Primul oras din Romania care are manual de branding. A fost inclus in programul "Marketing City Logo" al Uniunii Europene

×
Codul embed a fost copiat

Identitate ca la carte pentru Alba Iulia, care este primul oras din Romania ce detine un manual de branding.

In peste 200 de pagini, cartea contine informatii, reguli tipografice, cromatice sau recomandari de folosire a blazonului, facut dupa forma cetatii de stea.

Iar logo-ul turistic al municipiului, poate fi preluat de orice firma sau organizatie locala. Cu acest manual, facut la standarde internationale, orasul este inclus in programul de Marketing City Logo al Uniunii Europene, alaturi de Oslo, Varsovia sau Genova.

Angajata: "Toate ceasurile, etichetele de prezentare si de informare, toate sa contina sigla. Promovam in acelasi timp si pe noi, si orasul."

Domnul Florin are un magazin de ceasuri vechi si reconditionate, chiar in centrul orasului. Dupa ce a aflat ca poate folosi logo-ul municipiului, a consultat manualul de branding.

Citește și
spital o zi
Sarbatori cu bucate traditionale pe masa pentru pacientii Spitalului Judetean de Urgenta din Alba Iulia

Florin Marginean: "Suntem mandri ca avem asa un oras si noi o sa folosim acest brand. Respectam ceea ce se da in manual si ca dimensiuni, si ca scris, si ca tot."

Logo-ul l-a inspirat si a facut un ceas pe al carui cadran este reprezentat de simbolul cetatii. Nu este de vanzare, iar turistii pot doar sa il admire.

Florin Marginean: "Vin turisti din strainatate, Anglia, Franta, Italia si foarte multi romani. Pe langa promovarea magazinului, avem si promovarea orasului - sigla cetatii."

Domnul Calin are un restaurant si a citit toata cartea, ca sa poata sa foloseasca si el simbolul orasului sau.

Calin Maties: "O sa punem sigla aici undeva, avem harta pentru ca ne mandrim cu cetatea asta si chiar am pus o harta cum ajung turistii. Cetatea ne aduce noua clienti, noi trebuie sa aducem cetatii clienti. Sa fiu asociat ca mic producator cu acest logo, parca imi da alta prestanta, parca sunt si eu acolo."

Orice firma sau organizatie locala poate utiliza gratuit logo-ul turistic al orasului Marii Uniri.

Mihai Coser, purtatorul de cuvant al Primariei Alba Iulia: "Sa il foloseasca corect dupa scopul si menirea pentru care a fost creat, acela de a promova municipalitatea si comunitatea si orice are legatura cu aceste doua notiuni."

In urma cu 5 ani, Alba Iulia a fost primul oras din tara care a adoptat un brand turistic profesionist. Acum, cu acest manual, facut la standarde internationale, orasul este inclus in programul de marketing City Logo al Uniunii Europene, alaturi de Oslo, Varsovia sau Genova.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO "Uniți într-o singură inimă!". Starul brazilian s-a căsătorit cu nepoata fostei soții, cu care are doi copii
FOTO "Uniți într-o singură inimă!". Starul brazilian s-a căsătorit cu nepoata fostei soții, cu care are doi copii
Citește și...
Locuitorii din Alba sunt asteptati sa isi ridice pachetele cu alimente de la U.E.
Locuitorii din Alba sunt asteptati sa isi ridice pachetele cu alimente de la U.E.

Locuitorii din Alba Iulia care nu si-au ridicat pachetele cu alimentele la Uniunea Europeana pana acum mai au la dispozitie numai patru zile.

Sarbatori cu bucate traditionale pe masa pentru pacientii Spitalului Judetean de Urgenta din Alba Iulia
Sarbatori cu bucate traditionale pe masa pentru pacientii Spitalului Judetean de Urgenta din Alba Iulia

 Peste 350 de bolnavi isi vor petrece Craciunul in spital, asa ca reprezentantii unitatii spitalicesti au decis sa pregateasca un meniu special.

Afacere profitabila inceputa cu doar 8 lei. Reteta aplicata de doua tinere din Alba Iulia, prietene din copilarie
Afacere profitabila inceputa cu doar 8 lei. Reteta aplicata de doua tinere din Alba Iulia, prietene din copilarie

O afacere profitabila inceputa cu doar 8 lei - e povestea a doua tinere din Alba Iulia, care organizeaza petreceri pentru copii. Primul pas a fost sa cumpere de la un second hand doua costume de clovni si sa gaseasca un sarbatorit.

Recomandări
Ilie Bolojan: Crin Antonescu este în continuare, pentru PNL, candidatul Coaliţiei pentru alegerile prezidențiale din 2025
Ilie Bolojan: Crin Antonescu este în continuare, pentru PNL, candidatul Coaliţiei pentru alegerile prezidențiale din 2025

Liderul PNL, Ilie Bolojan, a dat asigurări că liberalul Crin Antonescu este în continuare, din punctul de vedere al Partidului Naţional Liberal, candidatul Coaliţiei pentru alegerile prezidenţiale din 2025.

Aproape 450 de şoferi au rămas fără permise auto în ultimele 24 de ore. S-au dat amenzi de peste 3,4 milioane de lei
Aproape 450 de şoferi au rămas fără permise auto în ultimele 24 de ore. S-au dat amenzi de peste 3,4 milioane de lei

Aproape 450 de şoferi au rămas fără permise auto în ultimele 24 de ore, în urma unor controale făcute de către poliţişti.  

Uniunea Studenţilor din România, mesaj pentru guvernanţi: Vă bateţi joc de studenţi şi, implicit, de viitorul acestei ţări!
Uniunea Studenţilor din România, mesaj pentru guvernanţi: Vă bateţi joc de studenţi şi, implicit, de viitorul acestei ţări!

Uniunea Naţională a Studenţilor din România (UNSR), transmite o scrisoare deschisă către guvernul României, ca un „strigăt de revoltă” pentru „îndelungile reforme şi ajustări” luate de către guvernanţi.