Primul oras din Romania care are manual de branding. A fost inclus in programul "Marketing City Logo" al Uniunii Europene

×
Codul embed a fost copiat

Identitate ca la carte pentru Alba Iulia, care este primul oras din Romania ce detine un manual de branding.

In peste 200 de pagini, cartea contine informatii, reguli tipografice, cromatice sau recomandari de folosire a blazonului, facut dupa forma cetatii de stea.

Iar logo-ul turistic al municipiului, poate fi preluat de orice firma sau organizatie locala. Cu acest manual, facut la standarde internationale, orasul este inclus in programul de Marketing City Logo al Uniunii Europene, alaturi de Oslo, Varsovia sau Genova.

Angajata: "Toate ceasurile, etichetele de prezentare si de informare, toate sa contina sigla. Promovam in acelasi timp si pe noi, si orasul."

Domnul Florin are un magazin de ceasuri vechi si reconditionate, chiar in centrul orasului. Dupa ce a aflat ca poate folosi logo-ul municipiului, a consultat manualul de branding.

Citește și
spital o zi
Sarbatori cu bucate traditionale pe masa pentru pacientii Spitalului Judetean de Urgenta din Alba Iulia

Florin Marginean: "Suntem mandri ca avem asa un oras si noi o sa folosim acest brand. Respectam ceea ce se da in manual si ca dimensiuni, si ca scris, si ca tot."

Logo-ul l-a inspirat si a facut un ceas pe al carui cadran este reprezentat de simbolul cetatii. Nu este de vanzare, iar turistii pot doar sa il admire.

Florin Marginean: "Vin turisti din strainatate, Anglia, Franta, Italia si foarte multi romani. Pe langa promovarea magazinului, avem si promovarea orasului - sigla cetatii."

Domnul Calin are un restaurant si a citit toata cartea, ca sa poata sa foloseasca si el simbolul orasului sau.

Calin Maties: "O sa punem sigla aici undeva, avem harta pentru ca ne mandrim cu cetatea asta si chiar am pus o harta cum ajung turistii. Cetatea ne aduce noua clienti, noi trebuie sa aducem cetatii clienti. Sa fiu asociat ca mic producator cu acest logo, parca imi da alta prestanta, parca sunt si eu acolo."

Orice firma sau organizatie locala poate utiliza gratuit logo-ul turistic al orasului Marii Uniri.

Mihai Coser, purtatorul de cuvant al Primariei Alba Iulia: "Sa il foloseasca corect dupa scopul si menirea pentru care a fost creat, acela de a promova municipalitatea si comunitatea si orice are legatura cu aceste doua notiuni."

In urma cu 5 ani, Alba Iulia a fost primul oras din tara care a adoptat un brand turistic profesionist. Acum, cu acest manual, facut la standarde internationale, orasul este inclus in programul de marketing City Logo al Uniunii Europene, alaturi de Oslo, Varsovia sau Genova.

Articol recomandat de sport.ro
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"
Citește și...
Locuitorii din Alba sunt asteptati sa isi ridice pachetele cu alimente de la U.E.
Locuitorii din Alba sunt asteptati sa isi ridice pachetele cu alimente de la U.E.

Locuitorii din Alba Iulia care nu si-au ridicat pachetele cu alimentele la Uniunea Europeana pana acum mai au la dispozitie numai patru zile.

Sarbatori cu bucate traditionale pe masa pentru pacientii Spitalului Judetean de Urgenta din Alba Iulia
Sarbatori cu bucate traditionale pe masa pentru pacientii Spitalului Judetean de Urgenta din Alba Iulia

 Peste 350 de bolnavi isi vor petrece Craciunul in spital, asa ca reprezentantii unitatii spitalicesti au decis sa pregateasca un meniu special.

Afacere profitabila inceputa cu doar 8 lei. Reteta aplicata de doua tinere din Alba Iulia, prietene din copilarie
Afacere profitabila inceputa cu doar 8 lei. Reteta aplicata de doua tinere din Alba Iulia, prietene din copilarie

O afacere profitabila inceputa cu doar 8 lei - e povestea a doua tinere din Alba Iulia, care organizeaza petreceri pentru copii. Primul pas a fost sa cumpere de la un second hand doua costume de clovni si sa gaseasca un sarbatorit.

Recomandări
Viscol în stațiunile de pe Valea Prahovei. Rafalele de peste 120 km/h doboară copaci și stâlpi. Turiștii, avertizați
Viscol în stațiunile de pe Valea Prahovei. Rafalele de peste 120 km/h doboară copaci și stâlpi. Turiștii, avertizați

Viscolul începe să pună mari probleme în stațiunile de pe Valea Prahovei. Rafalele de peste 120 de kilometri pe oră au rupt copaci și stâlpi de curent electric.

Reacția Școlii de Poliție din Câmpina, după ce un angajat ar fi încercat să violeze un elev în biroul său
Reacția Școlii de Poliție din Câmpina, după ce un angajat ar fi încercat să violeze un elev în biroul său

Un agent de serviciu al Școlii de Poliție din Câmpina, cu o vechime de peste 20 de ani în sistem, a fost arestat preventiv, după ce un elev a reclamat că l-ar fi agresat sexual.

Explozie de cazuri de gripă severă. Sute de pacienți ajung zilnic la urgențe, majoritatea nevaccinați
Explozie de cazuri de gripă severă. Sute de pacienți ajung zilnic la urgențe, majoritatea nevaccinați

Situație îngrijorătoare în spitalele de boli infecțoase din țară care au rămas fără locuri libere din cauza numărului mare de pacienți cu gripă.