalei, Gabriela Firea, profesor Mircia Dumitrescu, membru corespondent al Academiei Romane, sectia de Arte, Arhitectura si Audiovizual, Adrian Majuru, directorul Muzeului Municipiului Bucuresti, Anca Boeriu, lector la departamentul Grafica al UNARTE, dr. Vladimir Nicula, lector la Universitatea de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu, Ioana Ciocan, vicepresedinte Uniunea Artistilor Plastici, Dochita Zenoveiov, brand innovator, "INOVEO”, Bogdan Naumovici, managing partner "23 Communication Ideas”, Corina Vintan, managing partner "Links Associates” si Mirel Palada, sociolog.

Concursul s-a derulat in perioada 20 martie - 20 aprilie 2017 si a fost organizat de Primaria Capitalei, dupa ce consilierii au aprobat, in sedinta CGMB din 28 februarie, proiectul de hotarare in acest sens.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!
NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!
Citește și...
Concurs public pentru realizarea unui logo al Capitalei, organizat de Primarie. Premiul pe care il va incasa castigatorul
Concurs public pentru realizarea unui logo al Capitalei, organizat de Primarie. Premiul pe care il va incasa castigatorul

 Primaria Capitalei va organiza un concurs public pentru realizarea unui logo reprezentativ al Bucurestiului, pentru a fi folosit in toate formele de comunicare vizuala, castigatorul urmand sa fie premiat cu 50.000 de lei.

iLikeIT. Cum sa iti faci un logo memorabil absolut gratuit. Cele mai bune aplicatii online
iLikeIT. Cum sa iti faci un logo memorabil absolut gratuit. Cele mai bune aplicatii online

Prima impresie conteaza, inclusiv pe internet. Vorbim despre pagina web, blogul, contul de facebook sau cel de instagram.

Primul oras din Romania care are manual de branding. A fost inclus in programul
Primul oras din Romania care are manual de branding. A fost inclus in programul "Marketing City Logo" al Uniunii Europene

Identitate ca la carte pentru Alba Iulia, care este primul oras din Romania ce detine un manual de branding.

ZIUA NATIONALA A ROMANIEI sarbatorita de GOOGLE. DOODLE creat special pentru a marca acest eveniment
ZIUA NATIONALA A ROMANIEI sarbatorita de GOOGLE. DOODLE creat special pentru a marca acest eveniment

ZIUA NATIONALA A ROMANIE este sarbatorita de GOOGLE printr-un logo special, care poate fi admirat luni pe pagina principala a versiunii in limba romana a motorului de cautare.

Recomandări
Întâlnire de taină la Damasc. Presa din Siria: Șeful Serviciului Secret din România, față în față cu Bashar al-Assad
Întâlnire de taină la Damasc. Presa din Siria: Șeful Serviciului Secret din România, față în față cu Bashar al-Assad

Un diplomat european a dezvăluit, miercuri, pentru Syria TV, că Serviciului Secret din România a vizitat Siria și s-a întâlnit cu președintele Bashar al-Assad și cu directorul serviciilor de informații siriene, Hossam Luke.

Tehnologia care poate apăra România în cazul unui atac cu rachete balistice. A fost testată cu succes de Israel și SUA
Tehnologia care poate apăra România în cazul unui atac cu rachete balistice. A fost testată cu succes de Israel și SUA

Israelul și Statele Unite au folosit pentru prima oară într-o situație reală interceptoarele de rachete balistice împotriva proiectilelor lansate de Iran.

România, mamă vitregă pentru elevi. „Masa caldă” e, de fapt, rece în peste 60% din cazuri. Nu toți copiii o primesc
România, mamă vitregă pentru elevi. „Masa caldă” e, de fapt, rece în peste 60% din cazuri. Nu toți copiii o primesc

"Masa caldă" în școli este în peste 60% din cazuri un sendviș sau un pachet cu hrană rece. Programul național funcționează doar într-o treime dintre școlile alese de Ministerul Educației, care dă vina pe incompetența autorităților locale.