Lovitura de imagine pentru Rihanna sau Bieber. Numarul de vizualizari de pe Youtube, falsificat
Marile companii producatoare de muzica din lume au pierdut peste 2 miliarde de vizualizari pe Youtube dupa ce popularul website a admis ca acestea erau false.
Cea mai mare lovitura, conform Daily Mail, a fost inregistrata de Universal, casa producatoare a unor nume precum Rihanna, Nicki Minaj si Justin Bieber, care a pierdut peste 1 miliard de vizualizari, dintr-un total de 7 miliarde.
Sony a incasat a doua mare lovitura, avand artisti in spate precum Alicia Keys, Rita Ora si Labrinth, si a pierdut peste 850 de milioane de vizualizari intr-o singura azi.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Aceasta masura ii afecteaza pe artisti deoarece Youtube reprezinta acum principala platforma de promovare a muzicii in toata lumea. Peste 4 miliarde de ore de clipuri video sunt vizionate de peste 800 de milioane de vizitatori unici pe acest site in fiecare luna. Numarul de vizualizari al unui videoclip este privit in prezent ca un clasament neoficial mondial al popularitatii unui artist sau a melodiei acestuia si orice suspiciune ca producatorul muzical ar falsifica numarul de vizionari poate afecta credibilitatea artistului respectiv.
Sursa: Daily Mail
Etichete: youtube, artisti, muzica, videoclip, sony, falsuri, vizualizări, Universal,
Dată publicare:
28-12-2012 17:11