Campanie internațională de promovare a României. Frumusețile țării noastre vor rula pe BBC
Cunoscutul jurnalist și realizator britanic de televiziune, Charlie Ottley, îndrăgostit iremediabil de țara noastră, anunță o nouă campanie internațională, de promovare a României.
50 de spoturi vor rula pe postul de televiziune BBC până la sfârșitul anului.
Județele Timiș, Maramureș, Brașov, Sibiu, municipiile Oradea, Craiova, dar și Delta Dunării sunt destinațiile promovate.
Jurnalistul britanic este de părere că avem una dintre cele mai diverse ţări din Europa, însă valorile ei turistice și gastronomice nu sunt scoase în evidență aşa cum ar trebui, pe plan extern.
Natura, tradiţiile, istoria şi arhitectura oraşelor sunt comorile care ne scot în evidență, crede jurnalistul britanic.
Charlie Ottley: „Un loc pe care să îl explorezi, să îl cucerești, să triumfezi, să te relaxezi și să te reconectezi cu natura, să crești, să împărtășești, să fii răsfățat și să sărbătorești lucrurile simple din viață".
Așa descrie jurnalistul britanic Charlie Ottley țara noastră, într-o nouă campanie internațională de promovare a României.
De pe prispa casei sale din Șirnea, Brașov, ne-a vorbit despre cât de mult s-a atașat de peisajele de la noi.
Charlie Ottley: „Acesta este visul pentru care trebuie să mă ciupesc în fiecare dimineață când mă trezesc și văd peiajele rurale, munţii, pădurea, suntetul clopotelor de la vaci".
De săptămâna viitoare, 50 de spoturi vor rula pe postul de televiziune BBC, până la sfârșitul anului. Realizatorul a luat la pas țara pentru a face aceste materiale.
Charlie Ottley: „Mergând de-a lungul Dunării, pe lângă statuia lui Decebal și până la graniță, mergând spre Banat, până în cel mai nordic punct din România, prin Oradea şi în zonele de lângă, am văzut locuri de care nu ştiam până acum".
Realizatorul britanic și-a dorit să îmbine elementele de istorie cu tradițiile și natura.
Charlie Ottley: „Trebuie să schimbăm preconcepția pe care oamenii o au despre această țară. Este natură, este aventură, este cultură, istorie, orașe, gastronomie, turism de sănătate, turism viticol”.
Realizatorul documentarelor Wild Charpathia și Flavours of Romania a dorit să colaboreze cu Ministerul Turismului pentru realizarea spoturilor, însă nu a primit sprijin din cauza birocrației, spune el. Nu a renunțat și a cerut ajutorul unor consilii județene, care au contribuit financiar cu câte 10.000 de euro.