Alina Ceușan, despre cum să ajungi la un milion de urmăritori pe Instagram: Nimeni nu-ți spune: „Hei, asta e fișa postului!”

Alina Ceușan, despre cum să ajungi la un milion de urmăritori pe Instagram: Nimeni nu-ți spune: „Hei, asta e fișa postului!”

Alina Ceușan a vorbit, într-un interviu oferit jurnalistei Irina Păcurariu, în cadrul emisiunii #NEXTHASHTAG, parte a proiectului Romanian Creative Week, despre provocările vieții de influencer.

De asemenea, Alina Ceușan a vorbit și despre etică și despre modul de lucru în acest domeniu, precum și despre felul în care ea își îmbină viața personală cu cea profesională.

„Cu riscul de a ofensa unele persoane, muncim mult mai mult decât pentru un job clasic de la 9.00 la 17.00. Atunci când muncești pentru propriul business, iar eu sunt implicată în cinci afaceri diferite, muncești enorm și nu te oprești niciodată. În online, crești exact cât muncești. Nimeni nu-ți spune: «Hei, asta e fișa postului, ai de făcut asta sau asta, iar la final de lună îți iei salariul!» Sunt și proiecte din care nu vine un câștig bănesc, dar este un câștig de awareness, lumea te cunoaște”, a afirmat Alina Ceușan.

„Trebuie să fii foarte natural în tot ceea ce faci”


De asemenea, aceasta a afirmat că, în România, „abia acum se ajunge la concluzia că avem nevoie de o legislație, de un sindicat al influencerilor, un sindicat al creatorilor de conținut. E foarte ușor ca lucrurile să scape de sub control, astfel că e nevoie ca totul să fie reglementat, la fel cum e reglementat la nivel european, în zona de reclame“.

Citește și
Tudor Chirilă
Romanian Creative Week - Interviurile #NEXTHASHTAG. Tudor Chirilă, despre primul an de pandemie
„Plătește-ne 184 de miliarde de dolari înapoi, Zelenski. Atunci Ucraina va putea fi numită din nou o țară independentă”

Alina Ceușan a mai povestit, în cadrul aceluiași interviu, și despre politicile pe care le aplică în relaționarea cu publicul ei de pe rețelele sociale. Doar pe Instagram, Alina este urmărită de un milion de persoane.

„Avem o politică care nu ține doar de industria de beauty și fashion. La zona de beauty, avem un protocol care presupune o lună de testare a produselor, după care le promovăm. Pentru că pierzi urmăritori dacă nu ești sincer, cu siguranță. Trebuie să fii foarte natural în tot ceea ce faci”.

„Lumea are impresia că poate intra pe profilul tău și poate spune orice”


Alina Ceușan a vorbit și despre felul în care receptează „hate-ul” în mediul online, afirmând că apreciază „critica constructivă” și „mesajele de bun simț“, însă a subliniat și că, în general, „lumea are impresia că poate intra pe profilul tău și poate spune orice”.

Alina, care a devenit recent mamă, a povestit, în cadrul interviului, că este o linie foarte subțire între viața sa profesională și cea personală, „tocmai pentru că, de la început, am pornit cu un blog personal, pe care am share-uit toate gândurile mele”.

RCW, primul mare eveniment cu public organizat la Iași în 2021

 

Iașul se va transforma, între 2 și 6 iunie 2021, în nucleul creativității din România, găzduind, în cadrul evenimentului Romanian Creative Week, nume sonore din domenii precum modă, arhitectură, muzică, film, publicitate, new media, design industrial.

RCW este organizat de Federația Patronatelor din Industriile Creative (FEPIC) – singura federație patronală reprezentativă la nivel național ce activează în sectorul Industriilor Creative din România. Înființată la Iași, în 2011, FEIPC a organizat până în prezent peste 50 de acțiuni de promovare națională și internațională a industriilor creative românești.

Mai multe detalii despre RCW, pe www.romaniancreativeweek.ro și pe paginile de Facebook, Instagram și pe canalul de YouTube.

Interviul integral realizat de Irina Păcurariu cu Alina Ceușan poate fi urmărit, în format video, aici.

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii se laudă că au găsit imaginile care pot schimba tot: "Adevărata față a românilor a ieșit la iveală"
Kosovarii se laudă că au găsit imaginile care pot schimba tot: "Adevărata față a românilor a ieșit la iveală"
Citește și...
Romanian Fashion Week revine la Iași după mai bine de un deceniu de la ultima sa ediție
Romanian Fashion Week revine la Iași după mai bine de un deceniu de la ultima sa ediție

Romanian Fashion Week, cel mai cunoscut și longeviv eveniment dedicat industriei modei românești, reînvie, după 11 ani, la Iași și va reuni designeri români consacrați, dar și tineri designeri.

Romanian Creative Week - Interviurile #NEXTHASHTAG. Tudor Chirilă, despre primul an de pandemie
Romanian Creative Week - Interviurile #NEXTHASHTAG. Tudor Chirilă, despre primul an de pandemie

Tudor Chirilă a vorbit despre impactul negativ enorm pe care pandemia l-a avut asupra businessului său – o scădere de 95% a cifrei de afaceri, dar și despre cum au fost afectați toți artiștii în această perioadă.

Recomandări
La Agenția pentru Mediu București, șefii le cer angajaților să mintă când întrebăm despre arderile ilegale din Capitală
La Agenția pentru Mediu București, șefii le cer angajaților să mintă când întrebăm despre arderile ilegale din Capitală

De departe, cea mai poluată zonă din România este regiunea București-Ilfov.

Mesajul Nadiei Comâneci după moartea lui Bela Karolyi. Antrenorul a relatat cum a întâlnit-o pe „Zeița de la Montreal”
Mesajul Nadiei Comâneci după moartea lui Bela Karolyi. Antrenorul a relatat cum a întâlnit-o pe „Zeița de la Montreal”

Doliu în lumea gimnasticii. Bela Karolyi, legendarul antrenor care a scris istorie cu Nadia Comăneci la Jocurile Olimpice de la Montreal, a murit în Statele Unite, la vârsta de 82 de ani.

Nicolae Ciucă, atac sub centură la George Simion: e „o țeapă” la fel de mare ca Nordisul. Ce a putut să mai spună despre el
Nicolae Ciucă, atac sub centură la George Simion: e „o țeapă” la fel de mare ca Nordisul. Ce a putut să mai spună despre el

George Simion este „o țeapă” la fel de mare ca Nordisul, afirmă contracandidatul său, liberalul Nicolae Ciucă. Mai mult, liderul AUR este considerat și „cel mai tânăr nostalgic” după Nicolae Ceaușescu.