Aeroportul ''Henri Coanda'' se schimba din mers. Noua constructie va costa peste 60 milioane euro
Principala poarta de intrare in Romania isi extinde terminalul plecari si astfel isi dubleaza capacitatea de pasageri. Noua constructie va costa peste 60 de milioane de euro si presupune inclusiv masuri de securitate exceptionale.
De pilda, angajatii vor putea vedea ce avem in bagaje cu ajutorul unui sistem 3D. In prezent, lucrarile au fost finalizate in proportie de 80%.
Noua cladire a terminalului va avea aproape 20.000 de metri patrati si 52 de ghisee de check-in la care inca se lucreaza.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Au ramas de montat doar cablurile si instalatiile electronice. Sistemul va fi unul modern, iar piesa de rezistenta o reprezinta partea de control a bagajelor, unde va functiona un scanner de ultima generatie, productie americana.
La final, aeroportul Henri Coanda va fi al treilea ca marime si capacitate din Europa de Sud-Est, dupa cele din Atena si Instanbul. 70% dintre calatorii curselor aeriene inspre Romania vor ateriza pe Otopeni.
Fara modernizare, aeorportul din Otopeni s-ar fi transformat intr-o gara aeriana extrem de inghesuita.
Lucrarile se vor incheia cel tarziu in septembrie, promite constructorul, iar pentru inceput extinderea terminalului va fi folosita pentru cursele interne.