Snoop Dogg, din nou la Bogata de Mureș, de data aceasta intenționat. Doi români îi promovează noul album
Snoop Dogg aduce din nou satul Bogata în prim-plan. În 2016, artistul a postat din greșeală pe rețelele de socializare că se află în mică localitate din județul Mureș, când de fapt era în Bogota, Columbia.
Nici de această dată rapperul american nu a ajuns în România, dar a postat un videoclip pe contul lui de Instagram din satul mureșan, prin care își promovează noul album. Vedetele clipului sunt un cârd de rațe.
În videoclipul de promovare, postat de de Snoop Dogg pe Instagram, rațele trec ţanţoşe șoseaua prin fața camionului cu panou digital, care anunță apariția albumului "Algorithm".
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat în propaganda electorală
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
Artistul a devenit preferatul sătenilor în anul 2016. Atunci rapperul se afla în Bogota, Columbia, însa a postat din greșeală pe rețelele de socializare că se află în Bogata, județul Mureş. De atunci, localnicii așteaptă să apară și pe la ei, să-l cunoască personal.
Localnică: „A fost o chestie frumoasă şi era foarte bine dacă venea … dar dacă nu a venit. Dar poate vine până la urma. Cel puţin soţul, tare îi place, eu mai puţin, ca eu cu muzica n-am aşa vreme”.
Localnic: „E foarte frumos, bine că este şi are ce să filmeze şi să facă, să investească în Bogata, să facă ceva” (...) „Cred că l-ar impresiona foarte tare tradiţionalele noastre din România, o slănină, o ceapă, o rachie de casă, un vin de casă, bineînţeles”
Snoop Dogg a devenit chiar şi o sursă de inspiraţie pentru localnici. O familie de aici și-a deschis un local, cu numele de Bogota, după greșeala rapperului american.
Gabriela Cristea: „Prima dată am vrut să facem un magazin şi după aia am zis nu.., facem un local. Cu numele la Bogota. Şi s-a nimerit foarte frumos.”
Promovarea noului album al artistului este făcută de o companie fondată de doi români. Aceştia au pus pe picioare un start-up de tehnologie outdoor, ce permite lansarea campaniilor publicitare pe ecrane digitale. Astfel, Snoop Dogg îşi poate lansa albumul în Bogata de Mureş, dar şi în marile oraşe din lume: New York, Los Angeles, Las Vegas, Miami sau Chicago.