Xiaomi lanseaza primul telefon in afara Asiei. O noua amenintare pentru Apple si Samsung
Cel mai puternic producator de telefoane din China conform numarului de unitati vandute se aventureaza in afara Asiei.
Xiaomi a reusit sa vanda 14.2 milioane de telefoane in China in primul trimestru din 2015, fiind pe primul loc in aceasta tara, cu 3 procente peste cei de la Huawei. Acum, cei de la Xiaomi se extind pentru prima data si in afara Asiei.
Xiaomi lanseaza Redmi 2 in Brazilia saptamana viitoare la pretul de 160 de dolari. Compania pastreaza strategia ce i-a adus succes in China, oferind un telefon puternic la pret mic.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
"Oferim produse de inalta calitate la preturi incredibil de agresive, asa ca incepem cu piete mai dezvoltate unde oamenii sunt mai atenti la preturi" a declarat pentru Reuters Hugo Barra, vice-presedintele Xiami.
Barra, cel care e fost executiv la Google si originar din Brazilia, recunoaste obstacolele pe care le are Xiaomi intr-o piata necunoscuta. El le-a spus celor de la Wall Street Journal ca aventurarea in aceasta tara necesita "rearanjarea a o mare parte din reteaua de distributie, de la producatorii de componente pana la sistemele financiare". Foxconn vor asambla device-urile direct in Brazilia, a mai dezvaluit Barra.
Brazilia este ultimul popas al celor de la Xiaomi in expansiunea internationala a companiei. Acestia vand deja telefoane in Taiwan, Singapore, Malaysia, India si Filipine si in ianuarie au spus ca urmeaza Brazilia si Rusia. In luna mai au deschis magazine online in Statele Unite si Europa, oferind insa numai accesorii pentru a testa piata in tarile dezvoltate.
Xiaomi’s first challenge in Brazil: teaching Brazilian users to pronounce its name. http://t.co/3VJeXrZAj1 by @lorettachao
— Wall Street Journal (@WSJ) June 30, 2015