(P) Bioversity promovează starea de bine a românilor

Bioversity

Conceptul de wellness nu mai este deloc străin românilor iar wellness-ul nu mai este rezervat doar unei elite, ci devine o preocupare pentru majoritatea celor interesați de calitatea vieții lor și de îmbunătățirea stării de sănătate.

Bioversity România, unul dintre cei mai de succes importatori și francizori ai produselor de wellness Aeden în țara noastră, își propune tocmai acest lucru: să ajute cât mai mulți români să trăiască mai bine.

Pentru a evita orice confuzie, trebuie precizat încă de la început că dispozitivele de wellness sunt diferite de cele medicale. Autoritățile medicale americane (Federal Drug&Food Administration) estimează că până în 2024 piața globală aparatelor și produselor de wellness va depăși 600 de miliarde de dolari și, având în vedere amploare fenomenului, distinge și reglementează clar chestiunea.

Aparatele medicale sunt acelea care tratează și vindecă o boală, iar cele de wellness monitorizează, mențin și încurajează o stare bună de sănătate fără a prezenta vreun risc semnificativ și sunt folosite în diverse terapii non-medicale.

Ca să vă faceți o idee despre ce înseamnă un dispozitiv de wellness, acesta poate fi o brațară pentru monitorizarea parametrilor cardiaci, o aplicație pentru monitorizarea greutății sau un filtru de apă pentru robinet ori o saltea specială.

Citește și
Prețul eliberării Alinei Apostol din „gulagul” chinezesc. Fost deținut al regimului de la Beijing: „Cu chinezii trebuie să negociezi direct!”. Răspunsul Ministerului Justiției din România

Pentru că interesul este uriaș și în România, Agenția Națională a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale reglementează și la noi aceste aspecte, iar Bioversity și produsele Aeden au obținut avizele necesare de la această autoritate.

Terapia potrivită este esențială

Dincolo de controalele și tratamentele medicale, menținerea stării de bine este un proces continuu și presupune, printre altele, înțelegerea, evaluarea și adresarea unor semnale și nevoi ale organismului.

Aici vorbim despre terapiile non-medicale (pentru că nu se mai poate spune terapie neconvențională unor terapii adoptate de sute de milioane de oameni la nivel global) cum sunt terapia prin lumină polarizată, terapia prin culori, terapia prin magneți și multe altele.

Terapiile se recomandă în funcție de caracteristicile specifice ale fiecărei persoane în urma unei evaluări neinvazive, iar dispozitive specifice ajută la punerea în practică a terapiei. Un exemplu de terapie din portofoliul Bioveristy este cea cu lumină polarizată.

Terapia poate fi aplicată pe orice suprafață a corpului ca mijloc complementar de tratament sau pentru întreținerea stării de sănătate și se face cu lumină similară celei solare, polarizată liniar, cu o intensitate constantă și fără oscilații sau radiații UV.

Terapia are efecte de biostimulare a activității celulare și de reglarea proceselor biologice din organism, având un efect benefic și asupra fluxurilor sanguine din zonele tratate.

”Recomandarea terapiei potrivite este esențială în obținerea stării de bine, iar consultanții noștri au o experiență îndelungată în domeniu. Apoi, ne bazăm foarte mult pe calitatea dispozitivelor și aparatelor Aeden, care este unul dintre cei mai importanți producători regionali, cu afaceri în Ungaria, Slovacia și Marea Britanie. Viziunea noastră este să contribuim la creșterea calității vieții câtor mai mulți români, oferindu-le variante cu costuri rezonabile”, spune Andreea Nicolae, director de comunicare la Bioversity România.

Bioversity operează în România printr-un Centru de Întreținere a Sănătății în București, pe strada Constantin Bălăcescu nr. 1, în apropierea Gării de Nord. Aici specialiștii companiei realizează evaluările și tot de aici pot fi achiziționate dispozitivele necesare terapiilor.

 

Articol recomandat de sport.ro
Ce mesaj a transmis fotbalistul eliminat de Istvan Kovacs în Barcelona - PSG
Ce mesaj a transmis fotbalistul eliminat de Istvan Kovacs în Barcelona - PSG

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Altex dă startul campaniei Black Friday de primavara
(P) Altex dă startul campaniei Black Friday de primavara

Altex, liderul pieței electro-IT din România, dă startul evenimentului devenit tradiție, Black Friday de Primavara, care începe joi, 18 aprilie.

(P) Acceptarea necondiționată a propriei persoane. Cheia către relațiile sănătoase și fericirea interioară
(P) Acceptarea necondiționată a propriei persoane. Cheia către relațiile sănătoase și fericirea interioară

Vrei o relație bună cu ceilalți? Atunci trebuie să îți răspunzi la câteva întrebări.

 

(P) Enayati Hospital dezvăluie #roboterapeutul, un aparat inovator care redă mobilitatea și încrederea pacienților
(P) Enayati Hospital dezvăluie #roboterapeutul, un aparat inovator care redă mobilitatea și încrederea pacienților

Neputința și imobilitatea, consecințe ale anumitor diagnostice, ar trebui să nu mai învingă niciun pacient.

Recomandări
FMI: Riscul de recesiune a economiei mondiale este minim, în ciuda incertitudinilor geopolitice
FMI: Riscul de recesiune a economiei mondiale este minim, în ciuda incertitudinilor geopolitice

Unul dintre cei mai importanţi economişti ai Fondului Monetar Internaţional a semnalat un risc redus de recesiune globală, în ciuda zgomotelor continue de incertitudine geopolitică, relatează CNBC.

Pompierii continuă căutările sub dărâmături în urma exploziei din Craiova. Momentul deflagrației violente a fost filmat
Pompierii continuă căutările sub dărâmături în urma exploziei din Craiova. Momentul deflagrației violente a fost filmat

O explozie puternică a transformat miercuri noapte într-o ruină o clădire pentru nefamiliști din Craiova. O femeie a murit, iar alte trei persoane au ajuns la spital, după ce o parte din primul etaj s-a prăbușit.

WSJ: Liderii de război ai Israelului nu au încredere unii în alţii. Există păreri radicale și o rivalitate veche
WSJ: Liderii de război ai Israelului nu au încredere unii în alţii. Există păreri radicale și o rivalitate veche

După şase luni de conflict împotriva Hamas, publicul israelian este profund divizat în ceea ce priveşte modul în care se poate câştiga războiul din Fâşia Gaza.