(P) De ce sa îți promovezi afacerea pe Google
Soluțiile de marketing s-au schimbat dramatic în ultimele două decenii. Evoluția internetului, a motoarelor de căutare, a rețelelor sociale și a dispozitivelor digitale a deschis o gamă largă de canale pentru ca firmele să comunice cu clienții lor.
Există în medie aproximativ 3,5 miliarde de căutări pe Google într-o singură zi.
Prin urmare, nu este surprinzător faptul că milioane de companii profită de platforma de marketing Google și apelează la o agenție Google Ads pentru a-și promova afacerea.
Google Ads (cunoscut anterior ca Google Adwords) este o platformă de marketing cu Plata Pe Clic (Pay Per Click) care permite companiilor să-și promoveze produsele sau serviciile prin reclame scurte, videoclipuri, campanii de cumpărături și multe altele pe motorul de căutare.
Prin intermediul acest serviciu, în general, companiile au posibilitatea să plătească Google pentru a le promova pe internet.
Google Adwords este unul dintre cele mai importante instrumente pentru companiile care doresc să aibă o prezență excelentă online. În prezent, este una dintre resursele care generează cele mai pozitive rezultate și campanii de succes în marketingul de conținut. Pe de altă parte...
....Google este cel mai important motor de căutare din lume
„Google it” – un răspuns pe care probabil l-am auzit cu toții ca răspuns la o întrebare pe care s-ar putea să o fi pus, la un moment dat. De multe ori când am avut nevoie de ceva am căutat direct pe Google.
În mod surprizător, 90% din toate căutările la nivel global au loc pe Google, ceea ce înseamnă că potențialul de acoperire a anunțurilor este uriaș.
Google deține cea mai mare parte a pieței de căutare de câțiva ani este platforma folosită pentru căutări plătite.
Dacă un potențial client caută o companie ca a ta, fie la nivel local, fie la nivel global, este aproape sigur că va căuta prin Google, iar anunțurile te pot ajuta să ajungi la acești clienți înaintea concurenților tăi.
Ceea ce este grozav la Google Ads este că fiecare anunț este direcționat pentru a ajunge la persoanele care caută în mod activ un termen relevant pentru afacerea ta.
Principala diferență dintre marketingul inbound precum Google Ads și marketingul outbound, cum ar fi publicitatea televizată, este intenția.
Cei care ajung pe site-ul tău prin Google caută în mod activ produse sau servicii legate de afacerea ta, spre deosebire de marketingul outbound, unde anunțurile sunt mai puțin direcționate în mod specific.
Asta înseamnă că cei care dau clic pe anunțul tău au mai multe șanse să caute deja un produs sau un serviciu pe care îl oferi.
În plus, plătești doar pentru costul clicului, astfel încât banii nu sunt irosiți pe targetarea celor care nu și-au arătat interesul pentru afacerea ta, ceea ce reprezintă un mare câștig.
Datorită opțiunilor largi de targetare și extensiilor de locație ale Google, utilizatorii locali îți pot vedea anunțurile dacă sunt direcționate corect folosind termeni relevanți.
Creșterea gradului de conștientizare a brandului tău cu Google Ads poate fi la fel de simplă ca a avea elementele caracteristice ale brandului tău în partea de sus a rezultatelor căutării.
Indiferent dacă publicul tău dă clic pe anunț sau nu, acesta este încă vizibil, astfel încât creșterea gradului de conștientizare a brandului poate fi obținută prin includerea regulată în căutările publicului tău.
Există chiar și opțiuni de retargeting care te ajută să faci publicitate pentru cei care au interacționat cu afacerea ta în trecut sau să le reamintești celor care ți-au vizitat deja site-ul să finalizeze achiziția.
Deoarece Google Ads sunt măsurabile, acestea pot fi monitorizate în mod regulat și optimizate în funcție de rezultate. Asta înseamnă că pot deveni din ce în ce mai bine direcționați pentru a crește numărul de clicuri. Testarea cuvintelor cheie și a expresiilor este o modalitate excelentă de a ști ce funcționează bine și ce nu.
Potrivit celui mai recent raport de impact economic al Google, în 2018, peste 1,3 milioane de companii din întreaga lume au făcut publicitate pe Google. Indiferent de industria sau locația ta, s-ar putea să ai mulți competitori.
Dacă vrei să rămâi competitiv pe o piață aglomerată, Google Ads trebuie luat în considerare. În timp ce cei mai înverșunați concurenți ai tăi ar putea fi în topul clasamentului SEO, campaniile PPC îți oferă posibilitatea de a fi din nou lumina reflectoarelor plasând licitații care fac ca anunțurile tale să fie văzute în fruntea oricăror clasamente organice.
Da. Google Ads este extrem de flexibil și avantajează companiile de toate dimensiunile. Există dovezi clare că o investiție în reclame cu Google îți poate ajuta compania să rămână competitivă, să-i crească vizibilitatea și, în cele din urmă, vânzările.
Solicita acum un audit gratuit al contului de Google Ads pe TWOads.ro.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.