(P) De ce băile actualizate și utilate sunt importante pentru hotel
Poate nu crezi, însă unul dintre factorii cheie care pot influența foarte mult experiența și satisfacția clienților într-un hotel este cât de bine proiectată, funcțională și utilată este baia.
Băile reprezintă adesea o retrospectivă, dar călătorii se așteaptă ca aceste facilități să ofere confort și o experiență mai bună în comparație cu ceea ce au întâlnit în alte părți sau chiar în propriile case.
Iată patru motive pentru care oferirea unei experiențe unice în legătură cu baia din hotelul tău te poate ajuta să atragi mai mulți clienți și, ulterior, să cunoști o dezvoltare a afacerii.
1. Atrage mai mulți clienți cu micile detalii
Atunci când oaspeții selectează un hotel pentru prima dată, crearea mediului potrivit este vitală pentru a-i cuceri poate pentru definitiv. În prezent, mai mulți clienți acordă preț în aspectul și senzația pe care o oferă un hotel, având încredere în propria judecată și în observațiile lor atunci când aleg un hotel în care să se cazeze pentru prima dată.
Aproximativ jumătate dintre oaspeți în general sunt de acord cu faptul că ar fi dispuși să plătească mai mult pentru un televizor în cameră, pentru cosmetice hoteliere de lux și internet gratuit. Clienții spun toți același lucru, și anume că ar plăti mai mult pentru a îmbunătăți produsele pe care le găsesc în baie. Și aici nu este vorba numai de cosmetice, ci și de prosoape hotel. Acestea trebuie să fie moi, curate și foarte confortabile. De asemenea, trebuie să fie suficiente și schimbate regulat. Pe lângă prosoape curate, hotelul trebuie să ofere halate și papuci unica folosinta. Toate acestea sunt necesare pentru ca un oaspete să se simtă ca acasă, poate chiar mai confortabil, fără a fi necesar să aducă în bagaj un întreg arsenal pentru baie.
Astăzi clienții nu vor să se simtă restricționați să folosească băile doar pentru duș sau bărbierit. De aceea, mai multe hoteluri își schimbă designul băilor cu următoarele considerații:
-Produse diverse pentru îngrijirea personală;
-Utilizarea materialelor naturale precum lemnul și piatra;
-Cap de duș supradimensionat care imită ploaia;
-Iluminare mai echilibrată sau naturală.
2. Un avantaj competitiv
Progresele tehnologice continue de-a lungul anilor au făcut ca hotelurile să obțină avantaje competitive deoarece au pus Wi-Fi în cameră sau control avansat al climatizării. Aceste noi tehnologii se găsesc acum și în interiorul băilor pentru a oferi o nouă experiență și a-și redefini standardul de confort și lux.
Exemplele includ scaune de toaletă încălzite, suporturi încălzite pentru prosoape, jeturi direcționale de apă, uscător, dezodorizant și seturi de cosmetice de lux. Aceste caracteristici suplimentare pot oferi afacerii tale un avantaj competitiv, permițând în același timp clienților să experimenteze un sejur confortabil inovator în hotelul tău.
3.Adăuga valoare hotelului tău
Ca orice proprietate imobiliară, hotelul va acumula și mai multă valoare dacă remodelezi baia în conformitate cu cele mai recente standarde din industrie și cu gusturile călătorilor contemporani. De asemenea, aduce un plus de valoare hotelului tău dacă te hotărăști să-l vinzi într-o zi, deoarece va costă mult mai mult datorită renovării băilor, mai ales dacă remodelarea a fost făcută cu mult gust.
4. Crează mai mult spațiu
Multe hoteluri au optat pentru dușuri – este o alternativă mai ieftină și mai rapidă, plus că ocupă mai puțin spațiu. O altă tendință este utilizarea „privacy smartglasses” pentru a crea un spațiu deschis luminos, lăsând să pătrundă mai multă lumină și a da impresia de spațiu mai mare în întreaga cameră. Ușile glisante sunt, de asemenea, utilizate pe scară largă pentru a reduce constrângerile de spațiu și pentru a adăuga un pic de transparență care permite luminii să pătrundă din camera principală.
Cu un spațiu de baie mai mare, oaspeții tăi pot avea mai mult spațiu pentru a-și desfășura activitatea, îmbunătățindu-și astfel experiența hotelieră.
Băile pentru oaspeți sunt considerate un indicator pentru cât de elegant, modern și curat este hotelul tău. Sunt o extensie a identității mărcii tale pentru clienții tăi, așa că este foarte important să le adaptezi pentru a le face pe placul oaspeților.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.